Pov Lauren
Ik word wakker en weet even niet meer waar ik ben. Al snel weet ik dat ik in Amerika ben. Het voelt als thuis. Ik wil uit bed stappen maar Shawn verstevigt zijn grip om me. Shawnnn, ik moet me klaarmaken. Ik ga Robin en Angie verassen. Ze waren mijn beste vriendinnen toen ik nog hier woonde. Zeg ik. Aahw das lief van je. Zegt Shawn en hij laat me los. Als het goed is krijgen we vanmiddag een huur auto. Zou je me kunnen ophalen? Dan kun jij ze ook ontmoeten. Vraag ik. Jaa tuurlijk maar ik weet de weg niet. Zegt hij. Emma weet de weg wel. Ik zal wel even vragen of ze mee gaat. Ze wil Ro en an vast ook wel zien. Shawn knikt. Ik loop naar de kamer van Emma en Aaliyah. Ze zijn al wakker. Em? Kan jij Shawn straks de weg wijzen naar Robin en Angie? Vraag ik. Jaa tuurlijk, ik wil hun ook weer zien. Liyaah ga je mee? Vraagt ze aan aliyaah. Ze knikt. Okay thanks meiden! Zeg ik en ik loop de kamer uit terug naar mijn kamer. Ik ga de badkamer in en douch mezelf. Daarna kleed ik me om.Outfit van Lauren
Ik doe ook m'n make-up. Shawn ik maak zo een ontbijtje. Kom je zo? Vraag ik. Hij knikt. Ik loop naar de keuken en maak voor iedereen een ontbijtje. Er staat brood en fruit en beleg. Ontbijt! Roep ik. Iedereen komt aan tafel zitten en we beginnen te ontbijten.
Ik zit nu in de taxi naar Robin en Angie. Als ik bij hun huis ben klop ik op de deur. Lauren! Meid ik heb je gemist. Zegt hun moeder. Ik knuffel haar. Ik u ook. Zeg ik. Zeg maar gewoon je hoor. Zegt ze. Ik knik en loop het huis in. De meiden zijn er niet maar ze kunnen er ieder moment zijn. Wacht anders op hun kamer, dat zou ze erg verassen. Ik knik en loop naar hun kamer. Ik ga zitten op een van de bedden. Na ongeveer 5 minuutjes hoor ik twee meiden druk in gesprek over knappe jongens de trap opkomen. Ik lach even, typisch Ro en an. Ik wacht nerveus totdat ze de kamer binnenkomen. Als ze mij zien stoppen ze meteen met praten en kijken ze me vol ongeloof aan. Dus wie is de knapste jongen? Vraag ik grijnzend. OMG LAU! Roepen ze in koor en ze komen op me afstormen. Ik sta op en ze omhelzen me. We vallen met z'n drieën op de grond. Alledrie met tranen in onze ogen. Na een tijdje staan we op en gaan we zitten op de bedden.
Duss, ik weet nog dat we hier vorig jaar zaten. We hadden het over jou en Shawn. Dat jullie niks hadden maar elkaar toch wel leuk vonden. En nu, nu is het eindelijk zo. Jullie hebben een relatie! Zegt Robin blij. Ik begin te blozen en knik. Naahww! Finally! Roept Angie blij! Weer bloos ik. Hebben jullie al eh..? Vragen ze ik koor. Guys doe normaal! Roep ik en ik sla ze. Ze beginnen te lachen. En? Vragen ze nog. Ik schud mijn hoofd. Nee! Roep ik. Ze beginnen te lachen. En? Jullie zijn nog steeds single. Ze knikken. Naahw, komt nog wel. Blijf je eten? Vraagt Angie. Please blijf eten. Zegt Robin. Oke is goed maar ik slaap vanavond gewoon thuis. Ze knikken. Shawn komt me ophalen straks samen met Emma en Aaliyah. OMG YAASS! Kunnen we eindelijk je vriendje ontmoeten! Zegt Robin. En Emma weer zien! Voegt Angie er aantoe. Ik lach. Hoelaat komen ze? Vraagt Angie. Na het eten denk ik. Ik denk rond 19:30 Zeg ik. Ze knikken. Zullen we naar de Starbucks gaan? Vraag ik. Jaa! Zegt Ro. Leggo! Zegt an. We lopen naar beneden. Mam wij gaan naar de stad! Zegt Robin. Is goed, we eten om 18:00 dus dan wel thuis zijn. We knikken en lopen de deur uit.
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...