Uzun saatler boyunca Tahsin amca ile beraber o küçük markette çalışmadım desem yalan olur. İnsanlar geldiğinde Tahsin amca, "Hehe bakın yeni çırağım" şakasını yapmadan göndermedi kimseyi.. Her zaman tahsin amcaları sevmişimdir. Sanki dünyadaki bütün Tahsin amcalar aynı yaratılmış. Koca göbekli, kırmızı yanaklı, fındık burunlu, gözlüğün iz yaptığı o şişko burun en belirgin özellikleridir. Göbeklerini örten gömleğin düğmeleri, hayata tutunmak için oldukça büyük çaba sarfeder. Eğer bir yerde mangal yakılıcaksa o mangalı mutlaka Tahsin amca familyasının bireyleri yakabilir. Çünkü herkes Tahsin amcaların bu işin ehli olduğunu bilir. Türkiyedeki samimiyet olgusunun bence en büyük kısmını "Tahsin amcalar" oluşturur. Hayatımı kurtarması üzerine Tahsin amcalar hakkındaki iyi düşüncelerim bir kat daha artmıştı. Tahsin amcanın kullandığı sabit telefondan annemi aramış, durumu kurtarabilmiştim. Anneme okul için acilen çağırdıklarını imzalamam gereken belgelerim olduğunu ve bunun için apar topar çıktığımı anlattım. Sanırım anlatmaya çalıştım demek daha doğru olur. Çünkü telefondaki ses şiddetini Tahsin amcanın duymaması için neredeyse masanın altına giriyordum. Anneme birşeyleri anlatmaya çalışmam bir saatimi aldı. Ama söylediklerinde bir detay vardı ki, bir süre duraksamama neden olmuştu. Annem karadenizdeki o sessiz evden Loren'in benim adıma yazdığı notu görüp ayrılmıştı. Ayrılmadan önce Peter'a evin anahtarını teslim etmek için gittiğinde Peter'ın evde olmadığını söyledi. Annem anahtarı vermek için ormanın sonundaki gecekonduya bile gitmiş ama kapısı kapalıymış. Peter'a hoşçakal bile diyememiştim ve onun için endişeleniyordum. Bunu kayıp yıldız ortaya çıktığında mutlaka Loren'e anlatmalıydım.
***
Sonunda iş saati bitmiş ve Tahsin amcanın cılız, karikatür yüzlü arkadaşı, bize Traktör getirmişti. Hayatımda bir ilk yaşanıyordu. İlk kez traktöre binecektim. Traktöre bindiğimde halkı selamlayacak kadar havaya girmiştim. Tabi tüm bunlar traktörün arkasında götürülen tavuklarla beraber yolculuk etmeden önceydi. Tavuklar ve traktörün arka tekerinden çıkan yoğun toz bulutuyla ilerliyorduk. Ayçiçek tarlalarının içinden geçiyor, bulutlara eşlik ediyorduk. O an çok huzurlu olduğumu hissettim. Tavuklardan birini kucağıma aldım.
-Merhaba.. Senin adın Loren olsun tamam mı?
İç ses; Kediylede böyle konuşuyordun sonra ne oldu?
-Sende konuşmazsın değil mi? Lütfen konuşma Loren tavuk! Sen sessizde güzelsin. Tahsin amca;
-(Bıyıklarının altından) Hehehe mavi kızım tavuklarla mı konuşuyorsun sen? Bak baştan söyleyim onlar laftan anlamaz. Hele o kucağındaki var ya Yıldız teyzeni delirtir. O tavuk kaçar Yıldız teyzen kovalar.
-Hiç öyle görünmüyor Tahsin amca. Şey, bu tavuğun adı Loren olabilir mi? Tahsin amca;
-Lorende neymiş?
-Loren.. Benim sevgilim Tahsin amcacım. Tahsin amca;
-Deli kız! İnsan tavuğa sevgilisinin ismini koyar mı? hehehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP YILDIZ #wattys2017
RomanceMerhaba, eğer şu an bu yazıyı okuyorsan mutlaka bir nedeni var. Mavi'nin sana söylemek istedikleri var. Ama onu sen bulacaksın. Dünyaya geldiğinde elinde bir torba vardı. Önce hislerini doldurdu, sonra düşüncelerini. Yürüdü ve insanları izledi, onl...