"Minnak okuyucu topluluğum bir adet yb banka hesabınıza yatmıştır güzelce okuyun efenim❤╮(╯▽╰)╭❤....(Gönderen Hobit yazar Lina 倫シ)"
8.Bölüm:
Sabah yaşlı gözlerimi açtığımda kimseye bir şey çaktırmamak için neşeli olmaya çalıştım.Erkenden şirkete gitmek için hazırlandık.Olabildiğince enerjik ve normal görünmeye çalışıyordum.Onlara olanları söyleseydim benden utanabilirlerdi ve onları sonsuza kadar kaybedebilirdim.Şu son 3-4 ay dişimi sıkıp o papağana katlanacaktım ve sonra hiç bir şey olmamış gibi yaşayacaktım.Yani bu kadar yıllık emeğimi çöpe atamayacaktım.Bir kaç ay sonra herşeyin üstüne sünger çekecektim.
Ayaklarım istemeyerek binaya girerken kızların arkasından gidiyordum.Çalan telefon ile biraz olsun yüzüm güldü.Jimin arıyordu.Açıp sohbet ederken tüm sorunları neredeyse unutmuştum.Taki Sehun'u karşımda görene kadar.Dün akşam olanlar aklıma hızlı ve durmaksızın hücum ettiğinde telefondaki sese bile cevap veremedim.
Jimin:"Lina?.....Lina orada mısın?"
B:"Huh?..Bu burdayım!Ne dedin?"
Jimin:"Bu akşam diyorum sinemaya gidelim mi?"
B:"Olur zaten akşam ödevlerden sonra eve gidip evi temizleyecektim.Filmi al gel evde izleyelim."
Jiimin:"Peki.Sıkı çalış ve papağan kimmiş en iyi göster kendini!"
B:"Peki sende kendine iyi bak!"
Telefonu kapatıp odaya girdiim ve kızların yanına çöktüm.Aletin müzik akorunu yaparken odaya doluşan sürü ile kafamı aşağıya indirdim.Büyük ihtimal onlara söylemişti.Kimsenin yüzüne bakamazdım artık.Çalışmayı tamamladığımızda öğlene geliyordu.Okula gitmek için Ha Na ile önden giderken telefonum çaldı ve arayan Sehun'du.İstemesemde açtım.
Sehun:"Nereye gittiğini sanıyorsun!yapılacak işim var!Derhal söylediğim adrese git!"
B:"Ama okulum var.Sonra gitsem olur mu?"
Sehun:"Sen bilirsin Yeon Ji nuna daha burada istersen..."
B:"Peki gideceğim!"
Sehun:"Eğer sözümü ikiletirsen.."
B:"Yapacağım dedim tehdit etmene gerek yok!!!"
Ha Na yolun karşısındaki marketten elinde muzlu sütle geldiğinde ona uyduracak bir bahane üretiyordum beynimde.
B:"Ha Na ne yapacağız ek çekimler varmış.Okuldan sonra buluşup kütüphaneye gitsek olur mu?"
Ha Na:"Peki dersin?"
B:"Ha Naeul ses kaydı yapacak devam sorunumda yok zaten!Kızlara söyle tamam mı?"
Ha Na:"Tamam tamam!Dikkatli git!"
Otobüs durağına koştuğumda titreşen telefonla ekranda yazan adrese baktım.Bu bir otel odası mı?Benim ne işim var diyecektim ama diğer gelen mesajla bu düşünceye sokamadım kendimi.
-"Oraya gittiğinde beni ve gelecek arkadaşımı bekle!Sakın bir şeye dokunma!"
Otobüs ve ardından metro yaptıktan sonra kocaaman otelin resepsiyonuna gidip oda numarasını ve adımı söyledim.Zorluk çıkarmadan anahtarı verdiler.Yukarı çıkıp odaya girdim.Sade ve hoş ahşap eşyalar ile döşeli insana huzur veren bir havası vardı.Koltuğa oturup birilerinin gelmesini bekledim.Saat nereden baksanız akşam altı yedi'ye geliyordu.Kapının çalmasıyla koşarak gidip açtım.Baktım Sehun ve yanında bir sürtü....Pardan kadın var işte.Kadın zaten uzun bir de ikiz kulere üçüncü olmak için 15 metrelik topuklu giymiş resmen.Kadın elindeki çanta ve montu üstüme atıp içeri geçti.Bir de sarhoştu ve her yeri meydanda elbisesi ile....Bende papağana dönüp;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfiction👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...