Глава 24

349 31 4
                                    

Два дни по-късно
Станах рано и лениво отидох до банята да се измия. Закусих със семейтвото ми, не продумвайки почти нито една дума . Качих се в стаята ми и си извадих куфара. Започнах да го пълня с дрехи, все пак имаше наистина много малко време до полетът ми до Ню Йорк Сити заедно с Джейкъб и Джак. Полетът беше днес. Свалих си куфара пред вратата и писах на Джейкъб.

@oliviamorgan- Къде си?

@jacobsatrorius- Идвам! Облечи се и чакай отпред 😘

@oliviamorgan- Да, добре❤️

- Мамо!- извиках.- Джейкъб ще ме чака отпред и заедно ще тръгнем към летището.

- Не тръгвай!- каза мама, излизайки от кухнята.

- Но аз му обещах и е само за няколко дни!

- Излизай, излизай, че ще се разплачем!- подканиха ме родителите ми.

- Кака къде е?- попитах.

- Тук, тук!- каза слизайки по стълбите.- Айде да те изпратим.

Минута по-късно видях черна кола да минава по улицата. Тя спря пред верандата ни и задният прозорец се спусна. Перчемът на Джейкъб веднага изскочи. След него се показаха черни очила и накрая една голяма усмивка.

- Качвай се! Полетът ни е след 3 часа.- каза той и слезна от колата. Взе куфара ми и го качи в багажника.

- Ще ми липсвате!- прегърнах всички.

- И ти на нас!- отговори мама.- Чао и умната!

- Чао!- казах и изтичах в колата.

След около 30 минути пристигнахме на летището. Слезнахме от джипа и влезнахме в огромната сграда. Седнахме на столовете срещу мястото, на което така и не му запомних името, на което проверяват куфарите и даваш билета си.

- Забравих да ти кажа здрасти!- прекъсна мислите ми гласът на Джейкъб.

- И аз! Здрасти.- засмях се. Той ми хвана ръката и добави:

- Нали ще излезнеш с мен на сцената?

- Не знам...Още обмислям. Никога не съм излизала пред толкова много хора, или по-точно момичета.

- Няма какво да мислиш! До довечера не остана време за размишляване.

- До-довечера л-ли?- заекнах.- По време на полета ще мисля. Обещавам, че като стигнем, вече ще имаш отговор.

- Добре. Предлагам ти да си извадиш някакъв суитшер и слънчеви очила, когато слизаме. Ще има камери и може още от летището да плъзне слух, че сме заедно.

- Окей.

- Господин Сарториус, има по-ранен полет след 30 минути. Искате ли да тръгнем с него?- попита бодигардът му с дрезнаеия си глас.

- Добре. Няма проблем.- отговори г-н Сарториус.- Защо гледаш така?

- А, просто ми стана смешно, когато те нарече "г-н Сарториус".

- Няма нищо смешно! Ти си г-жица Сарториус.- познаваме се от седници, а той вече мисли за бъдещето. Избързва доста.

- Не мислиш ли, че...- не можах да довърша, защото телефонът ми звъна. Беше мама.

Мама: Мила, забравила си си зарядното за телефона. Можете ли да се върнете обратно?

Аз: Зарядното ли? Няма как да се върнем. Полетът ми е след 30 минути. Ще ползвам това на Джейкъб.- погледнах го, а той ми кимна. Усмихнах се.

Мама: Добре, приятен път.

Аз: Мерси! Обичам те!

Мама: И аз! Чао.

Аз: Чао.

- На мен кой ще ми каже, че ме обича?- попита ме Джейкъб.

- Аз!- отговорих.- Обичам те!

- Аз също се обичам. Хахаха.- изсмя се и ме погледна сериозно. Седях срещу него с повдигната вежда и лека мазна усмивка.- Така де, и теб. Теб те обичам повече от себе си.

- А, добре. Така по-става.

Осваха 10 минути до излитането ни. Джътках си на телефона, когато бодигардът на приятеля ми дойде, взе ни куфарите и отнесе някъде.

- След мен, моля.- извика. Двамата с Джейкъб го последвахме до един ескалатор. Качихме се по него и оттам право в самолета. Изглеждаше много уюутно. Седнах до Джейкъб и си сложих телефона на режих самолетче. Сложих си колана.

- Защо си слагаш колана?- попита ме Джейкъб.

- За безопастност. Сложи си го и ти, моля те!

- Добре, за теб всичко.

She's Bad  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن