Vi går tillsammans av bussen och börjar gå in på en skogsväg för att komma till Ogges hus.
En kall hand tillhörande min pojkvän söker sig till mig. Han lägger sin hand i min och börjar att gå mycket närmare mig.- Babe inget kommer hända när jag är med dig, jag lovar
- Felix ja är mörkrädd
- då kommer ja alltid vara ditt ljus i mörkret och ja lovar att jag ska göra allt ja kan för att skydda dig vad som en händer
- lovar du
- jag lovarFramme vid Ogges hus är allt i hans hus släkt förutom en liten lampa i vad ja tror var köket. Vi kliver upp på verandan och knakar på dörren. Dörren öppnas någon sekund efter av självaste ogge.
"Kom in snabbt vi måste skynda oss så ni hinner åka och hämta väskan" han går direkt ut i köket när vi kommit in för och hämta något.
"Vad är de för väska vi ska hämta?" Frågade Oscar och kollar upp på mig.
"De är en stor svart väska som innehåller lite grejer som jag ska sälja innan den kommande veckan är över" han kollar fundersamt på mig.
"Som vad för slags grejer?" Han blir lite orolig och de hör man på hans röst när han frågar det.
"Inget viktigt bara lite grejer för att kunna göra affärer" han ser lite nervös ut men nickar som bekräftelse och vi lämnar sedan ämnet.
"Så vill ni ha varsitt vapen eller ska bara du ha ett Felix"
Frågor Ogge medan han håller fram händerna med en pistol i varsin hand."Vi kan ta varsitt för säkerhets skull om de skulle hända något" jag tar emot pistolerna och sträcker fram den ena till Oscar. Han sträcker fram sin skakande hand och tar försiktigt och osäkert emot den. Han stirrar länge på den när den ligger i hans hand.
"Jag har aldrig hållit i ett vapen så om ja måste, hur ska ja kunna skjuta med ett" Oscar kollar skrämt på mig och väntar på att ja ska svara honom.
"De kommer gå bra babe, förhoppningsvis så kommer vi inte ens behöva använda dom men jag visar dig på vägen ditt" han sväljer och nickar lite åt de jag sagt.
Vi säger hejdå och att vi ses snart till Ogge och går sedan ut genom dörren igen. Klockan har blivit 23:34 så vi får gå snabbt till bron då vi skulle vara där klockan 23:50.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Babe it's to dangerous || foscar
Diversos"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"