"YEHET!!!!!Yb geldi kuzucuklarım.❤シ❤Biliyorum yb çok geç attım ama ancak yazabildim özür diler bu hobit yazar sizlerden!(╥_╥)"
"Neyse kocaman öpüldünüz!!!!!❤ლ(⌒▽⌒ლ)❤"
11.Bölüm:
Yu Ra ve Chen'in kavgasının üstünden saatler geçmiş Yu Ra Ha Na'nın odasına kapanmıştı.Benimle bile konuşmuyordu.Açıkçası Yu Ra'nın Chen'e attığı kocaman tokattan sonraki sözleri çok asildi.
"Bu beni diğer sürtüklerden ayıran şey!Sen sadece insansın!Kalkmış kıçlı insan kırıntısı olduğunu bilsem seninle konuşmazdım zaten!"
Sonra işte kavgadan sonra ikisi de odaya kapandılar ve şuan Sehun ile "akşam akşam diğerleri nereye gittiler acaba? "diye içimden küfürler savurarak mutfakta elime pirinç torbasını vermiş bana pilav yap diyor.Bir ona bir elimdekine baktım.Telefonlar da olmasa bu kadınlar ne yapacak telefonu açıp tariflere göz gezdirdim ve pirinci kaba doldurup yıkadım.
B:"Ne kadar koyacaktım elimin üstü mü altı..."
Arkamda beliren ve belimin yanından ellerimin üstüne uzatılan eller ile öylece kala kaldım.Arkamı dönse miydim yoksa çekilmesini mi bekleseydin.
Sehun:"Elinin şurasına kadar su doldurmam gerek.... Nasıl bir kız bunu bilmez."
B:"Daha önce hiç yapmadım çünkü!Ayrıca diyorum çekilsen?Ben kendim yapıyorum."
Sehun:"Seni kim alacak çok merak ediyorum."
B:"Evlenmiyeceğimi söylemiştim."
Sehun:"Seni kimse almayacağı için mi?"
B:"Hayır çünkü.....çünkü artık başı dik bir şekilde biri ile evlenemem!"
Bunu dediğimde akan çeşmeyi kapatıp geri çekildi.Zaten çekişmese iki tane uçan tekme sallayacaktım.İçi su dolu kabı alıp makinaya yerleştirdim.
Sehun:"Ne olmuş yani biriyle yattıysan?Nerdeyse tüm kızlar evlenmeden önce kaç kişiyle yatıyor haberin var mı?"
B:"Bana göre karşıdaki kişiyi kandırmak ve ona karşı saygısızlık yapılması hoş değil!Ayrıca biriyle yattığını gayet rahat söylediğine göre çok gevşek bir uçkurun olmalı!"
Sehun:"Aklında bulunsun o kızları yapanlar karşına gelecek erkeklerdir!"
B:"Senin gibi mi?"
Bu soruma afallamıştı ama kızmadı haklıydım çünkü.Arkamı dönüp tezgahı toplamaya başladım.
B:"Başka ne yiyeceksin?"
Sehun:"Ben yaparım bir yerleri yakıp yıkacak gibi duruyorsun."
B:"Hah!"Bir yerleri yakıp yıkacak gibi duruyorsun!"Ben istesem 20 çeşit yemeği sererim önüne!"
Sehun:"Öyle mi iddaya varım yumurta bile kıramazsın!"
B:"Bak çocuk iddalaşma benimle!Seni tıka basa doyurup zafiyet geçirttiririm midene!"
Sehun:"Peki kazandın diyelim ne istiyorsun?"
B:"Hımmm kazandım diyelim her şeyi yapacak mısın?"
Sehun:"Saçma salak olmadığı sürece."
B:"Peki eğer kazanırsam benimle Bungee jumping yapacaksın!"
Sehun:"Ne sen delirdin mi?"
B:"Ne o korktun mu?"
Sehun:"Hayır kalp hastası olanların yapamayacağını bilmiyor musun?Aşağıya inmeden ölürsün!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfic👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...