Det har gått några månader sen jag pratade med Felix. Visat har han varit här med då har jag bara ignorerat honom. Jag älskar honom fortfarande men på något sätt vill jag inte ha med honom att göra på ett tag, kanske aldrig mer.
Omar och ja har iallafall blivit väldigt tajta med varandra. Jag har till och med blivit en i hans gäng så att använda vapen har blivit min vardag. Den blyga och lite fega Oscar är som bortblåst nu brukar Omar säga. Dom som nu möter mig gillar mig inte alls.
Jag är allmänt elak och dryg mot alla jag möter förutom Omar och dom i gänget. Träna har jag gjort mycket så muskler finns och även ett sixpack.Tatueringar har även hamnat på min kropp. Vänster armen är helt täckt från axeln ner till där handen börjar och handleden slutar. Över bröstet står de Oscar med en cool stil med ett jätte litet F på sidan som står för Felix. Något säger mig att de alltid kommer vara vi fast vi inte ens skulle leva i samma världs del så de kändes rätt att skriva de då känns de alltid som att han är med mig. De låter väldigt konstig då de till och med var jag som inte vill ha han i närheten men så är det just nu. Ett förevighets täcken i nacken finns också som var den första jag gjorde.
Idag var det iallafall fredag och Omar ville att vi skulle ha en mys kväll idag men Felix hade hört av sig tidigare under dagen för första gången och ville träffas så jag sa ja. Visst blev Omar lite sur då han ville att vi skulle va själva ikväll men Felix sa att de var något viktigt han skulle säga till mig så för första gången på länge valde jag Felix först.
Jag började gå till Starbucks för och träffa honom och kunde inte sluta tänka på vad han ville säga som var så viktigt. Vid ett bord lite längre in i Starbucks sitter en person jag väll känner igen. Jag beställer en Frappe och går sen bort till Felix och sätter mig mitt emot honom.
"Hej Felix de va länge sen"
"Hej Ojj..."
"Vadå?"
"Du har ändrats, mycket.."
"Haha jaa de har ja väll"
"Skulle inte kalla de negativt direkt då du är jävligt sexig!"
"Man tackar, men tänkt på vad du säger vill inte få skit av din pojkvän"
"Juste, jag gjorde slut.."
"Varför?"
"Saknar dig lite för mycket och kunde inte sluta tänka på tanken av att de kunde varit vi helt enkelt"
"Var det de som va så viktigt att säga?"
"Nej, jag gjorde något hemskt som sen blev
värre..."Har ingen mobil just nu lämnade in den för hade försäkring så den kommer om ca 1-2 månader eftersom jag får en helt nu men ska försöka uppdatera så bra som möjligt ändå!!❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Babe it's to dangerous || foscar
Acak"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"