Hoofdstuk 33

163 6 0
                                    

Laurens pov
OMG LAU DAT NUMMER VAN JOU IS GEWELDIG IEDEREEN IN DE SCHOOL HAD HET EROVER! Roept Emma terwijl ze terugkomt van school.
Ik schrik wakker.
Oh sorry heb ik je wakker geschreeuwd? Zegt Emma lachend.
Ik draai mijn hoofd om en glimlach naar haar. Nee geeft niet! Zeg ik glimlachend. WoW waarom zijn je ogen zo dik en rood. Vraagt ze bezorg. Eh niks waarschijnlijk door het slapen. Zeg ik terwijl ik opsta en snel naar de trap loop. Ik zet mijn voet op de eerste trap trede maar dan pakt Emma me bij mijn hand vast en trekt ze me terug. Waarom heb je gehuild? Vraagt ze bezorgd. C-Cameron en i-ik... We broke up... Zeg ik. Er valt een stilte. Wat?! Vraagt Emma. Em denk na. Zeg ik. Oke ja het ging niet echt lekker tussen jullie maar wat is de doorslag geweest? Vraag ze. Mijn nieuwe nummer. Zeg ik kort. Wat? Hoezo dat dan? Vraagt Shawn. Wel een klein beetje over hem maar Shawn was mijn inspiratie.
Naahw, ik snap wel dat Cameron het kut vind maar om het nou uit te maken? Nee dat snap ik niet. Zegt Emma. Maar in iedergeval lau je nummer is geweldig! Zegt Emma blij. Heb je trouwens shawns nieuwe nummer gehoord? Die is net uit en volgens mij gaat het over jou. Zegt Emma. Verbaasd kijk ik op. Nee? Laat horen dan? Hoe heet het? Vraag ik.
"Treat you better" zegt Emma met een grijns en ze zet hem op.

I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop

I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can

Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down

'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can
Better than he can

Als het nummer afgelopen is kijkt Emma me afwachtend aan. En? Wat vind je ervan? Vraagt ze. Ik kijk haar even aan zonder iets te zeggen en daarna open ik mijn mond om iets te zeggen. Om eerlijk te zijn echt een geweldig nummer maar ik denk niet dat het over mij gaat. Zeg ik. Ach lau ik heb toch wel gelijk dit gaat duidelijk over jou! Zegt ze grijnzend. Kom we gaan naar de Starbucks en dan de stad in want dat kun je wel gebruiken. Zegt Emma blij. Ik sta glimlachend op. Ik geef haar een knuffel en samen lopen we de deur uit. Bij de Starbucks aangekomen, bestellen we ons drinken. Als ons drinken klaar is lopen we de Starbucks uit. We lopen eerst naar de "urban outfitters" Ik koop daar een Purpose Tour sweater. Emma koopt een Adidas trui. Dan gaan we naar de "pull&bear" Hier koop ik een Croptop en een kettinkje. Emma koopt niks. Dan gaan we naar de "mac" we kopen allebei een nieuwe lipstick. Daarna gaan we wat eten bij de McDonald's en na de mcd gaan we naar de "h&m" Emma koopt hier een kort sportbroeken en een Croptop. Na nog een paar winkels gaan we naar huis. Thuis kijken we samen nog een film en dan gaan we avond eten. Ik zie dat ik een berichtje heb van Cameron.

Cameron👫: Sorry dat het zo moest lopen, we hebben gewoon even tijd nodig. Ik hou van je onthoud dat. Maar ik wil niet dat je ongelukkig bent. X

Eerst verander ik zijn naam en dan stuur ik een berichtje terug.

Ik: Weet je zeker dat je het zo wilt? We kunnen het proberen? Maar ik snap als je het niet wilt. Ik hou ook van jou en het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik hoop dat ik je snel zie x
Cameron⭐️: Ja sorry, dit is beter voor nu. Het spijt mij ook als ik je heel erg hebt gekwetst lau! Ik hoop dat we snel wat kunnen afspreken! Volgende week heb ik een shoot in Canada ook in Toronto. Misschien dan?
Ik: Ja dat vind ik goed! Welke dag ben je er?
Cameron⭐️: Precies over een week dus dat is woensdag. Ik ben er woensdag, donderdag en vrijdag. Donderdag heb ik de shoot. Woensdag doen?
Ik: Ja is goed, zal ik je anders ophalen bij het vliegveld? Of liever niet?
Cameron⭐️: Jawel dat is goed! 11:00 land ik dus als je er rond 11:30 staat is dat goed. Tot dan!
Ik:  Is goed tot dan!

Ik leg mijn telefoon weg. Het is inmiddels al 21:20. Ik sta op van de bank op mijn avond routine te doen. Daarna loop ik naar Emma's kamer. Ik klop op de deur. Binnen! Roept ze. Ik loop haar kamer in.
"Cameron komt woensdag naar Canada voor een shoot, woensdag haal ik hem op van het vliegveld en dan praten we erover." zeg ik. Ze kijkt me verrast aan.
Dat is fijn! Dan kunnen jullie d'r even goed over praten! Zegt ze blij. Ik knik zachtjes. Ik ga naar m'n kamer dus als je me nodig hebt ben ik daar te vinden. Maar ik ga wel zometeen al slapen denk ik. Zeg ik. Ze knikt. Alvast welterusten lau! Zegt Emma. Welterusten Em! Zeg ik en dan loop ik de deur uit naar mijn kamer. Ik stap mijn bed in en ik luister nog een aantal keer naar het nummer van Shawn. Treat you better.
Het nummer raakt me echt. Ik weet niet of het over mij gaat maar het raakt me gewoon. Zuchtend leg ik mijn telefoon weg en doe mijn lampje uit. Ik sla de dekens over me heen en val al snel in slaap.

Heyy volgende hoofdstuk wordt met Cameron! Xx

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu