Bölüm 32 ❤

2.2K 145 126
                                    

~Günaydın Marshmallow Family.Özür dilerim millet yb geç attım çünkü sınavlatım çok ağıt ve günlerce çalışmam getekti.Ayrıca telefonun hafızadını boşaltmak için bir sürü ptogramı silmem getekti.Beklettiğim için getçekten özür dilerim.Buraya sadece eğlence amaçlı yazdığımı ve insanlardan bir beklentim olmadığını söylemek istedim.İsteyen kitaplarımı okumasın.Ben iki üç kişi de olsa yazmaya devam edetim siz kafanızı yormayın.☺😎👑"

🌸 Günaydın kuzularım!!!❤.❤ 🌸

32.Bölüm:

Baekhyun:"Bu plan neden yattı anlamadım?"

Yeon Ji:"Hayır daha fazla birbirlerini kırmaktan öteye de gidemediler!"

Chanyeol:"Bu bir stratejiydi aslında!"

Ha Na:"Başarısızlığın yeni adı strateji olmuş inanamıyorum!"

Chanyeol:"O zaman bayan zeka küpü sen bir şeyler söyle de biz de yapalım?"

Ha Na:"Hayır kusura bakmayında bu saçma fikir senden çıkmıştı ve ben onaylamamıştım zaten!Film de gördüklerin filmde kalsın burası gerçek hayat bay real_pcy bey!"

Suho:"Tamam yeter başka plana geçelim bu sefer daha inandırıcı ve birbirlerini anlayacakları bir plan olmalı!Bu arada Baekhyun sen şu konuyu ne yaptın?"

Baekhyun:"Hallettim ben onu hyung!"

Yeon Ji:"Ne konusu?"

Ha Na:"Yoksa....."

Baekhyun:"Hey yani herkes gerçeği bilince daha kolay olur ve....."

Yu Ra:"İyi bok yediniz hayvan herifler!Kızın hayatını medyaya mı verdiniz?"

Suho:"Tam olarak vermek değil yani dedikodu diyelim şuna!"

Ha Na:"Yaa çabuk daha fazla dağılmadan kesin şu haberi!"

Baekhyun:"Çok geç çünkü biz şuan burada otururken her yer o haberle çalkalanıyor!"

Yu Ra:"Ne yaptınız siz ya!Bize sormadan neden böyle bir şey yaptınız?"

Chanyeol:"Ne var bunda herkes insanların gerçek yüzünü görsün istedik!Böylece araları da düzelirdi ve iyi bir plan girişimi ile de sorun tamamen çözülürdü!"

Ha Na:"İyi bok yediniz hayvan herifler kız bunu duyunca bizim ile olan tüm bağını koparacak!İnsan bir sorar biz şunu yapıcaz size bir zararı var mı diye!Yok ya bu akılla siz nasıl dünya starı olursunuz anlamıyorum!"

Yeon Ji:"Daha ne kadar böyle devam edeceğiz?Buraya aralarını düzeltmek için toplanıyoruz ama.....Bu sefer garanti olmalı barışmaları.Neyse olan olmuş."

Yu Ra:"Aslında bir fikrim var ama......"

Jimin Beye dönüş:

B:"Jimin?"

Yüzünün beyazlığı ile bir şeylerin yolunda gitmediği aşikardı.Ona bir kaç adım attım ve aşağıya eğdi başını kaldırmak için çenesini tutup yukarı kaldırdım.

Jimin:"Lina....."

B:"Ben burdayım işte......Neden korkuyorsun?"

Titreyen vücuduna sarılıp biraz olsun bu iğrenç dünyadan onu da alıp uzaklaşmak istedim.Hıçkırarak ağladığında onu neyin bu gale getirdiğini düşünmeden edemedim.

Jimin:"Özür dilerim......"

B:"Benimle bir yere gelir misin?"

Jimin:"Huh?"

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin