Jag vaknade före Felix dagen efter och tog direkt upp telefonen. Klockan var 07:54 så frukosten öppnar om 6 minuter.
Felix fick mig verkligen att känna mig som en helt annan person, vilket är bra.
Ja tror faktiskt min depression är helt borta och att mitt självförtroende har börjat komma tillbaka lite.
Bakom mig börjar han att röra på sig."Godmorgon, babe" säger han med hans morgonröst som ja hörde för första gången. Den lätt nästan lite sexig, om jag får säga det själv. Han lägger också sina armar runt mig så att vi nu nästan skedar.
"Godmorgon" svarar ja rodnandes tillbaka. Tänka att vi bara känt varandra i tre dagar och att vi redan är tillsammans. Han är min och jag är hans.
"Jag är hungrig, babe vad är klockan" frågar han samtidigt som man hör att hans mage kurar lite.
"Hon är 08:06 så vi kan gå och äta frukost nu om du vill" kysste mig i nacken, nickande åt mitt svar och gick upp ur sängen.
Han satte på sig nya kläder som han skulle bära under dagen, lika så gjorde jag.
Sedan gick vi mot stora stugan för och ära frukost.
Till frukost fanns det mycket och välja på. Det fanns både ägg, macka, flingor och yoghurt. Men även bacon, korv och pannkakor med sylt och Nutella.Felix tog pannkakor med Nutella då han sa att han älskar de. Jag gillar inte pannkakor alls så jag gick och plockade lite allt möjligt. Till frukosten drack jag kaffe och Felix drack någon juice, äpple tror ja de va.
Matias hade börjat gå runt till alla för att säga att när klockan hade blivit 10:15 så skulle vi samlas här utanför den stora stugan för att ha femkamp, paddla, ro en båt och massa andra saker.
"Babe, vill du smaka?"säger han. Ja tittar på honom med en skeptisk blick.
"Kom igen babe, du får med Nutella?" Sakta nickar ja med huvudet som ett täcken på att ja vill smaka.
Han tar upp gaffeln med en bit pannkaka med Nutella på och för den mot min mun. Men istället för att låta mig äta den så smetar han ut den i mitt ansikte, så nu har ja Nutella i hela ansiktet nästan.
"HAHAHAHAHA" medan ja försöker ta bort allt med en server sitter han bara och skrattar åt mig.
"Sluta torka bort de babe, de passar ju dig" sen börjar han att skratta igen.
Ja börjar tjura medan ja torkar bort alla Nutella i ansiktet.
"Sluta tjura babe, de va lite kul iallafall!?" Ja tittar på honom och försöker att spela arg men sakta spricker även mitt ansikte upp i ett leende. De är svårt att vara arg på Felix även om man skulle vilja de.
"De kanske va lite kul då, men ja är klar så jag går till stugan och tar en dusch" han säger att han också är klar så tillsammans går vi ner till våran stuga.
Ja går in i vårt sovrum och tar fram nya kalsonger och kläder som jag lägger på sängen. Sen går ja in i badrummet för och ta en dusch. När ja ställt mig i duschen och satt på vattnet hör ja hur dörren in till badrummet öppnas. Jag glömde låsa dörren!. Nästan helt stilla står ja och lyssnar på personen som står på andra sidan draperiet. Draperiet öppnas och ja skriker till.
Ett lite konstigt kapitel (tycker jag) men hoppas ni gillade de!! Kommentera gärna vad ni vill ska hända och vad ni vill ha mer av och så, så ska jag försöka fixa de!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babe it's to dangerous || foscar
Rastgele"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"