Bölüm 34 ❤

2.2K 105 64
                                    

💙Have A Good Day❗❗❗~~~~~

☁☁☁☁☁☁☁
🌼🍒🍒🌼🍒🍒🌼
🌼🍒🍒🍒🍒🍒🌼
🌼🌼🍒🍒🍒🌼🌼
🌼🌼🌼🍒🌼🌼🌼
⛅⛅⛅⛅⛅⛅⛅
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸~~♡ I  LOVE GUYS❗♡

Y/N:"Bölüm sumut içermektedir."

34.BÖLÜM:

B:"E...e...fendim kocacım?"

Sehun:"Bu ne?"

B:"Ne ne aşkım?"

Sehun:"Bu ne bu?!"

Chan:"Yaaa kavga etmeden yemek yiyelim daha yeni uyandık ve....."

B:"Telefon aşkım."

Sehun:"Hah!Telefonmuş!Bu ne bu!"

B:"Ne ne Sehun tanrı aşkına!"

Sehun:"Bir açıklama!"

Gözümün içine telefonu sokarken şaşı olacağımı sandım bir an!Ekrana bakışlarımı odakladığımda farklı bir manzara göremedim telefonumda.Bu kadar hiddetlenmesini nedenini zaten hiç anlamadım.

B:"Tamam gözüme sokma da ne varmış telefonumda bakayım?Farklı bir şey yok seni sinir edecek.Niye bu kadar kızdın ki?"

Sehun:"Ekrandaki kişiyi açıklamak istersin diye düşündüm."

B:"Haaaa!!!Min YoonGi!Tanımadığını söyleme bana!Kendisi bu güne kadar gördüğüm en kadife sesli tek raper olur ve aynı zamanda çok uykucu ama bir o kadarda çalışkan ve çok minnoş bir kişilik ve BTS üyesi olur.Huh?Ne oldu?"

Sehun:"Ne mi oldu?Ne mi oldu?Onun ekranında ne işi olduğunu açıklamanı bekliyorum hala!"

B:"Kendisi biasım olur ve bu fotoğrafı çok hoşuma gidiyor.Sabahları uyanınca onu görüp enerjimi depoluyorum bir güne yetecek!O yüzden başka müko fotoğrafları ile değiştiremiyorum.Çok yakışıklı değil mi?"

Sehun:"Hemen siliyorsun bunu ve telefondaki tüm fotoğraflarını!"

B:"Nedenmiş?"

Sehun:"Neden diye soruyor birde yaaa!Sen evli bir kadınsın!Bir gören olsa....Kaldır çabuk şunu!"

B:"İstemiyorum!Ayrıca kıskanmana ne gerek var yaa?Yoon Gi benim abim!Oh Sehun tamam kıskanmanı anlarım ama...Yani YoonGi Oppa....Yok ya kıskanma sen onu!"

Suho:"Millet tatile geldik hani bura......"

Sehun:"O kalkacak!"

B:"Kalmayacak çünkü ben öyle istiyorum ve telefonumu karıştırmak hiç sana göre değil Sehun!Derdin ne senin?"

Sehun:"Kaldır onu bu son uyarım!"

Baek:"Sehun yapmayın.Huzurumuz boz....."

B:"Sehun.....Yaa!Oh Sehun kızlar gibi.Ben bile seni kıskanmazken düşün yani yavşayanım yok elleşenim yok bu neyin kıskançlığı?Söyle bana ben senin o Miranda mıdır nedir ona olan fanlığına karışıyor muyum?"

Sehun:"Ben kıskanmıyorum!Bu tamamen.....Ayrıca sen yerini bilen birisin o yüzden kıskabmıyorsun!Ama o bacaksız!Kaldır o foyoğrafı!"

B:"Yerim neymiş ki benim?"

Sehun:"Tüm konuşma arasında buna mı takıldın?"

B:"Gördüğün dağın altında neler yatıyor haberin yok Oh Sehun!Ağır laflar ederken altında kalırsın bir gün pişman olursun."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin