4. časť

2.8K 193 2
                                    

Počas cesty nič nepovedal. Tak som začala ja: " Ako sa máš?" hej blbá otázka, ale bolo to  prvé čo ma napadlo. Prudko na mňa otočil hlavu. Vyzerá, že som ho zaujala.

"Ty si sa práve opýtala ako sa mám? Si v aute s členom One Direction a pýtaš sa ako sa mám? Očakával som niečo ako či si ťa nevezmem." 

"No tak to určite." Zamumlala som si pre seba. Nie je tu žiadna možnosť, že by som sa opýtala niečo také.

"No prekvapila si ma. A mám sa zle."

"Prečo?"

"Lebo najbližší rok bude u mňa v byte bývať otravná pubertiačka."

"Čo?" U neho v byte? To my nikto nepovedal. "No vidím, že zrejme nebudem prekvapovať len ja teba." Povedala som.

"Presne tak." povedal z úšľabkom na perách. Super, mám sa na čo tešiť.

:..:..:..:..:..:

Keď sme prišli k nemu do bytu, skoro som odpadla. Má absolútne obrovský byt, cez  2 poschodia. Dole je kuchyňa a obývačka, ale je to jeden obrovský otvorený priestor. Oproti vchodovým dverám je dlhá stena, na ktorej sú obrovské okná s absolútne úžasným výhladom na Londýn. Pred tou stenou stojí obrovská sedačka a pri nej nadrozmerný televízor. Harry sa vyzuje a prejde dovnútra. Nasledujem ho, nesúc svoj kufor.

"Všetky izby aj kúpelňa sú hore. Vyzleč sa a ja ti ukážem tvoju izbu." Odložila som si kabát na vešiak na chodbe a následovala ho.

"Tu." ukázal na dvere. Vošla som do vnútra. Myslím, že táto miestnosť je najmenšia v jeho byte, ale určite by to bola najväčšia izba v našom dome.

"Je pekná."  Izba bola vymalovaná na žlto, mala veľkú posteľ a posuvné skrine. Neviem ako je to možné, ale je to presne taká izba akú som si priala, ešte pár pekných obrázkov a bude to dokonalé.

"Fajn. Večer ideme na večeru do domu, tak buď nachystaná."

"Do domu?" koho dom? Aký dom? Znie to celé divne....

"Je to v podstate niečo ako firma, alebo veľké priestory.....sú tam štúdiá, chodíme tam, cvičíme, pracujeme, nahrávame a pravidelne sa konajú takéto večere, takže tam asi budeš chodiť často. Jednoducho tomu hovoríme dom, je to tak ľahšie."

"O koľkej?"

"O siedmej." Super, dúfam že tam majú wifi, inak zmeškám svoj rozhovor so Sofi.

Je to možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat