Bussen startar och vi börjar åka. Oscar sitter med sina hörlurar i öronen och lyssnar på musik samtidigt som han nynnar med till låten och kollar ut genom fönstret. Ja lägger min hand på hans lår och klämmer till och ja får genast hans uppmärksamhet.
"Vad lyssnar du på?"
"Closer av the chainsmoker"
"Är de okej om jag lyssnar med dig?"
"Ehm... Aa visst"La låter handen ligga kvar på hans lår och trycker till lite då och då, varje gång så rycker Oscar till av de.
Efter ca 2 timmar stannar bussen på ett litet mat ställe som ligger alldeles vid vägkanten så att man kunde får ta lite lyft och gå på toa dom som vill de.
När ja ser att Oscar är på väg mot toaletterna skyndar ja genast efter honom.
När ja kommer in så är han redan på toa. Man hör när han spolar och snabbt där efter öppnas toa dörren. Han går fram till handfatet för och tvätta händerna och då går ja fram till honom för att omfamna han bakifrån. Skämt hoppar han till och undrar vad ja gör.
Ville bara kolla så att allt är okej svarar ja och kysser honom i naken och på sidan av halsen. Ett tyst litet ynkligt stön kommer ut från hans läppar och han börjar genast att rodna. Oscar de lugnt de är inget att skämmas över, fast nu vet ja att du gillar de säger ja och blinkar med ögat till honom igenom spegeln och han börjar genast att rodna enu mer. Vi går tillsammans ut till bussen och sätter oss på våra platser, när alla är på plats så åker vi vidare igen.Ja ser på Oscar att han är väldigt trött så ja säger till han att han kan luta som mot min axel men när han inte funderar på att göra de, lägger ja armen runt hans axlar och gör så att han lutar sig mot mig med huvudet på min axel. Han blunder och försöker sova men när ja känner att han börjar vända och vrida på sig för att han försöker hitta ett bekvämt sätt att sitta på, lyfter ja upp armstödet som skiljer oss åt, vrider lite på mig så att ja sitter lite snett mot Oscar och trycker honom närmare mig. Han lägger sitt huvud på mitt bröst och händerna vid min mage och så somnar vi båda två tillsammans.
Vi båda vaknar av att bussen stannar och alla börjar gå ut ur bussen för att samlas utanför. När alla kommit ut ur bussen får man gå fram till Matias för att hämta sin nyckel till stugan. De finns två nycklar till varje stuga men att vi bara kommer få en för att han som äger stället måste ha den andra nycken säger Matias. Han säger också att om ungefär en timme skulle alla samlas utanför den stora röda stugan för att träffa ägaren och få lite information av han. När han är klar börjar
jag och Oscar gå mot våran stuga som vi ska dela på, undra vilken stuga vi fick?."Vilket nummer hade vi på våran stuga"
"Nummer 6, de är den stugan som har dubbelsäng och eget badrum"
"Så vi fick alltså sex stugan, undrar hur många som haft sex i den stugan haha!!"
"Är det de första du tänker på?"
"Ofc! vad annars?"
"Typ att vi måste dela säng med varandra.."
"De är ju ännu bättre då slipper vi ha sex i en 90 säng"
"Vi kommer inte ha sex!"
"Vänta bara babe, vänta bara"
"Kalla mig inte de"
"Vadå? Babe."
"De där"
"Säg vad har ja gjort fel, babe"Oscar bara himlar med ögonen och går upp för den lilla trappan som leder upp till stugan, för att låsa upp dörren. Han stoppar in nycken och vrider om i låset så att dörren kan öppna sig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Babe it's to dangerous || foscar
Acak"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"