Han sprang iväg, han sprang iväg för att Omar gör honom rädd. De förtjänar han undrar om Omar är hans nya pojkvän för annars skulle Oscar aldrig befinna sig här. Jag som trodde att han skulle bo hos sin pappa och att dom skulle flytta till Göteborg. Oscar är en jävla lögnare han är inte värd ett skit tänk att jag var kär i den jäveln.
"Du Omar, är det du som är Oscar nya pojkvän" sakta sätter han sig brevis mig i soffan igen och kollar lite konstigt på mig.
"Ja trodde han skojade med att ni hade gjort slut, så ni har verkligen gjort de?" Underligt kollar han på mig och väntar förmodligen på mitt svar. "Ja han bad om de så han fick vad han ville" han suckar bara åt mitt svar. "Vad gjorde han ens, en sån feg liten kille kan inte ha gjort mycket" och nu är de min tur att skratta.
"Första sa han att han skulle flytta till Göteborg med sin pappa men nu plötsligt är han i samma hus som mig. Sen så går han och skaffar en ny jävla kille och är otrogen mot mig!" Han skakar återigen på huvudet åt mig.
"För de första måste jag bara säga att du har inte släppt honom för annars skulle du inte va så arg och för de andra vet du ens varför han är här?" Min blick åker sakta ner i golvet och ett tyst nej hörs från mig."Han är här för att han inte har någonstans att bo. Socialen kontaktade mig och frågade om jag gick med på de vilket jag gjorde. Hans pappa åkte in för rattfylleri och misshandel på Oscar. Han vaknade igår och blev utskriven från sjukhuset idag för att han var med i en bilolycka med sin pappa och var borta i 1 vecka för att hans pappa körde full.
Felix dom kom aldrig fram till Göteborg, fattar inte att du kunde döma folk snabbare en mig. Tänk att du för någon dag sedan var vän med Ogge och hatade mig fast de nu mera är tvärt om."Chockad efter de Omar just har berättat är det allt jag kan tänka på. Oscar hade ingen ny pojkvän, han hade inte varit otrogen och han svarade inte på mina meddelande för att han var medvetslös och kunde därför inte svar, han ignorerade inte dom. Vafan har jag gjort, allt är mitt fel och ja kanske har sumpat allt med honom nu.
"Jag måste få prata med honom.."
YOU ARE READING
Babe it's to dangerous || foscar
Random"Snälla Felix lämna mig inte igen!" "Babe, it's to dangerous" "Mycket har hänt, ja tror ja klara lite till" "Ja kan inte förlåta mig om något händer dig" "Se då till att inget händer"