Bölüm 42 ❤

1.1K 56 36
                                    

"Hİ GUYS!~~~~~~❤.❤"

Bölüm 42:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 42:

Karanlık duvarları olan ve yeni fark ettiğim uzun koridoru geçip sokağa çıkınca kızlar hala tartışıp yürürlerken arkama dönüp bir baktım.Falcı kadın elindeki yelpazeyi sallayıp piçce gülümserken korktum bir an ve koşup kızlara sarıldım.

Akşam fil izlerken uyuyakalmış kızları bir bir yataklarına gönderip televizyondan en sevdiğim polisiye filmlerinden birini açtım.Telefonu elime aldım ve duvardaki çok ses çıkaran saate baktım.Şuan Japonya da da saat gece yarısını gösteriyordu.Keşke saat farkı olsaydı ve sabah olsaydı onu arasaydım diye düşündüm.Uyandırırsam bir daha uyuyamaz ve konserde yorgun olursa yaralanabilirdi.

İçimdeki sıkıntıyı kime anlatsam geçerdi ki?Sanki böyle evrendeki herkes uyumuş ve bir ben ayaktaymışım dışarı çıksam tüm sokaklar karanlık ve yalnız.Zaman durmuş gibi hiç geçmek bilmiyordu.Daha o gideli 7 saat olmuştu.2 gün gelemeyecekti.Belki 3.Ona giderken fazla mı sert çıkmıştım?O yüzden mi ben aramamıştı?Normalde her 2 saate bir arar ya da mesaj atardı.Belki benim aramamı bekliyordu.Arasa mıydım?Sesini duymam yeterdi belki içimdeki sıkıntıyı atmak için.

Yu Ra:"Neden uyumadın?"

B:"Hih!Korkuttun....sadece yalnız yatamıyorum o yurt dışına gidince."

Yu Ra:"Konuşmak istediğin bir şey varsa dinlerim seni."

B:"Yok...Ne biliyim içimde bir sıkıntı var unni.Sanki nefes aldığımda şuramı yakıp geçen.İçten içe beni kemiren.Ne olduğunu bilmiyorum düşünüyorum belki neyse hallederim diye yok.Belki Sehun'u özledim ondan."

Yu Ra:"O aptal falcıyı kafana takma.Sen demiştin ben Sehun' bir kez olsun seçenek olarak görmedim diye.Yapacağın seçim ancak vicdanın ve kararların arasında olur."

Elindeki boş su kupası ile koltuta gelip yanıma oturdu.Kucağıma yatığı alıp başımı eğdim ve tülünün üstündeki taşlarla oynamaya başladım konuşmamla.

B:"Ne yapmalıyım?Tüm hayatımı mahveden ve belki ölümüme neden olacak kişiye tamam ya ben sana yardım ederim kan bağımız kuvvetli mi demeliyim?Çok iyi biliyorsun unni..."

Yu Ra:"Biliyorum nasıl zorluklardan geçtiğini nasıl hissettiğini.Belkide buradaki en iyi ben biliyorum.İlk okul lise üniversite yıllarındaki tüm hayatını bizzat yakından dinlemiş içinde olmuş biri olarak şuan o içindeki şey vicdanın kuzum.Aynısı bende de var ve yeri geliyor onu görmemezlikten geliyorum.Bunu istiyorum ama yastığa başımı koyduğumda gözlerimi kapatamıyorum.Ağırlaştıkça ağırlaşıyor düşüncelerim ve kalbim."

b:"Yapamam unni babam......Ona intikamımızı alacağıma söz vermiştim.Ondan daha zeki olup kendimi ezdirmeyecektim.Mutlu olacaktım.Sevdiklerimin çoğalmasını görebilecek kadar uzun yaşayacaktım.Hiç biri olmadı diyemem.Sehun gerçekten hayatımın dönüm noktası ama sırf o istiyor diye de o kadına hayatımı riske atarak yardım edemem."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin