Глава 2

1.2K 68 15
                                    

Началото на лятото настъпи! Любимото ми време от годината. С най- добрата ми приятелка- Стейси се събрахме у нас и обсъждахме любимия ни песец- Камерън Далас . Обичаме го от както се помним! И да, влюбена съм е него. Не го познавам, но знам всичко за него и съм била на всяка негова изява.

- ДАНИЕЛ !-кресна приятелката ми- ДАНИЕЛ !!!

-Кажи! -отговорих аз- Тъпанчетата ли искаш да ми спукаш?!

- Ами..не, но да знаеш, че Камерън Далас ще идва в града.

Станах от леглото ми, усмихнах се доволно и започнах да скачам пищейки : КАМЕРЪН ЩЕ ИДВА В НЮ ЙОРК 😍!!!

- Чакай, Стейс, от къде знаеш, че Кам ще идва?-попитах.

- Интернет и телевизия. От коя епоха си?- засмя се тя.

- Е, кога идва?-попитах я останала почти без дъх.

- Трябва веднага да тръгваме към Сентръл Парк, защото другите тръгват натам към 13:45, а сега е толкова. Концертът започва в 14:00 така, че...

Излезнахме от нас и се насочихме право към метрото. Навън се огледахме във витрината на един голям фризьорски салон.

Аз бях облечена :

*Обувките обаче бяха на токчета*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Обувките обаче бяха на токчета*

А Стейси:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

С бърза крачка стигнахме до пакра за около 30 минути. Хубавото е, че сцената се виждаше отдалече и се ориентирахме по крясъците на момичетата. Когато пристигнахме, чухме гласа на Камерън !  Той каза:

- Благодаря ви, Ню Йорк, бяхте прекрасни днес.

Концертът е свършил! Свалих си токчетата, хванах ги в ръце и тръгнах към сцената. Изоставих Стейси, малко гадно, но по едно време я видях пред мен на тича. Набутах се зад сцената при ВИП-овете. Видях Камерън! Замалко не припаднах. Виждала съм го и преди, но всеки път е различно. Прескочих оградата, на която пише "Само за хора с пропуск". Нямах пропуск...

- Камерън ! Здравей, аз съм Даниел и съм твоя заклета фенка! Ще ми дадеш ли автограф, моля!- да, колкото и да е странно нямах негов автограф до този ден.

- Иска ли питане.- отвърна той и ме погледна малко странно, все едно не можеше да откъсне очи от мен.

Гледна точка: Камерън

Даниел, нали така се казваше, е тооолкова красива. Дадох ѝ автограф и ѝ се усмихнах мило.

- Даниел, може ли да ми дадеш номера си?- питах я.

- Да...- записа го на листче и ми го даде.

-Благодаря ти! Имаш ли Facebook, Instagram или Twitter?- питах я пак.

- Имам Twitter и Instagram, но нямам Facebook.- отговори ми тя.

- Ще ми ги дадеш ли?

- Да! В Twitter съм @DanielMorgan, a в Instagram съм daniM.

- Пак благодаря! Ще ти пиша след като се прибера, нали може?

- Разбира се. До после тогава.- отговори ми и се обърна, за да си отиде.

- Хей, спри!- каза охраната и я хвана за ръката.- Защо влезна без пропуск зад колисите при господин Далас?- много мразя, когато ме наричат така.

- Господине, аз...имам пропуск, но нямах време да го извадя и затова...- тогава охраната я прекъсна:

- И затова прескочи оградата, така ли?

- Да!- отговори му тя и се усмихна.

- Госпожичке, ако още веднъж те видя да правиш такива неща, ще дойдеш с мен до стаята без прозорци и ще стоиш там до края на концерта или когато натоварим всичко на камионите за тръгване.-колко лошо се държа този човек през Даниел. Той няма ли си деца?

- Съжалявам, повече няма да се повтори!- извини се тя.

- И аз ще добавя нещо!- казах- От сега нататък Даниел ще може да влиза зад сцената когато си поиска без пропуск!

- Да, господин Далас...-каза охраната.

- И моля Ви не ме наричайте "господин Далас", а просто Кам.

- Да, господ...да, Кам- каза охраната и отвори вратата на оградата, за да излезне Даниел.

She's Bad  Where stories live. Discover now