🌼Too expensive to get happiness!~~Çok pahalısın ulan mutluluk.🌼
☁"Öncelikle özür dileyerek başlamak istiyorum.Uzun süredir yb ya da paylaşım yapamıyorum.Sağlık sorunlarım yüzünden bilgisayarımdan uzaktım ve kişisel problemlerim yüzünden zaman bulup hesaba girip yb yazamadım.Sizi beklettim beni affedin lütfen.İçtenlikle müessesem adına özür dilerim.😢"☁
🎉"Tebrikler 85K olmuşuz kazanlarım kızçelerim❤❤❤❗"🎉
👑🎂🎉
BÖLÜM:48
B:"Sehun aşkım geldin mi? Ayakkabını çıkarma hiç markete gid... AHHHH! ANNE! ANNE KULAĞIM!"
-"Otur oturduğun yerde! Sana doktor fin fin gezme demedi mi?"
Hye Jin:"Merhaba ben Lee Hye Jin."
-"Sehun bu benim kardeşimin kızı. Lina'nın kuzeni yani.Bu da oğlu Tae Jun."
-"Merhaba ben Tae Jun 4 yaşındayım."
Sehun:"Tanıştığıma memnun oldum ufaklık.Nerden..."
B:"Sehun benimle bir gel sen. Evet sen bir gelsenle benle hah? Nasıl olur? Güzel......"
Salonun orta yerinde milletin ortasında kolundan çekiştirip odaya sokmaya çalışırken çekiştirilen ve kapılan yanağım olmuştu.
Sehun:"Geceki gibi kalbimi yerinden oynatmadan lütfen oturur musun bitanem?"
B:"Ama bu çok önemli hayatım.Hem üstüne bak değiş hatta banyo yap sen!"
Yine de odaya sürükledim onu ve kapıyı kapar kapamaz kısık sesle konuşmaya başladım.
B:"Bu konuşmayı ilk ve son defa yapacağım Oh Sehun. Hye Ji unni den uzak duracaksın!Ve oğlundan."
Sehun:"Aşkım kıskanmana gerek yok. Annen için tabiki de misafiri özenle..."
B:"OH SEHUN!"
Sehun:"Hey sorun ne!?"
B:"Onu bilmiyorsun Sehun şeytanın melek yüzünün suret bulmuş hali.Lütfen bu bir rica.Ve onun yanındayken bana iyi davranma."
Sehun:"Sen ne saçmalıyorsun?"
B:"Seni benden çalar sen izin verirsen.Ona iyi davranırsan. Çok kıskanç biri. Sehun o göründüğü gibi biri hiç....."
Ayaktaki titreyen bedenimi belimden kavrayıp eliyle çenemi tuttuktan sonra tutkulu bir o kadar da nazik bir öpücük bıraktı dudaklarıma.Sonra sıkıca sarıldı karnıma baskı yapmadan.
Sehun:"Eski akılsız bir ergen değilim lütfen bana güven ve inan tamam mı?Seni asla aldatmayacağım."
B:"Sorun senin aldatman değil Sehun.Sen aldatmazsın beni buna inancım sonsuz ama.Asıl sorun.....Neyse o zaman sana güvenceğim. Lütfen beni hayal kırıklığına uğratma tamam mı?Zaten orası çok kalabalık seni kaybederim orada."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfiction👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...