Bölüm 46 ❤

1.1K 41 202
                                    


"Wherever you are dreaming, go there.~~Her nereyi düşlüyorsan, oraya aitsin. "

"Biraz gülümseyin ve insanlara başarınız ile thug life yaşatın!😎"

"Biraz gülümseyin ve insanlara başarınız ile thug life yaşatın!😎"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 46:

Onlar konuşurken benim gözüm gördüğü şeyle korkmama neden oldu.Hemen önümdeki terliğimin altını kontrol eden kişiye baktım ve tişörtünün kolunu tuttum.Evde yalnız değildik çünkü.

Sehun:"Özür dileriz gece gece ses yaptık.Gidin yatın siz."

B:"Sehun Oh!.....Özür dilerim."

Yavaşça başını kaldırıp bana endişeli gözlerle bakınca oturduğum sandalyeden kalktım.Omzuma kolunu koyup Chanyeol abiye doğru ittirdi.

Sehun:"Hyung odaya çıktığından emin ol."

Chen:"Ben de yardım edeyim sana."

Chanyeol abi ile hızlı ama beni zorlamayan bir hızda odaya çıktık.Chanyeol abiye döndüm ve belinden ittirdim.

B:"Mutfak dolabında iki tane ayak gördüm pencere tarafında."

Chan:"Tamam sen sakin ol otur şuraya."

Kapıyı sıkıca üstüme kapattım ve aşağıdaki sesleri duymak için kulağımla kapıya abandım.Eskiden olsa ekşının merkezinde olmak isterdim ama şuan bu halimle hiç de uygun değildim baş rolü oynamaya.Bir kaç dakika hiç ses çıkmazken sonunda Chanyeol abi bağırdı.

Chan:"Bu özel hayatımıza saygısızlık ama!"

-"Oppa bizzz...."

Suho:"Chanyeol sakin ol."

Yu Ra:"Lina~~~"

Kapının önündeki ayak sesleri anlam bulunca kapıyı açtım.Yu Ra ve Yeon Ji yarı uykulu içeri girdiler.Yatağa oturmuş aşağıdan gelen sesleri dinliyorduk.Bu seferki fanlar kötü değildiler ve yaptıklarına pişmandılar.Sehun biraz çıkışınca üzüldüm onlar adına.Bu kadar kızmak zorundalar mıydı?

-"Oppa özür dileriz.Gidiyoruz hemen."

Aklıma gelen şeyle odadan çıktım ve merdivenin başından kapının çıkışına bağırdım.

B:"Sehun!"

Hepsi dönüp bir bakınca içim cız etti.Sehun sinirle bakarken ben merdivenleri inmeye başlamıştım.

Sehun:"LİNA ODAYA!HEMEN!"

B:"Sehun saat kaç haberin var mı?Üstelik onlar kız!Sabah giderler."

Suho:"Lina onları polise şikayet etmediğimize dua etsinler."

B:"Tamam oppa ama bunlar önceki çılgın olanlar gibi değiller.Hem ben onları tanıyorum."

Sehun:"Tanıyor musun?"

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin