Ja vaknar av att någon lägger ner mig på någon mjukt och de känns som en säng. Sakta öppnar ja ögonen och möts av Felix som står vid sängkanten och byter om till de han ska sova i, vilket bara va ett par boxer kalsonger.
Eftersom ja fortfarande hade mina kläder på så började ja att ta av mig min tröja men de blev ganska svårt då jag låg ner.Felix sätter sig gränsle över mig och hjälper mig med tröjan tills den är av. Våra blickar möts och vi båda stannar upp i våra rörelser. Efter de sol kändes som en evighet lutar sig Felix ner mot mig. Han stannar någon centimeter från mina läppar så att dom bara snuddar vid varandra. Han kollar in i mina ögon igen och biter sig lite snabbt i läppen och sendan händer de. Han trycker sina läppar mot och våra läppar blir som synkade. Snabbt övergår de till hångel. Min ena hand drar jag längs med hans rygg och den andra leda sakta ned mot hans kön. Man kan tydligt känna hans hårdnad igenom tycker på hans kalsonger som är de enda som skiljer hans kön och min hand åt.
Sakta flyttar han sig neråt och börjar kyssa längs med min hals och stannar ibland upp för att lämna ett lila litet märke. Ett stön slinker ur mig och ja försöker som vanligt hålla de inne.
- va har ja sagt om att göra så.
Stöna för mig babe...
samtidigt som han säger de grabbar han mitt kön och ett högt stön hörs från mig som ja inte döljer alls.- så ska de se ut babe, va duktig nu och kalla mig daddy.
Hans röst låter mörk och hackig som gör att han bara blir mera sexig än han redan är. Hans fingrar söker sig ner till mina byxor han börjar dra av dom också. Handen lägger han över mitt pulserande kön och smeker den. Felix drar av sig sina egna kalsonger och trycker sig mot mig samtidig som han lämnar ett sugmärke på mitt bröst.
- nu får de vara slut på förspelet!
Snabbt åker mina kalsonger av och hamnar någonstans i hörnet av rummet.Snabbt tittar Felix upp på mig som för att får en bekräftelse, jag nickar åt honom och han är snart inne i mig. Snabbare och snabbare kör han och även några tysta stön lämnar hans läppar.
Ganska snabbt kommer vi båda med ett utdraget stön. Han lägger sig ner bredvid mig och drar mig in i hans famn.- tack för ännu ett bra sex babe.
Mina ögonlock börjar kännas ganska tunga så ja bestämmer mig för att försöka sova nu.
- jag ska försöka sova nu så, godnatt Felix
- godnatt babeTror nu ja kan får 5 st röster på det här kapitlet de skulle betyda mycket!!❤️❤️
YOU ARE READING
Babe it's to dangerous || foscar
Random"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"