Hoofdstuk 32

164 7 0
                                    

Het is twee maanden verder. Cameron en ik hebben een paar keer ruzie gehad. Het ging over onze afstand relatie. Of we het wel aankonden. Of over andere kleine dingen. We maakten het wel snel goed. Ik ben nog steeds niet over Shawn heen. Volgende maand komt hij thuis. Ik mis hem zo erg en ik hoop dat alles goed komt.

Zuchtend stap ik uit bed. Ik neem een douche en daarna pak ik mijn laptop om aan school te werken. Ik FaceTime Cameron.

C: Hey babe wassupp
L: Hey bae nothing! Just doing school stuff and you?
C: Ehm ik lig in bed Tv te kijken verder niks eigenlijk.
L: Haha ik heb echt geen zin in school, gelukkig hoef ik niet meer naar die klote school met die arrogante bitches.
Ik mis mijn vrienden wel tho.
C: Jaa dat snap ik wel, ga anders een keertje langs ofzo. Vinden ze vast leuk!
L: Jaa goed idee! Ik ga dat zo dan doen denk ik!
C: Nice! Ik ga zo een video opnemen denk ik! Wanneer ga jij weer iets doen op je kanaal?
L: Ik weet niet, misschien ook straks een video opnemen. Alleen ik weet niet welk liedje
C: Heb je niet een zelf geschreven liedje ofzo?
L: Ehm ja maar ik weet niet of ik die wil uitbrengen.
C: Tuurlijk wel joh, ik wil je niet dwingen maar ik hoop straks een leuk liedje van jou te zien ik mijn feed op YouTube! Ga nou maar je vrienden opzoeken.
L: Haha is goed dag lieffie!
C: Byeee cutieee!

Ik hang op en leg mijn laptop weg. Ik trek andere kleding aan. Een wit Levi's shirt met een spijkerbroek en een leren Jack. Ik doe mijn witte Nike huaraches aan. Ik doe een beetje make-up op en doe mijn haar in een messy bun. Ik pak mijn Oxboard en ga met mijn Oxboard naar mijn oude school. Als ik ben aangekomen pak ik hem op en loop ik door de gangen. Ik kijk bij de roosters ik welk lokaal Amy zit. Lokaal 117. Ik loop de trap op en loop naar lokaal 117. Ik klop op de deur. Ik open hem voorzichtig. LAURENNNN! Amy springt op en rent op me af. IK HEB JE ZO GEMIST! Roept ze. IK JOU OOK EEM! Roep ik terug. Eh dames dit is niet bedoeling. Zegt de docent. Meneer ik heb Lauren al heel lang niet gezien. Heeeeel lang niet. Voeg ik eraan toe. Hij kijkt ons aarzelend aan. Oke Amy ga maar dan. Maar volgende les wil ik jou dan niet hoeven waarschuwen. Zeg de docent. Is goed meneer heel erg bedankt. Zegt ze blij. Ik zwaai nog even naar de rest van mijn vrienden groep en daarna lopen Amy en ik het lokaal uit. Soooo... Je bent helemaal over Shawn heen en nu helemaal hoteldebotel van Cameron? Vraagt Amy lachend terwijl de de uitgang uitlopen. Zuchtend laat ik me op het trappetje voor de ingang zakken. Nou nee. Eigenlijk ben ik helemaal niet over Shawn heen. Ik twijfel heel erg over mij en Cameron. Shawn en ik hebben ruzie en ik en Cameron maken laatste tijd ook steeds ruzie. Ik weet het echt niet. Zeg ik. Nahw lau het komt goed. Bij twijfel moet je het niet doen. Denk gewoon nog even goed na over jou en Cameron. Misschien moet je Cameron weer eens zien om alles op een rijtje te zetten. Zegt Amy lief. Ik knik en geef haar een knuffel. Dankjewel Eem, jij helpt me altijd weer!  Zeg ik dankbaar. Ze geeft me een knipoog. We praten door tot de bel gaat. Ik moet weer naar mijn volgende les. We moeten snel weer bijpraten lau! Zegt Amy terwijl ze opstaat. Ik sta ook op en geef haar een knuffel. Inderdaad lieffie, veel succes nog vandaag en ik spreek je snel! Zeg ik nog voordat ze wegloop. Doeii! Roept ze en dan loopt ze snel weer het gebouw in. Ik zucht en ga weer naar huis. Thuis aangekomen zet ik al mijn camera spullen neer. Ik werk mijn make-up bij en doe mijn haar goed. Dan pak ik mijn gitaar en loop naar mijn setting. Ik ga zitten en zet mijn gitaar op mijn schoot. Ik zet mijn camera aan en begin met praten.

"Hey guys vandaag heb ik niet zomaar een filmpje. Ik heb in de vakantie een lied geschreven en het gaat om een persoon die ik heel erg mis. Lets go!"

If I had a chance
I would take it faster than a heartbeat
If I caught a glance,
I would run to you like nobody was watching
But it's so hard to get to you
When you see the sun, I see the moon

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu