Het is een week verder. Vandaag gaan we Emma verassen want davey is er.
Pov Lauren
Shawn wakker worden, vandaag komen davey en Hugo. Fluister ik in z'n oor. Hij opent z'n ogen. Goodmorning babe! Zeg ik. Goodmorning Beautiful! Antwoord hij. Ik glimlach en loop naar de badkamer. Ik heb net al gedoucht. Shawn je kan gewoon douchen ik heb al gedoucht. Shawn komt de badkamer inlopen en gaat achter me staan. Hij geeft me kleine kusjes in m'n nek. Ik glimlach en doe wat dagcreme op. Okay ik ga nu want dat kan jij douchen. Zeg ik en ik draai me om zodat ik hem een kus op z'n mond kan geven. Daarna loop ik de badkamer uit en begin ik aan m'n make-up. Ik doe en dun laagje bb Cream op. Daarna doe ik m'n oogschaduw, eyeliner, mascara en wenkbrauwen. Ik contour m'n gezicht nog en doe highlighter en lipstick op.
Dan trek ik kleding aan en krul ik mijn haar losjes.Haar, make-up en outfit van Lauren
Shawn komt de badkamer uitlopen. Daaaamnnn girlll, you look cute! Zegt hij lief. Ik bloos. Thanks babe, you look hot. Zeg ik dan kijkend naar z'n sixpack. Hij grijnst en loopt naar z'n kast. Hij pakt zoals gewoonlijk een grijs shirt en een zwarte broek. Daarna doet hij z'n haar. We lopen naar beneden waar iedereen al klaar zit. We hebben Emma verteld dat we gaan winkelen in de Mall met z'n allen. Het klopt half maar we gaan eerst davey zien! Maar Emma weet daar nog niks van. Ze is de laatste tijd echt verdrietig er om. Ik weet precies hoe ze zich voelt. Toen Shawn op Tour was en toen ik in de kliniek zat miste ik hem ook heel erg.
We ontbijten en gaan dan met z'n allen naar de auto.
Ik pak mijn camera en begin te vloggen.
"Hey guys, vandaag is het zondag en we gaan met z'n allen naar de Mall vandaag! " zeg ik tegen m'n camera en dan zet ik hem uit."We zijn nu bij the Mall en Emma en Aaliyah zijn nu kleding aan het passen dus dit is even m'n moment om jullie op de hoogte te brengen. We hebben Emma verteld dat we een dagje gaan shoppen in het winkelcentrum maar eigenlijk hebben we haar hier heen gelokt voor een verrassing. Nou Emma is m'n zusje voor degene die het nog niet wisten. Ze heeft een lange afstand relatie maar ze heeft haar vriendje nu al heel lang niet gezien. Ze zit er ook een beetje doorheen daardoor. En omdat we nu op vakantie zijn, zijn ze nog verder van elkaar af. We hebben dus geregeld dat davey en z'n broer hier naartoe kwamen om Emma te verassen en dat is wat we nu aan het doen zijn. Na deze winkel gaan we naar davey en dan denkt ze dat we naar de Starbucks gaan maar eigenlijk gaan we naar davey en dat ga ik allemaal filmen dus tot zo!" Zeg ik en dan stop ik m'n camera weg.
En gaan jullie de gepaste kleding nemen? Vraag ik als ze allebei weer terug zijn. Ze schudden allebei hun hoofd. Oh, zullen we even naar de Starbucks gaan? Stel ik zogenaamd voor. Iedereen stemt in. Ik doe weer net alsof ik vlog tijdens het lopen.
Hee em, kijk is wie we daar hebben. Zeg ik grijnzend naar davey. Davey? OMG DAVEY! Roept ze en ze rent op hem af. (Video bovenaan)Pov Emma
We lopen in de Mall onderweg naar Starbucks. Onze moeders kletsen, Shawn en Aaliyah klooien een beetje met elkaar en Lauren is aan het vloggen. Kijk is wie we daar hebben. Zegt ze grijnzend kijkend naar een persoon. Als ik zie naar wie ze kijkt slaat m'n hart op hol. Davey? OMG DAVEY! roep ik en ik ren op hem af. Ik spring op z'n armen. OMG ik heb je zo gemist daav! Zeg ik met tranen ik m'n ogen. Ik heb je ook gemist Em, ik hou van je. Zegt hij lief. Ik geef hem een kus en omhels hem weer. We horen allemaal naahw geluiden. Wie heeft dit geregeld? Vraag ik als ik hem eventjes los laat. Hij kijkt naar Lauren. Je zus. Zegt hij dan. Ik loop naar Lauren en omhels haar stevig. Je bent echt de liefste zus, dankjewel lau. Zeg ik. Geen probleem zussie, ik weet hoe het voelt. Zegt ze dan. Ik glimlach. Ga nou maar lekker davey knuffelen. Zegt ze lachend en ik loop lachend terug naar davey. Zullen we nu naar de Starbucks gaan? Stel ik voor. Iedereen stemt in en we bestellen wat bij de Starbucks.
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...