Bölüm 31 ❤

2K 127 210
                                    

"Canısı minnak davşanlarım🐰🐇❤30K olmuşuz  bitanesiler ¡¡¡¡¡☺👑🎉🎊🎂🎆"

Böşüm 31:

Sehun:"Heyyy dur orada!"

Taş gibi çakıldım yerime ve arkadan gelen ayak sesi gittikçe yaklaşırken başımı eğebildiğim kadar aşağıya eğdim.

Sehun:"Faturayı unuttunuz."

Arkamı yavaşça dönüp elindeki kağıda baktım.Titreyen ellimle yavaşça alıp teşwkkür etmek için eğildim.Sesimi de anlaşılmaz bir tonw büründürüp.

B:"Thank You!"

Sesimden anlamış olması imkansızdı ve daha fazla da önünde durmamak için hızlıca mağzadan çıktım.Arkaya bakmadan hızlıca yürüyüp tuvalete girdim.Deli gibi atan kalbimi dindirmeye çalılıtken bunnokta da eynim de işlevine döndü.

B:"Bir dakika yaa ben niye saklanıyorum ki?Sonuç da terk edip giden o!"

Gözlüğümü ve maskemi çıkarıp yüzümü yıkadıktan sonra saçımı at kuyruğu topladım.Yeniden gözlüğümü takıp uçuşa hazır olduğuma karar verdim.Aldığım telefonu açmaya çalışarak tuvaletten çıkıp koridorda açılmasını beklediğim telefona bakarak yürüyordum.

Boynumdaki nefes ile korkarak uyandığımda nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum.Burasının benim odam olmadığı aşikardı.Bir kaç defa gözlerimi kırpıştırdıktan o sonra biraz biraz tanıdık gelmeye başladı.Benim Sehun'un evinde ve yatak odasında  ne işim vardı lan?Tamam uykumda çatıya kadar çıkmışlığım var ama buraya nasıl geldim?Ayrıca hava alanındaydım ben!Ve saçıma nefesini üfleyerek yanımda uyuyan kişi hayal değilse Sehun muydu?Dönen başım ile yatak da doğrulmaya çalıştım.Kıpırdanınca kolumdaki metal şeyin ne olduğu hakkında düşünmeden edemedim.Kollarımı kaldırınca bileğimdeki kelepçenin diğer ucunun yanımdaki bedenin bileğine bağlı olduğunu gördüm.Çıkartmaya çalıştım ama son günlerde incelen bileğimden çıkmadı bile.

B:"Uyumadığını çok iyi biliyorum Oh Sehun!Çıkar şunu!"

Baktım ne bir kımıldama ne de bir ses.Bu beni daha çok sinir etmişti.Zaten halim yoktu bir de onunla mı uğraşacaktım.Tekrardan bileğim acısa bile çıkarmaya çalıştım.

B:"Çıkar şunu dedim lanet olası şeyi!"

Tıslayarak çıkarmaya çalıştım ama çıkmadı.Sonunda yani şiddet uygulamak istemezdim ama sinirim tepeme çıkmıştı.Yumruğumu yatak da sırt üstü yatmıştı ve karnına geçirdim.Hiç acımadım bakmayın öyle.Asıl acımam gereken bendim.Sargıdan biraz daha kan damladı.

B:"Çıkar dedim sana!ÇIKAR ŞU LANET ŞEYİ!"

Neden ağlamaya başladığımı bilmiyorum ama höngürdemem tüm oda da yankılanıyordu.O kadar onu hırpalamama rağmen beni durdurmadı ve ses de etmedi.Sinirlerimi dizginleyip göz yaşlarımı sildim.Bu sefer düzgünce çıkarmaya çalıştım.Elimdeki sargıyı tamamen çıkarıp bileğimdeki metali tuttum ve çıkmayacağını bile bile çıkarmaya çalıştım.

Sehun:"Uğraşsan da çıkmayacak!Debelenme boş yere ben de uğraştım ve çıkmadı."

B:"Kes sesini!"

Sehun:"Buraya nasıl geldik ben de bilmiyorum tamam mı!?Ne malum senin oyunun olmadığı?

B:"Konuşma benimle!Sesini bile duymak midemi bulandırıyor.Senin oyunundur kesin!"

Sehun:"Anahtar ben de olsa senin gibi biri ile durmam zaten!Bunu o küçük beynine sok!"

Tekrardan uzanıp yorganı üstüne çekerek bir kolunu başının altına koyduktan sonra gözlerini kapadı.Çıkmayacağını biliyordum ama denedik işte bir kere.En sonunda sırtımı yatağın başlığına yaslamış ve bacaklarımı kendime çekmiş üstüne de başımı yaslamış oturuyordum.

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin