"Think, do, do not regret. ~~Düşün, yap, pişman olma."
Bölüm 45:
-"OH SEHUN!! OH SEHUN!! OH SEHUN!! OH SEHUN!! OH SEHUN!! OH SEHUN!!"
Baekhyun elindeki telefonun ekranına son kez bakıp montun cebine koyduktan sonra açtığı kapıdan içeri girdi.
Suho:"Geldin mi?"
Baek:"Ne zaman vazgeçecekler?"
Chanyeol:"Seni aradı mı?"
Baek:"Hayır.Bu gün polis bir arkadaşımla konuştum.Aramayın artık demesine getirdi konuyu."
Suho:"Zaman daralıyor.
Xiumin:"Sanki zibidi MİT ajanı yer yarıldı ve içine girdiler."
Chanyeol:"Ha Na ve Yu Ra bu gün hastane hastane dolaşacaklarını söyledi.Lina hamile ve sonuçta doktor kontrolü yaptırmaları zorunludur.Kayıtları bir yerde illaki olacaktır dedi."Se Rin biraz araştırmış ama bulamamış ona yardım edeceklermiş."
Baekhyun pencereye yaklaşıp perdeyi hafifçe aralayarak yurt binasının önüne toplanmış ve çığlıklar atarak bağıran fan kalabalığına baktı.Sehun grubu bırakıp Lina ile sırra kadem bastığından beridir ortalık hiç durmuyordu.Şirket Sehun'un şirketten ve gruptan ayrıldığını doğrulamasa bile hayranlar her şeyi biliyordu.Suho ve çocuklar onu geri getireceğiz biraz zaman verin demişler ve şirkette tabi altın yumurtlayan tavuğunu kaybetmek ister mi?İstemez.Ki Sehun şirkette hisse sahibi biri iken.Son bir kaç gün,sonra şirketin verdiği zaman dolacak ve resmi açıklama yapılacaktı.Tam 2 ay....Sehun kaybolalı yaklaşık 2 ay olmuştu.Ardında bıraktığı ve açıklama yaptığı tek bir mektupla.
SEHUN:
Hyung.....Ben....özür dilerim yaptığım şeylerden dolayı.Sizleri incitmemeliydim.Haklısınız hiç bir şeyde yeteneğim yok ve sorumsuz biriyim....Ve şimdi baba olacağım...Hem de 3 tane meleğin.....Gruptan ayrıldım çünkü yaptıklarımı hiç bir şekilde telafi edemeyeceğimi söylediler....Bana çok kızgınsınız ve haklısınız...Hatta kırgınsınız...Böyle olsun istemezdim....Sadakatten söz edip ilk yarı yolda bırakan benim ama abilerim benden nefret ederken yapamazdım.Bebeklerimiz nefret içinde doğsun istemedim...Onlar ay'ın parladığı gecelere sahip olmalılar.Güneşin kavurduğu gündüze değil.Sizden Lina'dan başka ailem hiç olmadı benim ama şimdi bebeklerimiz olacak.Onları asla yalnız bırakmayacağım...Ben tekrardan özür dilerim...Her şey için teşekkürler....."
Hoşçakalın Abilerim....
"Oh Se Hun"
Bazı yerlerinde dağılmış mürekkeple göz yaşlarından dolayı silikleşmişti.Baekhyun kağıdı katlayıp tekrardan cebine koydu arkasındaki düşünceli topluluğa dönerken.Yeon Ji elindeki kahveyi ona uzatıp koltuklardan birine oturdu.Jong İn kapüşonunun fermuarını çekerek çemberde yerini aldı.Hemen ardından Se Rin girdi odaya elindeki önlüğü çantası ile birlikt yere fırlatırcasına kayarak Yeon Ji Ye sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfiction👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...