3. časť

2.9K 207 0
                                    

Prebudila som sa na jemné trasenie mojej ruky. Bol to ten malý chlapec. Usmial sa na mňa, ale nič nepovedal. Všimla som si že sa už všetci stavajú z miest a tak som išla aj ja. Som tu. Nakoniec bol ten let fajn, iba vďaka tomu malému. Asi by som mala zmeniť názor na malé deti. Keď som sa dostala do haly, okamžite sa ku mne začala rútiť nejaká baba. Zrejme to bude tá druhá. Zo žiarivým úsmevom sa ku mne približovala, zbohom slovenčina už asi dlho ťa nepoužijem. "Ahoj. Volám sa Rebecca a som zo Španielska" Objala ma a začala hovoriť. Predstavila som sa, ale ani som nedopovedala a už začala vrieskať, skákať, pišťať a stále dookola trepala niečo o 1D. Pri pohľade na jej outfit som usúdila, že asi kamarádky nebudeme. Bola oblečená presne ako ony, baby, ktoré sa starajú len o výzor a či majú práve chalana. Super, už len toto mi chýbalo. Malá španielska štetka. Z myšlienok ma vytrhlo to ako zvrieskla a keď som sa pozrela jej smerom, zistila som že už idú. Videla som dvoch chalanov a za nimi nejakých starších mužov, zrejme ochranka. Bol tam Liam.... a Harry? nevedela som to z určitosťou povedať, lebo mal hlavu stále sklonenú nad mobilom.  Prišli bližšie a začal hovoriť Liam.

"Ahojte. Som Liam a toto je Harry ako už iste viete. Jedna z vás si bude môcť vybrať, ku komu pôjde. A aby sme zistili ktorá to bude, dám vám malý directionerský testík. Takže 1. otázka......." Samozrejme som nič nevedela a Rebecca zodpovedala všetky otázky správne.

"No Elli, ty si tomu moc nedala, ako je to možné?" No ako je to asi možné?

"No to asi preto že nie som taká šialená a posadnutá." odvrkla som, ale hneď ako som to povedala som to chcela vrátiť späť. Liam mi daroval nepríjemný pohľad a Rebecca iba trápne, afektované zhíknutie. Krava.

"Takže, keďže som vyhrala, ja pôjdem z Harrym" povedala sladkým hlasom. Harry sa zasmial, ja som len nevedela či je niečo vtipné tu alebo na jeho mobile.

"Za prvé je neslušné povedať, že ideš somnou a neopýtať sa či mi to prekáža a za druhé pôjde so mnou ona." ukázal na mňa a mne padla sánka dolu. Teraz ma to dievča už kompletne nenávidí a prekvapivo mi je to úplne jedno.

"Prečo?" zas sa ozvala a tentoraz ešte preafektovanejšie ako minule.

Harry sa na ňu iba pozrel a dodal: "Lebo nie je posadnutá" zasmiala som sa a vtedy Liam ticho dodal:" A určite mu nedá" tak teraz som už vybuchla do úplného smiechu. No mala by som sa krotiť. Z Liamom sme sa rozlúčili a uistil ma že sa určite čoskoro uvidíme. No dúfam že sa nebudem smiať ako teraz. Harry začal odchádzať a tak som ho ticho následovala. Nemyslím že je taký zlý ako sa hovorí, ale rozhodne je to ignorant a provokatér a ja ani v jednej s týchto vecí nezaostávam....

Je to možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat