Bölüm 7 ❤

1.9K 114 70
                                    

"Oharat YB mü gelmiş neeeee????❤('∀'●)♡❤"

Babamın boynuna atladığımda duyduğum güveni kimseye duymadım.O benim için en güvenli sığınağımdı.

Ha Na:"Merhaba efendim!"

Yeon Ji:"Merhaba Kim amca!"

-"Onu yurda bırakırım siz gidin!"

Ayrılıp babama sen ne diyorsun bakışı attım her halde kızlarını gruptan atan insanlardan haberi yoktu.Hem onların ne işi var burada defolup gitsinler lan ben onlara abla dedim en değerli kişilerdi benim için!!!!

-"Lina konuşmamız gerek!"

B:"Neyi konuşucaz baba eve gidelim lütfen!"

-"Eve gideceğiz ama önce doktor gidebilirsin desin!"

Hayır yani babam neden onlara bu kadar yumşak davrandı ki onlar beni sokağa atmamış mıydı yurttan!!!Eskiden beni korkutan kişileri bile tutuklardı.Söylemedim değil mi babam emekli polis.Her neyse bu adamdaki rahatlık ne yaaa!!!Şurada kızının kariyeri bitmiş o ise....

Hastaneden çıktığımızda öz babamın bana bıraktığı eve gittik.Burada yaşayacaktım artık!

-"Geç otur!"

B:"Baba sana tek sorum kızını üzen insanlara karşı bu sempatin neden?"

-"Lina kızım sen nasıl içersin ve....neredeyse araba çarpıyormuş sana!!Sana Yeon Ji'nin yanından ayrılma demedim mi?"

B:"Bana Yeon Ji deme!Beni gruptan attılar yaaa!!Buna inanabiliyor musun baba!"

-"Saçmalama Lina seni kimsenin bir yerden attığı yok kızlar....sadece sen yanlış anlamışsın!"

B:"Evet milletin ben yokmuşum gibi davranmasını yanlış anlayacağımm!!!"

-"Lina ortalıkta dahiyim diye dolaşan aptallar var ya onlar gibisin kızım!Kızlar senin grubu bırakacağını duymuşlar birinden ve o yüzden sana öyle davranmışlar!"

B:"Hangi beyimsiz demiş?Ayrıca bana güvenmeleri gerekti!Ben onlara sonsuz güvenle bağlanmıştım onlar ise bana güvenmediler yaaa!!!"

-'Başkan sen zorlanıyorsun diye onlara olmayacağını söylediğinde onlarda inanmışlar!Sonra dedikodular yüzünden sana kırılmışlar..."

B:"Yine de....Hayır bana yokmuşum gibi davranmalarını unutamam baba!"

-"Bende dün içip milletin seni acile getirmesini unutamam Lina!Ölmek mi istiyordun da o kadar içtin neredeyse araba çarpıyormuş!Seni getiren kişi ortalıkta olsaydı diyecektim atsaydın arabanın önüne!Bu kız beni endişeden öldürcek bir gün diye!Temelli kurtulurduk!"

B:"Baba~~~~"

-"Hiç boşuna sırnaşma bana!Annen kalpten gidecekti!"

B:"Ne yapayım yıkılmıştım arayacak kimsem yoktu..... "

Omzumdan tutup kendine çekti başımı aşağıya eğdim.Yüzüne bakamazdım.Ben böyle miydim?Şu bir kaç haftada eski Lina'dan eser kalmamıştı.

-"Korkma çok yorulduğunda sırtını bana yasla ve kocaman bir nefes al.Ama bir daha sakın bu kadar içme!"

B:"Özür dilerim baba sadece her şeyi unuturum sanmıştım."

-"İçmek hiç bir şeyi unutturmaz Lina!Ayrıca bana bir şeyler anlatmayacak mısın?"

B:"Neyi?"

-"Hani mesela çıktığın papan ile evlilik programına katılmanı!"

B:"Hepsi bir oyun baba.Bey efendi ile konserde kavga ederken video çekmişler sonra şirket yalandan bunlar çıkıyor ve evlilik programına falan katılacaklar diye haber yaptı!"

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin