44||FELIX

55 5 1
                                    

Innan jag hinner göra något annan förs jag ut i korridoren. Flera olika dörrar finns där. Vissa kan man se in i och andra inte men  i alla rummen finns de någon eller några personer där inne. Nu fattade jag vad Max medlade med att ha inte ögonkontakt med något för de va inget man ville ha med dom här personerna. Svarta ringar runt ögonen, rödaktiga ögon som stirrade på en och bara såg allmänt psykade ut. Alla rummen hade även ett nummer och bokstav på dörren. Rummet jag var i stod de N17 på och längs korridoren hade jag även sätt bokstäverna P,D,B,S och nu började vi gå bland dörrarna med ett F på.

Vi stannade utanför ett rum, F4 för o vara exakt och männen öppnade dörren och kastade in mig. I rummet var det en stor glas skiva som delade upp rummet i två och på andra sidan glaset satt en kille med blod runt om kring sig. På händerna, golvet, kläderna och nästan överallt.
Hans hår var blont de kunde man se och de hängde livlöst ner från hans huvud. De var Oscar, min oscar som satt på andra sidan.

In genom dörren kommer fyra personer jag mycket väll känner till.
Nate, Cameron, Ethen och Isak.
Dom som ville skada Oscar och Colin bara för att förstöra mig. De här var alltså deras plan.

På andra sidan glaset finns nu två killar och två män. Oscar och nu Colin...
Två pistoler tas fram och riktas mot deras huvuden.
Samtidigt ställs jag för ett val som Ethen förklarar för mig.

"Så Felix du har nu ett val. En kommer att överleva och en kommer tyvärr att lämna oss. Vem som överlever och vem som lämnar världen är ditt beslut så tänkt noga nu"

Jag kollar på dom båda ett långt tag även fast jag redan vet mitt val så vill jag inte att den andra ska dö på grund av mig.

-Så Oscar vem blir den överlevande?
-Oscar...
-Okej vinka farväl till Colin då.

Skottet lossas och en livlös Colin faller ner till marken.

Omg de va så länge sen känns de som en månad sen tror ja. Men iallafall så har ja tänkt försöka avsluta den här nu tror ja för den är lite seg och de är nog ingen som läser den här längre. Läger ut några kapitel sam tidigt nästa gång också så att ni vet de.❤❤

Babe it's to dangerous || foscarDove le storie prendono vita. Scoprilo ora