Прибрах се, все едно се бях напила. Вървят на зиг-заг из хола, докато майка ми не ме спря, хващайки ме за раменете.
- Лив! Какво ти има да не си пията.- бях права. Приличах малко на дрогирана.- Употребявала ли си дрога?- Това се казва да си дъщеря на майка си. Шегува се, разбира се!
- Уподребих само една Кóла и зелена салата. И малка доза "да си влюбен".
- Това е чудесно!- каза майка ми.- Даниел! Ела тук. Време е с Лив да си поговорите за момчета.
- Нека се качи в стаята ми.- извика тя.
Влезнах в стаята ѝ и я видях седната зад бюрото си с очила, а пред бюрото: диванче. Започнах да се хиля в мига, в който тя каза " Седнете моля! Кажете какъв е вашият проблем?".
- Проблемът ми е, че си имам гадже.- казах и се облегнах назад.
- От кога?- явно ще ми задава въпроси и по дадените отговори ще анализира ситуацията.
Близо час по-късно приключи с въпросите и каза:
- Така, като се замисля, това момче твоето много ми прилича на....Джейкъб.- мале колко е добра!
- Да! Как позна?- попитах я и станах от дивана.
- Нали днес излезна "само" като приятелка с него? Прибра се по-късно от дадения час, който обиковено спазваш. Каза, че си влюбена или нещо такова. Лесно беше. А и рисунката, която изготвих по описанието, което ми даде, съвпада с това на Джейкъб.
- Яко. Стаята ти е хубава. Сигурно ти го казвам за 10-ти път, от както се върнах от лагера, но все пак е самата истина.- казах ѝ миличко.
- Какво искаш?- попита ме кака.
- Какво да искам?- попитах я аз.
- Винаги, когато искаш нещо говориш по-странно.- тя беше права.
- Искам съвети за втората ни среща или когато се видим.- отговорих.
- Няма да ти дам съвети!- каза изненадано Дани.
- Защоо?!?- повиших леко тон.
- Защото трябва да си себе си през момчето, което искаш наистина да те обича.- умен отговор.
- Добре, благодаря ти! Сега чао. До утре.- излезнах от стаята ѝ и слезнах надолу по стълбите.
На следващата сутрин станах и излезнах от стаята, за да се измия. Закусих с пижамата си и се качих отново.
Прозорецът беше отворен, а на леглото ми имаше прекрасен букет от цветя и огромно плюшено мече, голямо почти колкото мен, ако не и по-голямо.
- Ооо! Цветя и мече!- изпищях и взех букета в ръце, за да го помириша.
Оставих го на бюрото ми и леглах до мечето. Гушнах го. Мечето също ме прегърна. Чакай, какво?! Плюшените играчки не правят така. Станах от леглото и тихо се приближих до мечето от другата му страна. Ударих го по корема.- Ох!- каза мечето.- Защо ме удари?
- Извинявай! Ти...си говорещо мече?-попитах го.- Гласът ти ми е познат.
- И на мен твоя, Лив!- от къде ми знае името, подяволите?!?
Мечокът скочи от леглото и се обърна с гръб към мен. Посочи един цип и ми каза да го дръпна. Дръпнах ципа и от вътрешноста на плюшката изкочи...
YOU ARE READING
She's Bad
Fanfiction[Написано през 2015г. ] Любовта с известна личност е трудна. Винаги се случва нещо неочаквано във връзката им. Не може да се каже, че не е интересно, просто...казано с няколко думи, сложно е! Не съдете историята по резюмето, ако въобще това се опри...