"Benim minnak okuyucu topluluğum size hemen bir bölümcük daha yazmıştım ama sistem yayınlamayınca birazcık bekledi affedin plizzzzzz💙.💙"
🙆🙈👑💙😍😻💟📚🎶🍦🍰🍒🌹🌸🌼⛄🌞🌟
19.Bölüm:
Koşarak apıyı açtığımda karşımda polisler vardı.Polisin ne işi vardı ki burada?Ayrıca neden geldiklerini bilmiyordum.
-"Park Lina?"
B:"Evet memur bey benim ama neden...."
-"Bizimle karakola geliyorsunuz küçük hanım!"
B:"Ehh ..Neden?...Suçum ne?"
-"Orada öğrenirsiniz!"
B:"Ama...."
Kolumdan çekiştirircesine çıkartınca korkmaya başladım.Neden gidiyordum ne yapmıştım hiç bir fikrim yoktu.Yoksam....Karemelli kahveyi içti diye...Yok canım!Hem kimsenin haberi yok ki!
Arabaya bindirildiğimde telefonum hatta ayakkabım bile yanımda yoktu.Giymeme izin bile vermediler.Onlara sorsamda bana ne olduğunu söylemediler!Korakola zaten kendi isteğimle yürüyordum ittirmesine ne gerek vardı ki arkadan!
Sandalyeye oturduğumda sonunda aklı başında biri ile konuşacağımı sanıyordum.
B:"Memur bey buraya neden geldim bir açıklama istiyorum!"
-"Ruhsatsız ve sertifikasız ilaç kullanmak ve cinayet girişimi ile suçlanıyorsunuz!"
B:"N..NE?"
-"Ad,soyad,yaş,adres,telefon!"
B:"Bir dakika ne cinayeti be!Ben kime?Şaka mı bu ya?"
-"Sadece sorduğumuz soruları cevapla!Görmüyor musun ne kadar kalabalık?Bir de seninle mi uğraşacak zamanım yok!"
B:"Bakın neyden bahsettiğinizi bile bilmiyorum ve ben asla böyle bir şey yapmadım!Yapmayı bırakın düşünmem bile!"
-"Oh Sehun'u neden öldürmek istedin?"
B:"Ne?Ben hava bükücüyü neden öldüreyim be!Kocam o benim ayırıca ben onu kurtardım!"
-"Demek zoru oynayacaksın!"
B:"Bakın ben ileride doktor olacam siz neyden bahsediyorsunuz be!"
-"Demek mesleği kötüye kullanmak da var işin için de!"
B:"Ne?Siz ne diyorsunuz yaaa?Ben uyandım ve onu kusarken gördüm sonra ona yardım bile ettim!Onun ölmesini neden isteyeyim?Çocuk benim kocam be!"
-"Belki servetine konmak içindir!"
B:"Memur bey bana ne onun servetinden ben ondan bir kuruş bile almam be!Ayrıca tartıştığımız zamanlarda bile ben ona kızmıyorum ki yok yere onu öldürmek isteyeyim!"
-"Bakın zor kullanmak ostemiyorsak doğruyu anlatın!"
B:"Doğruyu anlatıyorum işte!"
-"Doğruyu söyle dedim sana sürtük yoksa!"
B:"Sana doğruyu söyle dedim be adam ben kocamı seviyorum ve onu zehirleyen ben değilim!"
-"İyi akıllanmayacaksın peki!Memur kim onu içeri götür ben geliyorum!"
B:"Ben hiç bir yere gitmiyorum ve daha fazla beni anlamayan sizlere tek kelimede etmeyeceğim avukatımı istiyorum!"
-"Ben sana avukatını göstereceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfic👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...