Bölüm 36 ❤

1.8K 93 147
                                    

"Happy happy happy happy Gooooooooddddd Daaayyyyy!!! 🌼🌸⛅🍒🌻~~🐦

Bölüm 36:

Yeon Ji:"Lina çantamı gördün mü?"

B:"Huh?"

Yeon Ji:"Bırak artık şu telefonu.Birazdan sahneye çıkacağız."

B:"Belki arar."

Ha Na:"Çocuk düşünme sürecinden çıkarsa arar.Hem yanında biz varız seni bize arayıp soruyor sen merak etme.Ayrıca çocuk şuan Çin de.Yani Film çekimlerini bırakıp gelsin mi yanına?"

B:"Neden beni aramıyor diyorum sadece!Tam 2 hafta oldu.Neredeyse konserlerimizin sonuna geldik.Tek kelime etmedi benimle.Evde bile konuşmadı ayrılmadan önce.Ona aldığım hediye yığını aldı başını gitti."

Yu Ra:"Onlarında konserleri var.Bırak çocuğu."

B:"Vay arkadaş ablalarım bile onun tarafında.Ayrıca film çektiği kıza baktım da çok yakın gibiydiler.Fanların fan çekim fotoğraflarına ilk defa bu kadar şükür ediyom.Onlarda olmasa bey efendiden alamayacağız haber."

Se Rin:"Otobüsün en arkasını gasp edip ayakları havada durmadan uyuyan birini mi savunacağız yoksa 3 dört saate bir seni sormak için anlaşılmasın yaptığı diye farklı kişileri arayanı mı?Sen hiç abilerini aradın mı onu sormak için?"

B:"En son onu başkasına sorduğumda kavga ettik.Soğuktan ölüyordum uyurken.Hem fan çekimi fotoğrafları ne kadar mutlu olduğunu gösteriyor.Bir tanesinde ağzı kulaklarında unuttu sanırım beni."

Ha Na:"Size demedik mi gerçekten kavga etseniz de kamerada gülün diye!Çocuk ne yapsa yaranamıyor sanada!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ha Na:"Size demedik mi gerçekten kavga etseniz de kamerada gülün diye!Çocuk ne yapsa yaranamıyor sanada!

B:"Ama yine de...Hiç mi özlemedi narin yarim?Ben onu çok özledim."

Yeon Ji:"Tamam sen merak etme bu gün bitsin birilerini arayıp soracağım."

Se Rin:"Hayır 2 yıl önce bunları söyleyeceğini söylesek bizi doğrardı."

Yu Ra:"Hadi çabuk inin otobüs park etmeden eşyalarınızı alın dediler.Lina hala mı?"

Kuliste bile hazırlanırken telefonun ekranına baktım belki arar diye.Tamam 1 hafta hiç merak etmemiştim ama 2,5 hafta 6 saat hafta uzun süreydi ve fazla değil miydi kafasını toplamak için?Ona uzunca özür dileyen bir mesaj bile atmıştım yapmayacağım halde.Altına da özellikle belirttim senden başkasını sevmiyorum diye!

-"Hey kızlar dikkatli olun bu gün oldukça kalabalık ve önemli misafirler var.Bu günü de atlatalım akşam yemeğe gideceğiz söz mü?"

Ha Na:"Biftek ısmalayacaksan neden olmasın oppa?"

-"İyi iş çıkarırsanız Kore eti ısmarlayacağım hadi ilk kim çıkıyor?"

Se Rin:"Yeon Ji ve Ha Na?Sonra ben sonra Lina sonra hepimiz ve en sonunda Yu Ra nın solo kılıç dansı var."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin