Final~~❤

587 35 20
                                    

"🌟이 꿈만 같은 동화 속에서 너와 저 별 하나를 가지고 싶어.~~In this dreamlike fairy tale I want to have you and that star.🌟"

BÖLÜM:49

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BÖLÜM:49

Kızımızın altını değiştirmiş diğerlerine de D vitaminlerini vermek için mutfağa yöneldim.Yukardan inen kıkırtılı insanlara içten içten bir küfür kasırgası savurdum.Elimi yıkarken karnımdaki acı ile dişimi sıkıp önüme eğildim.

Hye Jin:"Lina ben çıkıyorum.Bu arada yeni saçını beğendim.Sehun bekliyorum seni dışarda. "

10 saniye sonra başımdaki kapüşonumu ve ardından saçımdaki lastik çekildi.Aşağıya bakmayı sürdürüp elindeki lastiğe uzandım.

B:"Tokamı alabilir miyim?"

Sehun:"Neden sevdiğim şeyleri benden alıyorsun? "

B:"Yine uzatacağım. Saçım dökülüyor sen fark etmesen de ki ben dün akşam kesmiştim saçımı.Artık senin için hevesle alıp sonra unuttuğun bir bibloyum görüyorum ki."

Sehun:"Benimle sorunları paylaşmayan sesin! "

B:"Çünkü ağzımı açtığımda kavgaya başlıyoruz. İçinde ne varsa insanlara karşı, gelip hıncını benden çıkartıyorsun. Ailemiz için bir şeyler inşa etmeye çalışıyorum sense bunları yıkıyorsun aşkım. "

Sehun:"Ailemiz için canımı veririm ben sen neden bahsediyorsun Lina? Durmadan kavga çıkartan sensin üstelik. "

Bu sözü üstüne dudağımı kıvırarak hafif tebessüm ettim. Bir şeyden eminim o da karşımdaki benim tanıdığım Sehun değildi.Artık büyü mü yapıldı yoksa hipnoz mu bilemiyordum!

Sehun:"Komik olan ne? "

B:"Hiç git hadi nasıl olsa biz hep buradayız nehir gözlüm. "

Sehun :"Lina.... Bana uzaklaştığının farkında mısın? "

B:"Bizi böyle yapan sensin aşkım. "

Sehun :"Tek amacım ailemin mutluluğu ve ben yine suçluyum. Tamam Lina sen böyle devam et."

B:"Peki sen.....bana adımla seslendiğinin farkında mısın?Tamam bizi yıkan benim."

Daha fazla bir şey demeden alınıp gittikten sonra yavaşça bebişlerimizin yanına gidip telefona yapıştım.Normalde insanları işinden etmek hiç yapacağım bir şey değildir ama o kadın bunu hak ediyor üstelik fakir biri de hiç değildi.

B:"Alo?...İyi günler Bay Kim nasılsınız?"

-"İyi günler Bayan Oh.Nasılsınız?"

B:"Hisselerimin gidişatı için aramıştım."

-"Çok iyiler efendim.Yatırım yapmayı çok iyi bilen birisiniz."

B:"Peki o zaman sizden bir rica da bulunacağım.Biliyorsunuz eşimin gurubuna yeni bir çalışan eklendi.Ve kendisinden pek haz duyduğumu söyleyemeyeceğim."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin