Pov Lauren
Ik word wakker en iedereen ligt nog te slapen. Ik pak m'n telefoon en scroll door m'n insta feed. Dan open ik snapchat en kijk ik daar nog op. Als ik daarmee klaar ben open ik m'n mail. Ik zie dat ik een mailtje heb van mijn manager."Hoi Lauren,
Ik heb groot nieuws!
Over een half jaartje ga jij op Tour. Je moet je album binnen 3 maanden af hebben. Bel me zo snel je kunt eventjes. Meer informatie volgt nog.
Groetjes!"Tijdens het lezen krijg ik een mega glimlach op m'n gezicht. Als de mail klaar is begin ik te gillen. Als ik klaar ben met gillen kijkt iedereen me boos aan. Ik bloos en zeg sorry. Wat was er lau? Vraagt Shawn. IK GA OP MN EERSTE WERELD TOUR! Gil ik weer. Dan begint iedereen ook te gillen. Even later staan alle volwassenen ook bij ons op de kamer. We vertellen het nieuws en voor we het weten loopt iedereen te gillen. Als we uit gegild zijn gaan we gezellig met z'n allen ontbijten.
Tijdens het ontbijt schraapt Shawn z'n keel en iedereen kijkt hem aan.
"Zoals jullie misschien weten ben ik bezig met een nieuw album. Hij is bijna af en over een half jaar ga ik ook op wereld tournee!" Zegt Shawn blij. Weer begint iedereen te gillen.We zijn allemaal aangekleed en vandaag gaan we met z'n allen naar de Mall. Als ik even alleen ben bel ik m'n manager. (Ik ben eff vergeten of ze al een manager had in t verhaal dus verzin ik een naam.)
T: Hallo?
L: Hey Thomas! Met Lauren
T: Hey Lauren! En ben je blij met het nieuws?
L: Jazeker ik ben echt super blij! Vandaag hoorde ik dus ook dat Shawn op Tour gaat!
T: Jaa dat klopt. Ik kan trouwens nog niet veel vertellen over de Tour. Want ik wel weet is dat je Tour in Europa begint.
L: Nice Nice! Weet je ook welk land?
T: Waarschijnlijk Nederland.
L: Nice! Daar komt milou oorspronkelijk vandaan.
T: Milou? Dat is toch dat kleine weesmeisje?
L: Jaa dat is milou ja, maar ik moet weer gaan. Spreek je snel weer thom!
T: Doei lau!Ik hang op en loop dan weer naar de rest. Met wie was je aan het bellen? Vraagt Aaliyah. Met m'n manager. Zeg ik glimlachend. Ze glimlacht terug.
We zitten nu met z'n allen op een terrasje. Erg soepel gaat het niet want er staan een groepje fans te wachten. Als we klaar zijn met eten en drinken gaan we met ze op de foto en dan lopen we over een groot plein met de hele groep. Ik ben in gesprek met Shawn en m'n moeder maar dan valt iets me op. Iets verderop zie ik dat een meisje word geslagen door waarschijnlijk haar moeder. WoW kijk daar! Zeg ik tegen m'n moeder en Shawn. Ze kijken die richting. Dit kunnen we niet toelaten! Zegt Shawn en wil er heen lopen. Ik trek hem terug. Wacht, volgens mij is het milou! Zeg ik dan geschrokken. Wat?! Roepen m'n moeder en Shawn tegelijk. Mam, doe alsof je d'r biologische moeder bent en d'r al heel lang niet heb gezien. Ik doe alsof ik d'r zus ben en ik ga alvast eerder dan kan ik zeggen dat ze moet meespelen. Zeg ik. En ik dan? Zegt Shawn. Als er iets gebeurd neem jij milou mee, vertel nu maar even aan de rest wat er aan de hand is oke? Zeg ik. Shawn knikt en richt zich tot de groep terwijl ik richting milou loop. Ja ik weet het zeker, het is milou. MILLY! Roep ik heel hard. Milou en de vrouw kijken op. Milou rukt zich los en rent op mij af. De vrouw rent achter haar maar milou is al eerder bij mij. Milou, je moet meespelen. Doe alsof Karen je biologische moeder is en alsof ik je zus ben en je ons voor het eerst in jaren ziet oke? Zeg ik. Ik voel milou huilend knikken. We verbreken de knuffel en dan komt m'n moeder aan lopen. Mama?! Roept milou zogenaamd verbaasd. Ze rent op m'n moeder af en m'n moeder op haar. Ze omhelzen elkaar. Wat heeft dit te betekenen? Vraagt de vrouw die milou sloeg. Bent u haar adoptie moeder? Ontwijk ik haar vraag. Nog niet, maar ik ga haar misschien adopteren. Ik mocht van het weeshuis op stap met d'r om haar te leren kennen. Zegt de vrouw. Ik zeg niks en kijk haar arrogant aan. Maar wie zijn jullie? Vraagt ze dan. Die vrouw die met milou knuffelt is mijn moeder en wij zijn haar biologische familie. We hebben haar al jaren niet gezien. Mogen we alsjeblieft even een momentje met haar. Smeek ik de vrouw. Ze kijkt me verveeld aan en knikt dan. Ik loop naar milou en knuffel haar weer. Milly meisje toch, ik heb je zo gemist! Na al die jaren zie ik mijn dochtertje weer! Zegt m'n moeder extra hard zodat de vrouw het hoort. Na een tijdje kucht de vrouw. We gaan recht op staan. De vrouw wil milou aan d'r arm mee trekken maar ik trek haar terug. Nu komt ook Shawn erbij staan. Waarom sloeg u milou net? Vraagt mijn moeder boos. Ik sloeg haar niet. Zegt de vrouw. Jawel, ik zag het toch. Zeg ik. Ik zou milou nooit slaan! Ik wil haar adopteren en ik zou nooit m'n kinderen slaan! Zegt de vrouw boos. Ze trekt milou bij ons weg en wil wegrennen. Shawn rent er achteraan. Hij pakt milou vast. De vrouw trekt milou terug maar dan komt Lucas er tussen. Hij duwt de vrouw weg en Shawn rent naar de groep van ons. De vrouw wil er achter aan rennen maar ik ga voor haar staan. Kinder mishandelaar! Zeg ik boos. Hou je smoel! Roept de vrouw. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij geen enkel kind mag adopteren! Zeg ik boos. Als je binnen nu en 10 seconden niet uit m'n zicht bent, bel ik de politie. Zeg ik boos. De vrouw kijkt me boos aan maar loopt dan snel weg. Ik geef m'n moeder een high-five en dan lopen we terug naar de groep. Allemaal fans klappen en staan te filmen.
We zitten nu met z'n allen in de tuin bij Shawn. De "jongeren" zitten in het zwembad. Milou is met Shawn aan het zwemmen. Ik pak de telefoon en bel het weeshuis.
Wh: Hallo met Ontario Orphan
L: Hallo met Lauren wood
Wh: Hee Lauren! Met Michelle
L: Het Michelle! Ik heb een soort van slecht maar ook goed nieuws
Wh: Vertel?
L: Ik was vandaag in de stad met familie en vrienden en toen zag ik een meisje mishandeld worden door een vrouw, toen we steeds dichter bij kwamen zagen we dat het milou was..... *legt het hele verhaal uit*
Wh: Ohmy dit kan toch niet waar zijn
L: jammer genoeg wel, gelukkig dat wij het zagen
Wh: ja gelukkig, is milou nu bij jullie?
L: Jaa, hoelaat moet ze terug zijn?
Wh: doe maar rustig aan, max. 20:00
L: is goed, bedankt Michelle
Wh: geen probleem en doe d'r de groeten
L: is goed zal ik doen doeii
Wh: ByeeeMichelle is nieuw bij het weeshuis. Ze is nog jong en loopt stage. Ze helpt milou heel goed en ze kunnen goed met elkaar omgaan.
We zitten nu in de auto en we zijn bijna bij het weeshuis.
Als we d'r zijn is het 19:45. We melden dat milou d'r weer is. Ook laten we bewijs filmpjes zien over wat er is gebeurd want heel veel filmpjes verschenen op het internet. Fans hadden het allemaal gefilmd. Er is zelfs een filmpje waarop te zien is in een hoekje dat ze milou een aantal keren slaat en duwt. De gene die het filmde was een fan die ons al een tijdje filmde.We zijn nu weer thuis. Iedereen ligt in bed. We zitten met alle jongeren weer op een kamer. Ik ben erg moe. Ik plaats nog even een tweet.
@laurenwood: Heel erg bedankt voor het filmen allemaal. Dankzij jullie hebben we bewijs dat Milou werd mishandeld en wat er allemaal is gebeurd. We kunnen nu aangifte doen tegen die vrouw. Love you all❤️
Dan leg ik m'n telefoon weg. Ik wens iedereen welterusten en val dan in slaap.
Sorry dat het zolang duurde. Ik had echt geen inspiratie meer. Xx
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...