Shawns pov
Samen met Lauren loop ik het podium op voor de soundchecks. Ik zie dat ze zenuwachtig is dus ik sla een arm om haar heen. Het komt wel goed lau, je gaat het leuk vinden. zeg ik. Ze kijkt me aan en glimlacht. De mensen van de crew zetten de spullen klaar en ik pak mijn gitaar. we gaan zitten op een krukje en de camera word aangezet. Ik begin stitches te spelen en Lauren begint mee te zingen. (Je moet je even voorstellen dat de cover hierboven, de cover is die hun opnemen. Je moet je dus voorstellen dat Hailee Steinfeld Lauren is.) .......... Als we klaar zijn met zingen zucht Lauren van opluchting. Ik kijk haar met open mond aan. Shawn je vangt vliegen zegt ze lachend. Eh sorry maar Lau, Je zingt zo fucking mooi. Ze begint te blozen en bedankt me. We bekijken het filmpje terug en dan ga ik verder met soundchecks. Ik ga even een luchtje scheppen zegt lauren. Maar lau, er staan allemaal fans buiten. Ja weet ik maar ik vind wel ergens anders een plekje, ik ben zo weer terug zegt ze en dan loopt ze weg.
Laurens pov
Ik loop van het podium af en ga opzoek naar een plek waar ik even alleen kan zijn. Na een kwartiertje heb ik een perfect plekje gevonden. Ik zit op het dak van het gebouw. Als ik naar de rand loop en naar beneden kijk zie ik allemaal fans staan. Ik loop weer weg van de rand en ga op een muurtje zitten. Het zingen was geweldig en het voelde weer zoals vroeger met pap. Ik mis hem zo erg. Er rolt een traan over mijn wang en ik veeg hem meteen weg. De tranen blijven komen en ik vecht er niet meer tegen. Ik laat ze gaan. Ik pak mijn telefoon en kijk hoelaat het is. Ik zit hier nu al een kwartier te huilen. Ik kijk naar mijn meldingen op mijn scherm. 5 gemiste oproepen en 10 appjes van "Shawniee❤️".
Shawniee❤️: Lau waar ben je? We gaan even wat eten.
Shawniee❤️: Lauuu neem eens op kleine
Shawniee❤️: LAU WAAR BEN JE
Shawniee❤️: Lauren we zijn ongerust en we zoeken je overal waar ben je?
Shawniee❤️: Lau waarom reageer je niet????😒
Shawniee❤️: Lauuuuu waar ben je? we kunnen je nergens vinden, ik hoop dat je veilig bent maar kom terug please😭🙏🏽
Shawniee❤️: Als je een grapje maakt en je je verstopt is het nu wel klaar. het is niet meer grappig....
Shawniee❤️: Lauuuuuuuuuuu😭
Shawniee❤️: Ik maak me fucking zorgen om je! laat wat van je horen kleine
Shawniee❤️: Ik ga aan de fans vragen of ze je hebben gezien, als je dit leest kom terug , laat wat van je horen en ga naar mijn kleedkamer.
Ik zucht en wil opstaan, als ik opeens iemand mijn naam hoor roepen. LAUREN! jezus waar was je? ik was zo ongerust en een fan zei dat ze jou op het dak zag. Hij rent op me af en geeft me een knuffel. Ik begin te huilen. Hij laat me los en houd mijn hoofd met twee handen vast. Wat is er lau? Waarom huil je? Nou ik kwam hier om even alleen te zijn. Ik heb hier een kwartier zitten huilen omdat ik dacht aan vroeger. Toen we aan het zingen waren voelde het weer als vroeger met mijn vader. Ik mis hem zo erg Shawn. zeg ik en ik begraaf mijn gezicht in zijn shirt. Hij slaat zijn armen om me heen en houd me stevig vast. Zo staan we nog een tijdje totdat Shawn gebeld word.
Crew: Yo Shawn we kunnen haar nergens vinden. Waar ben jij eigenlijk?
Shawn: Ze is hier veilig bij mij. Ik heb aan de fans gevraagd waar ze was en een meisje zei dat ze lauren op het dak had gezien. Ik ben naar het dak gerend en daar was ze.
Crew: Ooh gelukkig. Komen jullie naar beneden? De pizza is er!
Shawn: Ja is goed we komen er aan doei!
en dan hangt hij op. Pizza? vraagt hij. Ik knik glimlachend en samen lopen we naar beneden.
Shawns pov
Ik vind het moeilijk om haar zo te zien. Ik wil niet dat ze pijn heeft. Ze vertelde me net dat ze het fijn vond om te zingen. Ze dacht dan terug aan de leuke momenten. Het maakte haar niet verdrietig maar blij, alleen miste ze haar vader dan wel heel erg. Ik ben blij dat ze voor me heeft gezongen en ik hoop dat ze er meer mee gaat doen. PIZZAAAAAAA SLAPPPPPPPP hoor ik lauren schreeuwen. *Pats* LAU WAAROM DAFUCK SLA JE ME MET EEN PIZZA? OMDAT HET LEUK IS. schreeuwt ze terug. We lachen allebei en gaan dan naar mijn kleedkamer. Over een uur moet ik op. Mijn haar word nu gedaan en Lauren zoekt mijn outfit uit. SHAWNNN IK HEB JE OUTFIT UITGEKOZEN roept ze. Is goed, dankjewel kleine. Geen dank lange zegt ze en ze geeft me een knipoog. Ik voel vlinders in mijn buik. Nee shawn dit verpest je vriendschap. Ze vind je vast niet leuk en ziet je gewoon als haar beste vriend. denk ik bij mezelf.
De outfit van shawn voor zijn concert uitgekozen door Lauren.
*Uur later*
Het is tijd om on stage te gaan. Ik loop samen met lauren door de gangen richting de achterkant van het podium waar ik moet opkomen. Veel succes Shawn. Fluistert Lauren in me oor en dan geeft ze me een kus op mijn wang en we blozen allebei. Ik pak mijn gitaar en dan loop ik het podium op. Alle fans beginnen hard te gillen en te klappen. ARE YOU GUYS READY? en iedereen begint nog harder te gillen. Ik begin te spelen op mijn gitaar en zing Stitches, Air, Something big, I Don't even know your name, A little too much, Never be Alone en Kid in love. Ik ga nu Life of the party zingen en ik weet dat dit het lievelings liedje van Lauren is. Ik begin te praten in de microfoon. Nou guys, een deel van jullie hebben haar al gezien. Dit meisje is heel speciaal voor mij. Ik weet dat ze het soms moeilijk heeft met bepaalde dingen en ze moet weten dat ik er altijd voor haar zal zijn net zoals zij er altijd voor mij is. Ook nu is ze erbij. Lieve Lauren, wil je alsjeblieft op het podium komen zingen met me? Iedereen begint te gillen en te klappen. Ik kijk achter de doeken naar haar en ze kijkt me bang aan. Ik geef haar een geruststellende blik en ik zeg dat ze moet komen. Ze blijft verstijfd staan. Iedereen begint in koor haar naam te roepen. Lauren Lauren Lauren Lauren Lauren! Ik kijk haar hoopvol aan en dan loop ik naar haar toe. Kom op Lau, je stem is prachtig. Je kan het wel dat weet ik zeker. Ik zie haar aarzelen. He lau, als je het echt niet wil moet je het nu zeggen. Ze blijft stil en zegt niks. Mijn mondhoeken krullen omhoog en even later die van haar ook. Ik geef haar een knuffel, ik pak haar hand en dan lopen we het podium op. Guysss, Meet my bestfriend Laurennnn! Iedereen gilt en klapt omdat ze het podium op is gekomen. We gaan ons lievelings liedje "Life of the party zingen". Shawn begint de intro te spelen en daarna beginnen we met zingen.
I love it when you just don't care
I love it when you dance like there's nobody there
So when it gets hard, don't be afraid
We don't care what them people say
I love it when you don't take no
I love it when you do what you want cause you just said so
Let them all go home, we out late
We don't care what them people say.......Als we het hele lied hebben gezongen word er heel hard gegilt en geklapt. Ik krijg een mega glimlach op mijn gezicht en Lauren ook. Thanks Guys for this amazing concert, I LOVE YOU! Zeg ik en daarna lopen we het podium af.
Hoii, ik hoop dat dit een leuk hoofdstuk was. See yaaaaaxoxo
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...