Bölüm 30 ❤

1.9K 126 178
                                    

"Selam Marshmallow Family!!😍😎❤"

🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇
🎇❤❤🎇❤❤🎇
❤🎇🎇❤🎇🎇❤
❤🎇🎇🎇🎇🎇❤
🎇❤🎇🎇🎇❤🎇
🎇🎇❤🎇❤🎇🎇
🎇🎇🎇❤🎇🎇🎇

Bölüm 30:

Ha Na:"Bu böyle olmayacak millet!Bu iki akılsızı daha fazla kendilerine bırakamayız!"

Baekhyun:"Sehun bitik durumda!Kimseyle konuşmuyor sadece işine odaklanmış bir şekilde.Uyumuyor sürekli pratik yapıyor.Ne zaman biri konuşacak olsa kükrüyor bağırıp çağırıyor.Her gece istisnasız bardan geliyor!"

Yu Ra:"Bizimkisinin de bir farkı yok!Yemiyor içmiyor!Sizinkine oranla izimki sürekli uyuyor!Yatağıyla yakında evlenecek sanırsınız.Bu gün küçük hanımı apartmanın çatısından topladık baygın şekilde.Neymiş efendim nefes alamıyormuş odasında da oraya hava almaya çıkmış küçük hanım!Okul deseniz bıraktı sanırım.Ailesi yurt dışında ya saldım çayıra Mevla'm kayıra hayat sürüyor hanım efendi."

Chanyeol:"Normalde de kavga ederler ve en fazla bir gece sürerdi sabahına yine aynılardı bu sefer konu ne bilmiyoruz ama hiç normal değil millet.Hem de hiç!

Baekhyun:"Sanırım Lina ve ailesi hakkındaymış."

Yeon Ji:"Kim?Park amcalar mı?Melek gibi insanlar yüzünden neden kavga etsinler ki?"

Baekhyun:"O değil geçen de telefonla konuşurken duydum onu Lina'nın öz ailesi hakındaymış tartışma.Sanırım Sehun kim olduklarını biliyormuş ve barışmalarını istemiş.Ama sadece bu kadarını biliyorum konunun.Ayrıntıyı bilmiyorum."

Yu Ra:"Kusura bakmayın ama o zaman haklı taraf küçük davşanımız özür dileyen taraf sizin taraf olmalı!"

Chen:"Pardon da neden hemen suçlu bizim taraf oluyor?Sehun'un Lina'nın iyiliğini istemesi suç mu?"

Yu Ra:"İyilik mi?Kıza resmen git öl dese kız daha az üzülürdü.Zaten sürekli sinirinden etrafa değil kendine zarar vermesinden belliydi!"

Yeon Ji:"Yani ayrıntıyı bilmiyor olsak bile Sehun böyle bir şeyi nasıl ister!"

Suho:"Ne yani kız yalnız ve öz ailesi ile barışmasını istemiş ne var bunda?"

Ha Na:"Siz onun gerçek ailesini biliyor musunuz da bu kadar rahat konuşuyorsunuz?"

Suho:"Bilmiyoruz ama eminim ki hala Lina'yı sevip barışmak istemelerini düşününce iyi biri olmalılar."

Yu Ra:"Hımmm çok iyiler hatta melekler!Onun gerçek ailesi kim biliyor musunuz?Bilirsiniz hatta hepiniz çok iyi tanıyorsunuzdur.Nasıl olsa şirketinizin yeni ortağı!Xiang Grup başkanı Sinsi Bayan Xiang ve biricik SM prensesi sürtük Ni Wei!"

Hepsi birden şaşırma ifadesine bürünürken Suho ve Chanyeol içtikleri kahveyi karşılarındaki kızların suratlarına püskürterek çıkardılar.Herkes birbirine yok artık olabilemez bakışı atarken Suho öksürerek konuştu.

Suho:"Öhö..öhö...Ne dedin sen?"

Yeon Ji:"Ne o şaşırdınız mı?İyi niyetlimiymiş ailesi Suho bey!"

Chen:"Bir dakika şimdi Lina'nın öz ailesi Xiang ailesi mi?Eee o zaman Çinli mi o?"

Yeon Ji:"Babası Çinliydi!O sürtük kadın asıl Koreli!Ama Lina o pisliklerden dolayı hiç bir zaman Xiang soy adını kullanmadı."

Chen:"Bildiği halde neden böyle bir hayat sürüyor o xaman?Gayette gidip servet için de yaşayabilir her ne kadar onları sevmiyor olsa bile!"

Yu Ra:"İşte dinazor hepiniz bu nokta da yanılıyorsunuz!Lina her ne kadar çok istese bile o kaltak karı kızın babasından kalan mirasını bile zorla aldı.Ne?Bir de barışmak mı istiyormuş?Duy da inanma!Şuan Kore'yi Avrupa birliğine alacak deseler daha çok inanırdım!"

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin