Глава 14

479 36 16
                                    

Стана време за плаж. Облякох си банския под лятната рокля и взех две плажни топки в голяма плажна чанта. Винаги взимам по няколко. Не всяка е подходяща за опонента ми.

Имах чувството, че вървя с часове. Най-накрая видях табелката " Плаж" и се зарадвах. Но това, което седеше под нея не много. Джейкъб стоеше там и ме чакаше. Дори не си спомням защо се съгласих да дойда тук. И при това с НЕГО.

- Здрасти!- поздрави Джейкъб.

- Здрасти!- отговорих, опитвайки да прикрия недоволството си с усмивка.

- Какво има? Изглеждаш ми тъжна.

- Нищо. Просто...- отново ме прекъсна:

- Не ме лъжи. Идеално знам кога хората лъжат и кога не. Кажи ми истината. Ако ми имаш доверие, де.- той се облегна на стълба, който държеше табелата, и сведе глава.

- Първо ми кажи защо ти си тъжен. Не си единствения, който умее да разпознава настроенията на хората.

- Сетих се за песента ми Sweatshirt. Сетих се за това как 1 милион ме мразят и с тази си мисъл свързах и теб.- почувствах се зле. Не исках да го нараня. Дори не очаквах, че ще се запознаем. Сега осъзнах, че не можеш да мразиш някого, без да си го опознал.

- Не те мразя! Просто...лесно се влияя от мнението на другите.- казах и застанах до него.

- Добре тогава. Да влизаме.

Оставихме си багажерийте под чадър с два шезлонга, близо до морето: втора линия. Чадърът беше сламен с малки лампички отскрани. Оставяйки чантата си топките изскочиха и се разхвърчаха на различни посоки.

- Ох! - казах- Колко съм непохватна!

- Не си единствената.- добави Джейкъб.

- Значи признаваш, че съм непохватна!?

- Да! И аз съм непохватен. Питай сестра ми. Веднъж трябваше да ѝ занеса чай в леглото, защото беше болна. Е, познай какво се случи.

- Разля чая върху нея.- казах.

- Не. Вместо захар сложих сол. Тя така побесня, че се опита да ме улучи с възглавницата си, но вместо мен олучи лампата и я счупи.

- Интересно.- прибрахме разпилените волейболни топки и отидохме до водата. Лекият бриз лъхаше приятно в лицето ми. Влезнах малко по-навътре. Джейкъб ме последва.

- Какво мислиш за едно хубаво гмуркане?- попита ме той.

- Може.- отговорих.- Но преди това искам да кача една снимка в Инстаграм.- излезнах от водата и си взех телефона. Джейкъб излезна и си оправи косата. Точно тогава го снимах.- Стана много хубава снимка.

She's Bad  Where stories live. Discover now