Felix halv låg ner över båda våra sätten och jag låg på hans bröst. Hela tiden fram till nu, vilket va i 45 min, hade jag lyssnat på musik men nu tog ja ut hörlurarna och la bort dom i min väska som stod på golvet. Tyst säger jag lite för mig själv så att bara jag skulle höra jag älskar dig Felix och förväntar mig inget svar då han sover, vilket ja trodde hela tiden men hade helt fel. Ett litet trött jag älskar dig också babe slinker ut ur min trötta Felix. Jag tittar upp på honom och våran blick möts. Båda två ler och han trycker mig lite närmare honom och blundar sedan igen för att försöka sova, de gör även jag då jag också blivit lite trött. Tillsammans somnar vi och sover resten av resan tills bussen stannar och Matias säger att vi är framme. Alla började ta sina Grejer inifrån bussen och även deras större väskor som låg i bussens bagage. Trött går Felix och jag går ut ur bussen och hämtar våra väskor som redan står på marken utanför bussen. Bussen åker iväg och Matias ropar att de är samtlig igen som ett avslut för dagen, innan vi alla får gå hemåt.
"Så då har vi kommit hem igen. Jag ville bara säga att jag tyckte att denna veckan har vart väldigt rolig. Jag har även sätt att visa personer har kommit närmare varandra och visa andra inte. Nästa fredag samlas vi här igen som vanligt när de är terapi grupp, klockan 15:30. Missa inte de och så ses vi nästa fredag, hejdå allihopa" dom flesta säger hejdå tillbaka och vinkar till han vilket han gör till baka till dom. Matias tar sina saker och går mot sin bil för att förmodligen åka hem till sig.
Felix och jag börjar gå lite sakta till vårt trapphus och pratar hela vägen hem. Vi har precis kommit in i trapphuset och står utanför Felix ytterdörr."Babe, kan inte du sova hos mig idag" fråga Felix. De skulle ju vara mysigt men vad skulle pappa säga. Fast om ja inte sa något om att jag var hemma kunde ja bara säga att vi stannade en dag till på de där lägret.
"De kan ja väll, om du och din lille bror tycker att de är okej?" Kan skattar bara och tittar på mig.
"Du hemma hos oss är de jag som bestämmer inte han, vill ja att min pojkvän sover hos mig så gör han de"
Ja nickar åt honom och han öppnar dörren till mig. Han gör en gäst som visar att jag ska gå in först vilket jag gör. När jag passerar honom smäller han snabbt till mig över rumpan och ja vänder mig om. Han lyfter upp händerna i luften som ett försök att spela oskyldig och ja himlar bara med ögonen men med ett stort leende på läpparna. Tänk att vi bara känt varandra i ungefär en vecka och ja är redan helt förälskade i han.Snälla kommentera vad ni vill ska hända eller om ni skulle vilja att Omar och ogge var med i boken eller vad som hälls skulle betyda mycket!!!!?
KAMU SEDANG MEMBACA
Babe it's to dangerous || foscar
Acak"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"