Bölüm 37 ❤

1.6K 82 86
                                    

GOOD DAYYY ~~~~~~~~……ヾლ∩з…….~~🙈🐦🐇🐤🌿🌼🌸🌺🍀⛅

Bölüm 37:

Baek:"Linaaaa!

Ben Sehun'a başımı soktuğum yere Sehun da yanıma biraz daha sokuldu.Artık kulaklarımız isimlerimizi duymak istemiyordu.Ağlıyordu Baekhyun abinin sesini duyunca.Diyordu artık onu kovun evden.

Baek:"Uyumadığınızı biliyorum kalkın!"

Sehun:"Hyung!Saat daha.......Ne zaman yurda döneceksin?"

Baek:"Tamam istemiyorsanız başka bir yere giderim Sehun bey!."

Dudaklarını büzüp her zamanki gibi kollarını göğsünde birleştirerek atarlı giderli konuşmasına başlamadan doğrulup dağılmış saçlarımı toplayarak konuştum.

B:"Hayır ne alakası var Baekhyun abi!Tabiki de evimiz her zaman sana açık!Ama hani şirket meraklanıyor senin durumun için.3 hafta oldu istersen bir piskolog arkadaş...."

Baek:"Ben deli değilim hani bana birini ayarlayacaktın?Yalancı!Ben şirkete gidiyorum siz iki ihanet Prens ve Prensesine kahvaltı hazırlamıştım ama yazıklar olsun."

Sehun:"Hyung....Bekle beraber gidelim.Aşkım seni de okula bırakalım hadi hazırlan."

Baek:"Nisbet yapıyorsunuz değil mi?Aşkım maşkım?Sehun bey ben senin bebeklik boklu donlarını bilirim bak bana iyi davran tüm kirli çamaşırlarını yayarım ortalığa!"

Sehun'un kalkması için kolunu çekerken yine kavga çıkmaması için araya girdim.Yeminle 3 haftadır kimse kırılmasın birbirine yada küsmesinler diye arada hava yastığı görevi görüyorum.

B:"Baekhyun abi çocuk kötü bir şey söylemedi ki?Hem sen yalnız gitme diye sabahın 4 ünde gelmesine rağmen sana eşlik ediyor."

Baek:"Öylemi Lina hanım şimdi onun tarafını mı tutar oldun?"

B:"Ben kimsenin tarafını tutmuyorum sadece..."

Baek:"Senin de gizli çamaşırların vardır elbet."

Sehun:"Hyung sana ne bizim kirli çamaşırlarımızdan.Ayrıca burada Lina'dan bahsediyoruz.Onun ne kirli çamaşırı olabilir ki olsa olsa ütülü yumoş kokulu çamaşırları olur."

B:"Beyler neden sabah sabah böyle konuşmalar yapıyoruz anlamıyorum.Hadi hazırlanın da  beraber zengin çıkışı yapalım evimizden."

Bu konuşmayı sabah sabah niye yaptık gerçekten bilmiyom ama herkesin bir karanlık ve saklamak istediği sırları olabilir benimki de Sehun'dan daha playboy oluşum.Ve bunları arşivleyen Yu Ra hanım var.Aklıma geldiği iyi oldu o arşivleri bir an önce imha etmeli.

Evden yine itişe kakışa çıkarlarken bir de kapının önünde Sehun'un siyah ferrarisinin hemen arkasında bir BMW ve içinden Ni Wei denen sürtük inince kitaplarımı tutmadığım elimi anında Sehun tuttu.Bilmiyorsunuz ama 3 haftadır Baekhyun abi ile uğraşıyoruz diye kavgaya zamanımız kalmıyor ve hiç kavga etmediğimiz için daha da yakınlaştık.Beni hemen anlıyor ona ihtiyacım olduğunda.

Ni Wei:"Merhaba...."

Baek:"Buraya ne yüzle gelebiliyorsun ve nereden buldun adresi?"

Ni Wei:"Sehun çok önemli...Lina senin de dinlemen gerek."

Sehun:"Aşkım gidelim.Hyung arabayı sen sür arkada uyumak istiyorum."

Baek:"Anahtarı at koçum o zaman."

Ni Wei:"Mei Li??"

Sehun'a sokulup attığım adımlarımı durdurunca elimi tutan Sehun da bir anda durdu.Arkamı dönüp tüm tiksinçliğim ve ona baktım.Elimle olabildiğince Sehun'un elini sıkıyordum.Sinirliydim ve asalette bir yere kadar hani.

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin