- Молим пътниците на полет 316 за Ню Йорк Сити да затегнат колатите си. Започваме приземяване.- каза женски глас, звучащ по оредбата.- Кацането е успешно! Моля напуснете самолета!- добре, може и аз да не разбрах правилно, но тази стюардеса не беше мила. Летя за втори път със самолет и не съм спец в тези неща. Слезнахме от самолета и се тръгнахме през един коридор, който водеше до самото летище. Взехме си багажа и излезнахме през изхода до една кола, на която пишеше "Сарториус".Пристигнахме в хотела. Стаята ни беше на четвъртия етаж, който беше забранен за останалите гости. Хубаво е да не си заобиколен от глъчка и тропот на съседите около теб, но лично на мен, ми беше малко неудобно да влезна зад червеното въже и отправяйки се към стаята. Чувайки виковете на фенките, отключих входната врата. Еха! Прекрасен апартамент. Изглеждаше точно така, както го описа Джейкъб. Сложих си куфара в шкафа, събух си обувките и заподскачах на леглото.
- Ела и ти!- подканих Джекъб.
- Добре. Винаги е забавно да поскачаш на матрака с приятел, или приятелка в този случай. И...- прекъснах го:
- Говори по-малко! След няколко часа излизаш на сцена.
След известно време в подскачане, аз седнах на леглото, а Джейкъб след мен.
- Искаш ли да играем на UNO?- попитах.
- Добре, но да знаеш, че съм много добър.- самохвално!
• 5 минути по-късно •
- Как можа за пет минути да ме биеш толкова много пъти!?- да, точно така! И аз съм добра на тази игра.
- Тренирам и чета правилата подробно. Пробвай и ти.- намигнах му.- О, една приятелка ми писа, че иска да се видим. Ще може ли да отидем до центъра?
- Добре, но не забравяй: в 19:30 пред Сентрал Парк.
- Добре, чао!- изоратих му въздушна целувка и излезнах. Един от босигардите тръгна с мен. Няколко минути по-късно хванахме метрото.
- Ам...как се казвате?- попитах бодигарда.
- Наричай ме Стю.- дрезгавият глас изпълни вагона.
Още 5 минути пеша и пристигнахме пред мола, където си уговорихме среща.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She's Bad
Hayran Kurgu[Написано през 2015г. ] Любовта с известна личност е трудна. Винаги се случва нещо неочаквано във връзката им. Не може да се каже, че не е интересно, просто...казано с няколко думи, сложно е! Не съдете историята по резюмето, ако въобще това се опри...