Bölüm 14 ❤

2K 120 64
                                    

"Selam Marshmallow Family seviliyorsunuz ve özlendiniz!!!"😙❤.❤😙

14.Bölüm:

B:"Jimin?Bu saat...."

Kemiklerimi kırmaya yarayacak derecede sarılınca şaşırdım.Neyi vardı böyle?Titriyordu.Ayrıca aramalarımı açmayan bey efendi bu saat te ne işi vardı burada?

B:"Ne oldu?Sorun ne?Titriyorsun!"

Jimin:"Evlenme!"

B:"Huh?"

Jimin:"O lanet olası ile evlenme!"

Etrafa bakıp kapıyı kapattım ayağım ile.Millet uyanırsa büyük sorun olabilirdi.

B:"Jimin sen içtin....."

Jimin:"Sana ne kadar zarar verdiğini görmüyor musun ha?Hayatını mahvetti işte neden hala onunlasın!Neden evleniyorsun?Lina lütfen evlenme!"

B:"Jimin ben..."

Jimin:"Sen ne ha?Delirdin mi Lina?Lisede yaptıklarını unuttun mu?Ne kadar zorluk çektiğini?Milletin seni dışlamasını ve sana zorbalık yapmalarını!Sırf o idol diye sen ise normal bir öğrencisin diye...kızlar seni döverken o ne yaptı bundan zevk almıştı unuttun mu?Ben gelmesem neredeyse ölecektin!Kalp hastası olduunu bile bile sana eziyet etti tüm okul.Hastanede günlerce yattın ve ne kadar acı çektin unuttun mu ha?Ayrıca o ve arkadaşlarının sana depoda yaptıklarını unuttun mu?Polis sana değil onlara inanamıştı neden zenginler diye!O ne yaptı idol oldu sen ise onun yüzünden müziğe ara verdin.Onun yüzünden okul birincisi olmana rağmen mezuniyete gitmedin.Neden o ve arkadaşları sana yine eziyet edecek korkun vardı.Piskolojik yardımla zar zor kendine geldiğini de mi unuttun?Hani hayalimiz vardı beraber para biriktirip dünya turuna çıkacaktık?Kutupta ışıklarını izleyecektik?Lina evlenme onunla.Seni daha çok incitecek biliyorum.Lütfen beni dinle evlenme!Arkadaşın olarak bana güven.Başa çıkamayacağız belalara bulaştırır seni.Onu iyi tanıyorum beni dinle Lina!"

Bu kadar konuşmanın üstüne kocaman bir sessizlik oluştu.Dolmuş gözlerimden yaşlar akarken beni dahaçok sardı.Ne demeliydim ona onu üzecek kıracak tek kelime etmek istemiyordum.Evlenecem desem benimle arkadaşlığını bitirecekti.Evlenmicem desem Sehun beni keserdi.Tanırm lütfen beni şu durumdan kurtaracak bir şey yap onu daha fazla üzemem sözlerimle.Onu kaybetmek istemiyorum çünki.

-"Öhöm merhabalar efendim....."

Jimin ayrılıp karşımızda bulunan adama ikimizde kimsin bakışı yolayarak baktık.Ben yüzümü silip kimsin ve neden geldiğini soracakken arkadan Jimin benim yerime sormuştu bile.

-"Bay Oh sizinle konuşmak istiyor."

B:"Bu saatte mi?"

Jimin:"Lina gitme sana ne yapacakları belli olmaz!"

B:"Şeyy saat daha erken...."

Jimin:"Toplantıdan önce konuşmak istedi efendim."

Üstüme başıma baktım.Dün öylece yattığım için kot pantolonum ve tişörtle mi çıkacaktım adamın karşısına?

B:"Üstümü..."

Jimin:"Ne yani gidecek miisn?O hiç bir yere gelmiyor!"

B:"Jimin oradan çıktıktan sonra konuşmamıza devam edelim tamam mı?

Kulağına eğilip ;

B:"Gizli yerimizde ve benim yerime son hava bükücüyü ara ve babasıyla konuşmaya gittiğimi söyle."

Jimin:"Lina gitme bak başına bir şey gelecek!"

B:"Bekleyin ayakkabılarımı alayım."

-"Hemen gelmenizi istediler efendim.Zamanımız yok."

✔Rainbow Love!❤//OhSehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin