Jag vaknar nästa morgon och vänder mig om för att väcka Oscar men märker direkt att han redan är borta. Drar på mig första byxorna ja ser och går ner för att kolla vart Oscar tagit vägen.
"Oscar är du här?" Men jag får inget svar. En liten lapp ligger på köksbänken där de stod så här.
"Pappa ringde igår, han va nykter då och de är väldigt ovanligt för att vara honom. Han sa iallafall att vi skulle flytta och de va inget speciellt då men sen sa han vart vi skulle flytta.
Göteborg, vi flyttar till Göteborg Felix. Ja klarar inte och säga hejdå för då skulle de sista ja kom ihåg av dig vara ett förväll. Vi åker idag redan klockan 08:30 men vi kan ju alltid skicka sms, ringa eller skypa om du vill de :)//Kram din Oscar"
Ja har nästan förlorat honom visst han lever men han kommer vara så långt bort från mig nu. Tänk om han hittar någon annan i Göteborg som bor närmare honom eller att han tappar känslorna för mig nu.
Min pojkvän kommer på flera hundra kilometer ifrån mig men de kanske är bäst så han skulle bara hamna i fara om han stannade.Steg hörs och snart hörs Ogges röst.
"Sover Oscar fortfarande?"
"Nej han har flyttat till Göteborg"
Ogges kollar lite chockat på mig och frågar när då.
"Han åkte innan vi ens han säga hejdå" han kollar ledsamt på mig och öppnar sin famn.
Ogge är alltid den som kan göra en glad vad som en har hänt."Allt kommer bli bra, ni kommer ju kunna skypa och sånt?"
"Ja men de är inte samma sak, ja kommer inte kunna kyssa och hålla om honom längre"
"Vänta bara han kommer vara tillbaka snabbare en du annar"Snälla glöm inte rösta på mina kapitel!!❤️
ESTÁS LEYENDO
Babe it's to dangerous || foscar
De Todo"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"