💙 Selam bebeklerim güzel bir okul hayatına merhaba diyelim...👑📚📖🔬🎓✌❤❤✌💙
Bölüm 27:
Elimdeki kağıdı özenle siliyordum.Şimdi bayan bilmiş her şeyime bulduğu kusur gibi buna da bulurdu.Hayır yani benim gibi birinin neresinde kusur buluyorsa onuda anlamam ama.
Lina:"Sehun? "
B:"HUH? Ne oldu bu sefer sayfayı yırtmadım."
Lina:"O değil.Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi Sehun Oh?"
Kuruttuğum sayfayı incelerken bir anda durdum.Sorun neydi de yalan söylüyordu bu?Ona döndüğümde bana bakıyordu.Yüzünde seçemediğim bir ifade vardı.Ne demeliydim?
B:"Sen söylemezsen bilemem ki Lina Oh!"
Elindeki makinayı kapattıktan sonra ellerime uzanıp peçeteyi aldı.Elleri sop soğuktu.Sonra da yavaşça bana yaklaştı.Nefesini yüzümde hissedebileceğim yakınlıktaydı artık.Titriyordu.Kesin bir şey olmuştu.
Lina:"Ona zaman bunu yapabilir miyim?"
B:"Neyi?"
Lina:"Bunu!"
Elimi sıkmasıyla birlikte çilek tadındaki dudaklarını kurumuş ve buz gibi dudaklarıma bastırdı.Göz bebeklerim büyürken o gözlerini kapamış ve titreyen vücudu tamamen bana yapıştıtmıştı.Bu kız ölse hayatta bunu yapmazdı.Ama neden onu öpmek bana doğalmış ve dudaklarım ona alışmış,sahibini bulmuş gibi geldi.Ayrıca onu istiyordum hiç bir şeyi istemediğim kadar.
Tişörtün yakasını çekerken dudaklarımı yavaş ve ağır hareketlerle iyice bastırdı.Alt dudağımı emerken karnımda daha önce olmayan bir şeyler oluyordu.Kendini arkaya doğru yatırırken beni de üstüne çekti.Yere temelli uzanmış ve üstüne çıkmışken ayrıldı elimi bırakıp eli işe dolabı gösterip kulağıma fısıldadı.Korkuyla konuşuyordu.
Lina:"Dolap...biri....var."
Sorun büyüktü.Ve o her kimse ona ve bana zarar verebilirdi.Buradan çıkmamız gerekti.Ama ona doyamamış onu istiyordum da.Tekrardan onu öpmeye başladığımda ittirmedi ve oda öpmeye devam etti.Yanağından yaşlar süzülmeye başladı bir anda.Korkuyordu ve deli gibi kalbi atmaya başlamıştı.Nefesim tükenince ayrıldım.Yatağın üstündeki telefonuma uzandım.Bana ne yapıyorsun bakışı atarken alayla konuşmak için zorladım kendimi.Bende korkuyordum o incinecek diye...
B:"Bakma öyle Chanyeol'e mesaj atıyorum bu gece işimiz var nunama da söyle gelmeyin diye."
Lina:"İnsanlar nerede kalacak hiç düşünmez misin sen?Gelsinler bence!"
B:"Gelmesinler.Ne var yalnız kalamayacak mıyız karıcım?Hem özledim seni.Konserden dönünce sana zaman ayıracağımı söylemiştim.Bak işte sözümü tutuyorum.Yorgunum biraz ve seninle olmak istiyorum."
Lina:"Gelsinler bence!"
B:"Lina uzatma işte!Bence ailemize yeni birini katmanın zamanı geldi."
Lina:"Ben kız istiyorum haberin olsun ona göre çalış."
Dolaptaki sesi bende duymuştum ama boş verip kulağına eğildim ve rahatlamasını sağlayacak şeyler fısıldafım.Şuan şurada krizi tutsa elimden bir şey gelmezdi.
B:"Ağlama yardım çağırdım.Ayrıca ben erkek istiyorum karıcım."
Lina:"Kız ve erkek de yapabiliriz.Kardeş olsunlar.Sence de iyi olmaz mı kocacım?"
B:"Ama önce istersen odamıza çıkalım ha?Senin sınavların yüzünden ayrı yattık ve ben seni özledim."
Lina:"Ben de yatağımızı özledim ve sağ taraf benim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Rainbow Love!❤//OhSehun
Fanfiction👑#10~OhSehun~13.05.2018 👑#7~OhSehun~16.05.2018 ~Rainbow Love~ "Yani bir idol ile evli olmak ne kadar zor olabilirdi ki?Alt tarafı aynı evde yaşayıp hayatıma devam ederdim..." "Sen ağlarsın o sana gökkuşağı perdeli şarkısını mırıldanır.. Sen ona a...