Pov Lauren
Ik word wakker met enorme hoofdpijn. Ik wil rechtop gaan zitten maar ik ga meteen weer liggen. Ik kreun. Gaat het goed? Vraagt Shawn met een slaperige stem. Ja gaat wel, ik heb alleen enorme over. Heb ik je wakker gemaakt? Vraag ik. Ja maar het geeft niks. Zegt hij. Hij staat op en loopt naar de badkamer. Wat ga je doen? Vraag ik. Even een aspirine voor je pakken. Zegt hij. Ahw das lief Dankje. Zeg ik en niet veel later komt hij terug met een glas water en een aspirine. Thanks. Bedank ik hem.
Hij geeft me een kusje op m'n wang en gaat weer liggen. Ik ga nog even slapen. Zegt Shawn. Ik knik. Ik ook, het is pas 7:00. Ik ga weer liggen en Shawn slaat z'n armen om me heen. Ik kruip tegen hem aan en sluit m'n ogen.Ahww kijk hoe cute ze liggen. Hoor ik Emma fluisteren. Jaa wacht ik ga een snapchat maken. Fluistert Aaliyah. *klik* OMG dit s echt goals. Fluistert Emma. Kom we Laten ze nog even zo liggen. Zegt Aaliyah. En dan hoor ik de voetstappen vervagen.
Ik open mijn ogen en kijk Shawn aan. Hij kijkt me ook aan en we beginnen zachtjes te lachen. "OMG dit s echt goals" doet Shawn Emma na. Ik lach weer. We zijn gewoon cute. Zeg ik. Ik wil die foto wel eens zien. Ik open snapchat en ik bekijk de snap van Aaliyah. Ik glimlach en screenshot de foto. Ik open hem insta en plaats de foto.@laurenwood: I love falling asleep in your arms and waking up in them❤️👫
Leuke foto! Zegt Shawn en laat z'n scherm van insta zien. Ik glimlach en geef hem een kusje. Zullen we uit bed gaan? Het is 10:15. Zeg ik. Shawn knikt. Heb je nog last van hoofdpijn? Ja, maar als ik nog een aspirine neem komt het wel goed denk ik. Shawn knikt. Ik loop naar de badkamer, neem een douche en een aspirine. Ik kleed me aan en doe mijn make-up. Daarna loop ik de badkamer uit. Shawn is met Aaliyah aan het stoeien en het is echt cute. Lachend loop ik naar de keuken. Ik pak een appel en loop het huisje uit het strand op. Ik loop tot mijn enkels het water in en geniet van de zon, het windje en het mooie uitzicht. Na ongeveer 3 minuutjes voel ik opeens twee armen om me heen. Ik kijk naar achter en zie Shawn staan. Ik glimlach naar hem en kijk dan weer naar de zee. Mooi he? Zeg ik. Heel mooi, maar jij bent het allermooist. Zegt hij lief en hij geeft me een kusje in m'n nek. Je bent de liefste. Zeg ik tegen Shawn. Ga je nog wat doen vandaag? Vraag ik. Ehm nee, ik denk het niet en jij? Vraagt hij. Niks. Zeg ik. Dan gaan we lekker samen wat doen! Zegt Shawn. We lopen samen langs het water. Shawn? Vraag ik na een tijdje. Hmm? Antwoord hij. Zullen we samen een liedje schrijven? Vraag ik. Wil je dat dan? Antwoord Shawn. Ehm ja lijkt me leuk, maar als je niet wilt dan hoeft het niet. Zeg is snel. Shawn stopt met lopen en gaat recht voor me staan. Ik kijk ongemakkelijk naar beneden. Shawn tilt m'n hoofd op. Tuurlijk wil ik dat. Zegt hij lief en hij plaatst een kusje op m'n lippen. Al snel vraagt hij toestemming die ik hem meteen geef. Na een tijdje verbreken we de zoen.
Lauren ik hou van je.
Ik ook van jou Shawn.
Kom we gaan terug. Dan kunnen we onze Zwemkleding aandoen want ik heb wat op het dakterras klaargezet vannochtend. Dan kun je lekker zonnen en hebben we een soort van kleine date. Zegt Shawn. Ik glimlach en we lopen terug.
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...