Laurens pov
Ik word wakker met flinke koppijn, fijn een kater. Ik weet niet eens meer wat er vannacht gebeurd is. Ik pak mijn telefoon en kijk hoelaat het is. 10:20. Ik kijk naast me en Amy slaapt nog. Ik open snapchat en kijk of ik wat op mijn verhaal heb gepost. Jup een filmpje dat ik zing en een filmpje van Nikki en Amy die raar en dronken aan het dansen zijn. Ik verwijder het filmpje van het dansen want ik wil niet dat mijn fans de verkeerde indruk krijgen. Ik stap uit bed en ga douchen. Na het douchen besef ik me dat Amy en ik niks hebben gekocht voor ontbijt. Ik trek mijn Nike tech aan en loop naar buiten. Ik zie Hugo en Nikki ook de tent uit stappen en ze komen mijn kant op. Ga je alleen op pad? Vraagt Hugo. Nee, ik ga even ontbijt spullen en aspirines halen. Zeg ik. Oh mooi want wij gaan ook naar de winkel. Zegt Nikki. Hebben jullie ook hoofdpijn? Vraag ik. Ja ik wel en Hugo een beetje. Zegt Nikki. Ik lach. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen. Zeg ik lachend. Wij ook niet. Zegt Nikki. We zijn bij het winkeltje en lopen naar binnen. Ik loop naar de bakkers afdeling en koop 2 croissantjes en 2 bagels. Ik koop ook beleg en aspirines. Als ik alles heb, reken ik af en wacht ik op Nikki en Hugo. Als ook hun klaar zijn lopen we terug. Als we het terrein oplopen is iedereen wakker en zit Amy bij de groep. Goodmorning sleepyheads! Zeg ik vrolijk. Ze mompelen allemaal Goodmorning terug en ik, Nikki en Hugo moeten lachen. Iedereen heeft last van hoofdpijn dus ik deel iedereen een Aspirine uit. Amy en ik gaan even ontbijten en klaarmaken en dan gaan we naar de stad. Nou guys, Eem en ik gaan ontbijten en klaar maken en daarna naar de stad! Misschien kunnen we straks even met zijn allen naar het strand? Ik hoor mensen Jaa en leuk zegen en dan lopen we naar ons huisje. Als we hebben ontbeten en ons hebben klaargemaakt is het 11:30. We nemen een taxi en gaan naar de stad. We lopen wat winkeltjes in en kijken wat rond. Uiteindelijk hebben we allebei nieuwe kleding gekocht. Na ongeveer twee uurtjes door de stad te hebben gelopen gaan we weer naar de camping. Lau, is dat jou telefoon die afgaat? Ik zoek naar m'n telefoon en als ik hem heb gevonden neem ik op. Onbekend nummer.
Lauren: Hallo met Lauren wood.
Onbekende: Hallo Lauren je spreekt met David Drew. Ik heb op jou YouTube kanaal jou filmpjes gezien en je zingt echt prachtig.
Lauren: Ehm dankuwel maar waarvoor belt u en hoe komt u aan mijn nummer als ik vragen mag?
Onbekende: Ik bel omdat ik graag een lied met u wil opnemen en om u een platen deal aan te bieden. Wat is daarop u antwoord?
Lauren: Ehm eh ... Ehh ik eh.
Onbekende: U mag er gerust over nadenken. En uw nummer heb ik via via kunnen regelen.
Lauren: Ja nee ja ik eh ik doe het! Ja OMG ja lijkt me geweldig bedankt!
Onbekende: Geen dank! Wanneer kunnen we een afspraak maken?
Lauren: Deze week ben ik er niet maar volgende week wel. Dus volgende week dinsdag?
Onbekende: Ja dat is prima, tot ziens!
Lauren: tot ziens en heel erg bedankt meneer!
Ik hang op met open mond. Ik kan het nog steeds niet geloven! Wat is er? Vraagt Amy. Ja ene David Drew belde me net en hij wil graag een lied met me opnemen en hij bood me een platen deal aan! Zeg ik blij. OMG Lauren dat is geweldig! Zegt ze en dan vliegt ze me om mijn nek. Ik moet Shawn bellen. Zeg ik opgewonden.
Shawn: Hey lau
Lauren: HEE OMG SHAWN RAAD EENS WAT ER NET IS GEBEURD?!
Shawn: Ehm je hebt fans ontmoet?
Lauren: HAHA nee gek. ene David Drew belde me net en wilde een lied met me opnemen en hij heeft me een platen deal aangeboden!
Shawn: NOOO OMG DAT MEEN JE NIET LAU IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!
Lauren: Jaa ik ook OMG! Maar ik ga zo naar het strand en moet het mijn moeder nog vertellen dus Byee!
Shawn: Byee kleine! En dan hangt hij op.
Ik bel mijn moeder op.
Moeder: Hey lieverd hoe is het daar?
Lauren: Jaa het is echt leuk en we hebben gister al vrienden gemaakt. Maar er is zojuist iets gebeurd.
Moeder: O god moet ik je komen halen? Ben je gevallen? Onwel geworden?
Lauren: Haha nee joh. Ik ben net gebeld door een producer en hij wil een lied met me opnemen en hij heeft me een platen deal aangeboden.
Moeder: Oh schat dat is geweldig! Heb je het aanbod aangenomen?
Lauren: Sirieus mam?..... TUURLIJK HEB IK DAT GEDAAN! Maar ik moet gaan doeg
Moeder: Dag lieverd veel plezier!Na dat ik heb gebeld trekken we onze bikini aan en een strandjurkje. We pakken een strand tas en stoppen daar onze zonnebril, zonnebrand, handdoek en geld in. Als we onze tas hebben ingepakt lopen we naar de anderen. Hoii ik heb goed nieuw guys! Zeg ik blij. Als ik het verhaal heb vertelt zeggen ze allemaal hoe blij ze voor me zijn en dan geven ze me een knuffel. Als iedereen zijn spullen heeft gaan we met een busje waar we met zijn allen in kunnen, naar het strand. Na 5 minuutjes zijn we op het strand aangekomen. We zoeken een goeie plek uit en leggen onze handdoeken neer. We smeren elkaar in en gaan lekker in de zon liggen. Na een half uurtje roept Sam: Wie gaat er mee het water in? IK! Roep ik en ik spring op zijn rug. De rest blijft liggen dus Sam en ik gaan samen het water in. Als we in t water zijn drijven we op het water. Dusss, heb je een vriendje? Vraagt hij. Nee zeg ik. Heb jij een vriendin? Vraag ik dan. Nee maar ik vind Lena leuk. Zegt hij blozend. Aahww cuteeee, ik ga jullie koppelen! Zeg ik blij. Sam lacht. Ben jij verliefd? Vraagt hij dan. Jaa dat wel maar het heeft geen zin. Zucht ik. Wie vind je leuk?vraagt Sam. Ja ik wil het zeggen als je belooft dat je het voor je houd want met alle pers blijft niks meer geheim. Zeg ik. I promis zegt Sam terwijl hij denkbeeldig zijn mond op slot zet. Ik eh vind Shawn leuk en hij vond mij ook leuk. Tenminste dat zei hij. We hebben meerdere keren gezoend de laatste twee dagen voordat hij op Tour ging en we leken net een stel. Maar blijkbaar zag hij dat niet zo en ben ik alleen z'n Bestfriend. Zeg ik teleurgesteld. Ach joh het komt wel goed je vind vast een leuke jongen die jou wel echt leuk vind. Zegt Sam. Nadat we nog even gepraat hebben lopen we terug naar de groep. Sam en Hugo gaan even voetballen dus ik grijp mijn kans en praat even met Lena. Hee leen! Zeg ik. Hey lau! Zegt ze terug. Vind je Sam leuk? Sorry dat ik het zo straight to the point vraag zeg ik lachend. Lena begint te blozen en kijkt verlegen naar het zand. Ja dus. Zeg ik lachend en ze knikt. Mooizo Dan ga ik even wat regelen. We gaan weer verder zonnen en na twee uurtjes op het strand krijg ik trek. Guys gaan we even wat eten? Vraag ik. Iedereen stemt in. We pakken onze spullen in en lopen naar een restaurantje. Ik zeg tegen Lena en Sam dat de even alleen met elkaar moeten gaan lopen. Ik grijns en ze knikken blozend. 3 minuutjes later zijn we bij een restaurantje en gaan zitten aan ren tafel. Als we op ons drinken wachten vraag ik het. En? Hoe is het nu tussen jullie twee? Vraag ik. Ze kijken elkaar blozend aan. We hebben een relatie zeggen ze dan tegelijk. AHWW , GOALS, cuteeee. Zulke dingen worden er nu allemaal door elkaar gezegd. Als we wat hebben gegeten besluiten we on weer naar huis te gaan. We gaan nog met z'n allen bij het kampvuur zitten en we drinken nog wat maar niet teveel. Dan gaan we allemaal naar bed want we zijn doodop.
Hope you liked it xoxoxoxo
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...