Hoofdstuk 27

176 8 0
                                    

Laurens pov
Ik word wakker en het is nog donker. Ik kijk op mijn telefoon hoelaat het is. 3:56. Ik sla de dekens over mijn hoofd en doe een poging om weer in slaap te komen maar het lukt niet. Zuchtend sla ik de deken van me af en stap ik uit bed. Ik trek Shawns trui aan en loop dan maar buiten het strand op. Mijn ogen zijn opgezet van het huilen. Ik had me in de avond in slaap gehuild. Ik maakte een wandeling over het strand en dacht aan de ruzie van mij en Shawn. Ik meende het niet. Ik meende niet dat Shawn me verdrietig maakt. Ik was gewoon boos. Ik wil geen ruzie met Shawn. Hij is mijn allerbeste vriend en als ik eerlijk moet zijn, kreeg ik weer vlinders in mijn buik toen hij voor me stond. Is Cameron wel een goeie keuze geweest? Ik hou van hem maar ook van Shawn....

Shawns pov
Ik kan gewoon niet slapen. Het is 4 uur s'nachts en ik ben nog steeds niet in slaap gevallen. Ik blijf maar denken aan de ruzie van mij en Lau. Haar woorden blijven rond spoken in mijn hoofd.
"Cameron maakt me tenminste niet verdrietig"
Die woorden Raakte me. Maak ik haar echt verdrietig. Ik stap uit bed en ga op het balkon van mijn hotel zitten. Ik hou van haar. Mijn gevoelens werden nog sterker toen ik haar weer zag. Voelt ze dan echt niks meer voor mij? Ze heeft me laten zitten voor Cameron. Ik sta op en probeer weer in slaap te komen.

Laurens pov
Ik loop weer terug naar het huisje en ga weer in bed liggen. Ik probeer weer in slaap te komen en na een tijdje lukt het.


LAUUU WAKKER WORDEN HET IS 12 UUR! Roept Emma terwijl ze op mijn bed spring. Ik open zachtjes mijn ogen. WoW je ogen zijn helemaal dik. Zegt Emma. Ik sta op en loop naar de spiegel. Inderdaad mijn ogen zijn dik. Ik loop naar de badkamer en plens wat water in mijn gezicht. Ik stap onder de douche en als ik klaar ben kleed ik me aan. Ik trek een Wit kanten jurkje aan. Kom we gaan naar de stad en daarna naar de familie want morgen gaan mam en ik weg. Zegt Emma bedroefd. Ik knik. Is goed. Ik pak mijn telefoon en mijn tas. Met z'n drieën nemen we een taxi naar de stad. We gaan even op Een terrasje zitten en gaan daar lunchen. Als we dat hebben gedaan lopen we een paar winkels. We hebben uiteindelijk allemaal wat gekocht. Ik heb nieuwe Nike air max 2016 in het zwart met doorzichtige onderkant. Emma heeft ook Nike air max 2016 maar dan wit met roze en roze onderkant. Ik heb ook nog Een zwart strak jurkje die tot net boven mijn knieën komt. Emma heeft nog een witte Croptopt en een witte broek gekocht. Mijn moeder heeft een wit met blauw gestreept blousje gekocht.
En een zwarte broek. We zitten nu in de taxi onderweg naar het huis van tante mo, oom jan, Lucas en ester. De rest van de familie is daar ook. Ze zijn er om afscheid te nemen. We lopen naar de voordeur en bellen aan. Ester doet open. Hee Leuk dat jullie er zijn! Zegt ze vrolijk en laat ons naar binnen we lopen richting de tuin waar de hele familie al zit. Er staat allemaal lekkers op tafel en iedereen kletst gezellig met elkaar. Vanavond gaan we met zijn alle barbecueën. Lucas staat met zijn rug naar me toe een bal hoog te houden. Ik ren op hem af en spring op zijn rug. LUUCIEEEE! Roep ik terwijl ik op zijn rug spring. Hij schrikt maar Herselt zicht snel. LAUTJEEEE! Roept hij blij terug. Ik geef hem een kus op zijn wang en ga dan weer op mijn eigen benen staan. Ik geef hem een normale knuffel en zeg de rest van de familie ook gedag. Ik en Lucas gaan samen achterin de tuin zitten en Emma en Ester zitten samen op de schommel. Ik Praat wat met Lucas. Na een tijdje vraagt hij opeens. "Wat is er met je ogen? Ze zijn een beetje dik." Ik heb ruzie met Shawn en moest daar erg om huilen. Zeg ik zacht. Lucas slaat een arm om me heen. Vertel. Zegt hij.
Nou ik was gisteren met Cameron naar een stadje toe. We zaten bij een fontijn en na een tijdje begonnen we te zoenen. Ik hoorde een fan heel hard Shawn roepen dus stopte meteen en keek achter me. Daar stond Shawn verdrietig waarschijnlijk omdat hij me zag zoenen met Cameron. Hij rende verdrietig weg en ik ben hem achterna gegaan. Hij had daarna een meeting en na de meeting gingen we naar mijn huisje. Hij vroeg of ik nog gevoelens voor hem had waarop ik antwoorde dat ik met Cameron was. Even later kregen we ruzie en zei ik dat hij me verdrietig maakte maar dat meende ik niet ik was gewoon boos. En toen liep hij verdrietig weg. Zeg ik.
Tja het zit ook allemaal niet mee. Zie je elkaar 3 maanden niet en dan zie je elkaar Weer en loopt het zo af. Zegt Lucas zuchtend. Maar... Voel je nog wat voor hem? Vraag Lucas voorzichtig. Het is even stil. Toen ik hem zag kreeg ik weer vlinders in mijn buik. Dus eh Jaa. Zeg ik ongemakkelijk. Lau, het geeft niet ik snap het. Zegt Lucas terwijl hij over mijn rug wrijft. Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd zuchtend op zijn schoot. Hij speelt wat met mijn haren en langzaam val ik in slaap.

"Lautje, wakker worden we gaan eten" Fluistert Lucas in mijn oor. Ik open langzaam mijn ogen. Ik lig nog steeds op zijn schoot. Hoelang heb ik geslapen? Vraag ik. Een half uurtje. Antwoord Lucas. Sorry, dat je nergens heen kon omdat ik op je schoot lag. Zeg ik lachend. Haha geeft niks! Zegt Lucas. We staan op en lopen naar de voorkant van de achtertuin. We schuiven aan tafel en pakken wat vlees en eten. Na het eten krijg ik opeens een idee. Lucas? Zullen we anders straks een video opnemen voor mijn kanaal? Vraag ik. Jaa leuk idee! Maar heb je wel camera spullen enzo? Vraagt hij. Oja shit daar had ik even niet aan gedacht. Oh wacht ik heb mijn vlogcamera mee! Voor een keertje kunnen we ermee door. Zeg ik. Ik pak mijn tas en haal
Mijn vlog camera eruit. We lopen naar se achterkant van de tuin en zetten de camera neer op de stoel. Ik zet op twitter "Gonna film a New YouTube video! Send us Some never have i evers" We wachten een kwartiertje en dan hebben we er een paar uitgezocht. We zetten de camera aan en ik begin met praten.
"Sorry dat het niet de allerbeste kwaliteit is maar ik film dit met mijn vlog camera.  Ik ben zoals sommige van jullie wel weten in Amerika bij familie. Ik ben hier met mijn Lieve neef Lucas! En we gaan never have i ever doen"

Als we klaar zijn met opnemen zet ik de camera uit. Het is inmiddels al 23:00 uur. We gaan zo naar huis. Zegt mijn moeder die aan komt lopen. Emma en ik gaan even afscheid nemen van iedereen. Komen jullie ook? Lucas en ik knikken en staan op. We lopen met
Mijn moeder mee naar de familie. Iedereen staat op. Emma en mijn moeder nemen afscheid van iedereen. Iedereen moet huilen. Lucas knuffelt me van achter en houd me stevig vast. Dan nemen Emma en ester afscheid. Ze knuffelen elkaar heel lang. Dan komt Emma naar Lucas. Lucas laat me los en slaat zijn armen om haar heen. Hij tilt haar een beetje op en haar voeten komen van de grond. Dan lopen we met zijn allen naar de weg waar al een taxi voor ons klaar staat. Iedereen zwaait ons uit en dan rijden we terug naar huis. Tja dat was het dan weer voor ons! Zegt mijn moeder verdrietig. Ik blijf gelukkig nog een maandje! Zeg ik blij maar ook verdrietig omdat ik Emma en M'n moeder moet missen. Thuis aangekomen gaan we met zijn drieën nog even op het strand zitten en dan gaan we naar bed.

Ik zal minder uploaden nu want ik heb het erg druk! Ik doe zoveel mogelijk mijn best xx

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu