Shawns pov, 3 jaar later.
Ik sta op het altaar en kijk naar m'n kleine prins en prinses, Nathan en Jillian. Twee jaar geleden werd onze lieve tweeling geboren en nu zijn ze onze bloemen kinderen. Als ze bij het altaar aankomen geef ik ze allebei een kus en dan gaan ze op hun plekje staan. Jillian voor Lauren haar first maid, Emma en Nathan voor mijn first man, Lucas. Haar andere bruidsmeisje is Aaliyah en mijn andere man is David. Niet veel later komt mijn droomvrouw richting het altaar lopen met haar moeder. Ik krijg tranen in m'n ogen. Lauren ziet er prachtig uit en zelf houd ze het ook niet droog. Ze kijkt me stralend aan. Als ze er eindelijk is geeft ze haar moeder een kus. Ze komt tegenover me staan en we houden elkaars handen vast.
Yes Yes i do! Zeg ik blij als de dominee klaar is met z'n zinnen. Jaa Jaa jaaaa! Zegt Lauren blij als zij aan de beurt is. Onze ander dochter, milly komt de aangelopen met de ringen. Ze ziet er prachtig uit. Twee jaar geleden, vlak voor de geboorte van Nathan en Jillian, hebben we Milly officieel geadopteerd. Het was een proces van bijna een jaar maar het is ons gelukt. Milou Mendes is onze dochter. Ze houd het kussentje omhoog en we halen de ringen er vanaf. Bedankt dat jullie nu mijn papa en mama zijn, ik ben jullie eeuwig dankbaar. Fluistert ze tegen ons. Ze geeft ons een kus en gaat dan achter Jillian staan. We schuiven de ringen om elkaars vinger en geven elkaar dan een kus en een knuffel.
Hand in hand lopen we terug over de loper met onze lieve kinderen voor ons.
We stappen in de koets en rijden naar de feestzaal waar iedereen ook heen komt. Ik zit met Lauren in de kleedkamer. Mijn haar wordt bijgewerkt en haar make-up en haren worden bijgewerkt. We hebben nu een fotoshoot voor de bruiloft foto's. Het feest is in het kasteel waar we nu zitten. Het is ook een hele mooie foto plek. Als we klaar zijn met de foto's is het tijd om naar het feest te gaan. We geven aan dat we klaar zijn. De deuren van de zaal gaan open en we maken onze entree op het liedje 'say you won't let go' van James Arthur. Als dat liedje is afgelopen gaan we zitten op onze plek. Iedereen is stil en ik pak de microfoon en begin te praten.
"Lieve allemaal,
Het is fantastisch dat jullie allemaal zijn gekomen op een van de mooiste dag van mijn leven en natuurlijk ook die van Lauren. Ik vindt het Fijn om nieuwe en oude gezichten te zien. Lieve Lauren, eindelijk kan ik je m'n vrouw noemen, Lauren Alex Mendes. Ik ben zo trots op jou, hoe je alles altijd weer voor elkaar krijgt bijvoorbeeld met onze beeldschone tweeling. Ik kan me geen ander persoon voorstellen waarmee ik een gezin wou dan met jou. Met jou ben ik het allergelukkigst, ik hou van je. Proost allemaal!' Zegt ik en ik hef m'n glas. Ik geef haar een kus en dan gaat ze zelf ook staan met de microfoon.
"Lieve mensen,
Ik wil jullie allereerst ook bedanken voor jullie komst want zonder jullie zou deze dag niet zo onvergetelijk zijn. Jullie zijn onderdeel van alle mooie momenten in m'n leven, in ons leven. Shawn, jij bent een van de grootste mooie momenten. Zonder jou was m'n leven een stuk saaier geweest. Ik had dit met niemand anders gewild, trouwen, een gezinnetje en vandaag mogen we officieel ons nieuwe huis in. Eerst nog even genieten van onze huwelijksreis natuurlijk haha! Maar ik wil je bedanken voor alles wat je voor mij hebt gedaan. Je hebt altijd alles gegeven en gevochten voor ons tweeën en ik zal dat ook altijd blijven doen. Ik zal vechten voor jou, voor de kids, voor ons gezinnetje. Ik hou van jou! " zegt ze lief. Ik geef haar een knuffel en een kus.Laurens pov
Dames en heren dan is het nu tijd voor de 'First Dance' Van ons prachtige bruidspaar. Zegt de dj. Shawn en ik staan op. Hand in hand lopen we naar de dansvloer terwijl iedereen d'r omheen gaat staan. De muziek gaat aan en we beginnen te dansen op het nummer, 'Rest of My life' van Bruno Mars. Het is perfect. We doen de mother and Son dance en de Father and daughter dance na elkaar. Eerst Shawn met karen en daarna ik met nog steeds m'n beste vriend en neef natuurlijk, Lucas. Ik vindt het moeilijk dat m'n vader er niet bij is met zulke momenten, maar in gedachten is hij d'r wel. Shawn en Karen dansen op het nummer 'thinking out loud' want die zongen ze vroeger altijd samen met Aaliyah. Het is prachtig om ze samen te zien dansen. Ze zijn allebei gelukkig. Als hun klaar zijn, is het de beurt van mij en Lucas. We dansen op het nummer 'Wonderful tonight' want dit was het lievelingslied van m'n vader.
Het is bijna het eind van de avond en ik ga zo m'n boeket gooien. Alle vrouwen en meisjes staan al klaar. D'r wordt afgeteld en ik doe alsof ik m'n boeket gooi maar ik doe het niet. Ik draai me om en loop naar Emma. Ze slaat haar hand voor haar mond en knuffelt me. Dan gebaar ik naar Shawn dat Hij moet komen. Ik pak het bloemstukje uit het zakje van z'n Jasje en geef die aan Aaliyah die ook tranen in d'r ogen krijgt. Maar dan gebeurt iets was ze niet hadden verwacht. Davey en Aaliyah d'r vriend komen allebei van twee kanten aangelopen en gaan op hun knieën voor Emma en Aaliyah. Hun antwoord was natuurlijk ja!.
De rest van de avond was geweldig, nu zwaai ik naar alle mensen die ik lief heb en die deze dag zo onvergetelijk hebben gemaakt. Op weg naar onze huwelijksreis! Ik kijk naar Shawn. "Ik hou van je Shawn Mendes." "Ik hou ook van jou Lauren Mendes."
Hee lieve lezers dit was dan definitief het einde van dit boek. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van mijn boek! Ik zou het erg leuk vinden en waarderen als jullie me zouden volgen:)
Love you xoxo
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...