(Upozornenie: Predtým ako toto začnete čítať si uvedomte, že to bol môj prvý príbeh a každý musí nejako začať. Za toto sa hanbím, ale som príliš lenivá na to, aby som to prepísala. Za pochopenie ďakujem :D)
Práve sedím za počítačom a čakám na najväčší test môjho života. Áno najväčší, pretože pokiaľ budem dobrá, splní sa mi môj najväčší sen . Asi by som mala začať od začiatku. Volám sa Elli a som študentkou 2. ročníka bilingválneho gymnázia......no o pár minút už možno nebudem, ale poďme po poriadku. Začalo sa to tým že som sa cez prázdniny nudila a prehrabávala sa internetom. A v tom sa na twitteri objavil nový tweet. Od One Direction. V ňom bolo napísané, že chcú poskytnúť príležitosť mladým, nadaným študentom a hľadajú 2 výmenných žiakov. Toto je moja príležitosť. Ako by ste iste všetci čakali, môj najväčší životný sen je sa stretnúť z 1D a blablabla. Ale nie. Môj najväčší sen je vypadnúť odtiaľto. Ísť preč. Vlastne som vždycky chcela precestovať svet a tak už som iba čakala na moju príležitosť. Preto som aj chodila na nemecké bilingválne gymnázium, aby som vedela ďalší jazyk. Okrem nemčiny sa ešte učím francúzštinu a samozrejme angličtinu. Teda keď budeme počítať aj češtinu, viem dokopy 5 jazykov. Pýtate sa ako je to možné? Odpoveď je tvrdá drina. Nikdy som sa nezastavovala, išla som si za svojím. Na základnej škole som posledný rok navštevovala 13 krúžkov. Vždy som verila, že sa mi to raz zíde. Z mojich myšlienok ma prebudil alarm, ktorý som si nastavila na začiatok testu. Objavil sa nový tweet aj s linkom. Klikla som naň a čakala čo sa objaví. Bol to štandardný test na ukázanie vedomostí. Na vrchu bol malý dotazník, ktorý som bez problémov vyplnila, až na konci ma zaskočila otázka či som directionerka alebo nie. Rozmýšľala som, že či mám klamať a dať áno, ale nakoniec som sa rozhodla, že pokiaľ to chcem naozaj brať vážne, nemala by som klamať. Potom som sa pustila do testu. Niektoré otázky ma zaskočili, ale zvládla som to. Test bol celkom rozsiahly od angličtiny, cez matematiku až po fyziku a iné prírodné vedy. Vyplnenie mi trvalo asi hodinu ale stálo to za to. Ešte kontaktné údaje a môžem to odoslať. Keď som klikla na odoslať, stalo sa to čoho som sa najviac obávala. Vypol sa mi počítač. Super, práve teraz. Len dúfam že sa to odoslalo ešte predtým.....
Ahojte! Rozhodla som sa písať tento príbeh lebo som ho mala už dlho v mysli. Nie som zaritá fanúšička, takže fakty v príbehu sa buď nebudú zhodovať alebo budú vymyslené. V príbehu sa čiastočne navážam do directioneriek. Neberte to zle, je to súčasť príbehu. Nič proti nim nemám. Sú to milé baby.
ČTEŠ
Je to možné?
FanfictionČo ak bude musieť obyčajné dievča ,ako výmenná študentka byť celý rok s celebritou? A čo ak on začne odhaľovať všetky jej stránky? Dokáže sa do nej nezamilovať?