Laurens pov
Terwijl ik onder de douche sta denk ik terug aan gister. Gister was Geweldig! Ik stap onder de douche vandaan, droog me af en kleed me aan. Ik pak mijn telefoon en ik heb allemaal meldingen op Social media. Ik scroll door mijn twitter en zie allemaal fotos en filmpjes of gewoon lieve tweets over mij. Ik scroll verder en zie dan een haat tweet. "Die Lauren is echt een slet. Ze probeert shawn van ons af te pakken. Gister heb ik haar geslagen bij het concert. #Karmaisabitch". Mijn gezicht betrekt en er rolt een traan over mijn wang. Er word op mijn deur geklopt. Ik draai me om. Wat doe jij hier?Vraag ik. Ik zou je toch ophalen, zodat we samen naar school konden gaan.zegt shawn. Oohja dat is waar ook zeg ik. Lau, wat is er? Waarom huil je? Niks zeg ik. Ik vind shawn leuk maar straks vind hij me zwak omdat ik de laatste tijd zoveel huil. Dus ik zeg niks. Er is wel wat anders waren er geen tranen. Ik lach zwakjes. Dus zeg het maar zegt hij. Ik zucht en laat mijn telefoon zien. Hij leest de tweet en er ontstaat een boze blik op zijn gezicht. Shawn het geeft niet.zeg ik. Jawel het geeft wel lau, ik wil niet dat mijn zogenaamde fans jou kwetsen. Ik weet dat zulke dingen nou eenmaal gebeuren als je bekend bent maar ik wil niet dat het bij jou gebeurt. Ik kan er niet veel tegen doen maar negeer het gewoon zoveel mogelijk okee? Ik weet dat het moeilijk is en het klinkt misschien raar maar je went er aan. Ik glimlach naar hem. Shawn ik moet nog even mijn make-up doen dus je moet even wachten. Ik doe eyeliner met een wing en wat mascara op mijn ogen. Als lipstick doe ik de "MAC Lustering" op . Ik trek mijn witte nike air force low aan en doe mijn haar in een staart.
Outfit van Lauren
We lopen naar beneden en ik maak een broodje gezond als ontbijt. Ik maak ook snel een broodje nutella klaar voor mijn lunch. Ik stop het in mijn schooltas samen met een flesje water. Ready? vraagt Shawn als ik mijn broodje op heb. Ik knik en we staan op. Ik pak mijn jas en samen lopen we naar onze fietsen. Shawnnn? mag ik achterop? vraag ik met een pruillip. Hij moet lachen. Vooruit dan maar, spring maar achterop.
Op school, Shawns pov
Thanks Shawnnn! zegt ze en ze geeft me een knuffel. No problem zeg ik lachend. Welk les uur hebben we zo? vraag ik. We hebben eerst Economie en daarna Muziek.zegt ze. Ik ga even naar mijn kluisje zeg ik. Ja is goed, ik ook. Als ik bij mijn kluisje ben komt Naomi naar me toegelopen. Hee schat, ik hoorde dat je een concert had gister? Ik zag een filmpje dat je met dat stuk vuilnis daar een duet zong. zegt ze wijzend naar Lauren die verderop bij haar kluisje staat. Dat daar is geen stuk vuilnis maar mijn beste vriendin en ze heeft gewoon een naam: Lauren. Noem Lauren niet zo en noem mij ook geen schat wat ik ben je schat niet. Beledigend kijkt ze me aan en dan loopt ze heupwiegend weg. Ugh stomme barbie die ze is. Hee, waar ging dat allemaal over? je leek nogal geïrriteerd. zegt Lauren lachend. Ja ze noemde me schat en ze noemde jou een stuk vuilnis. HAHAHA SCHAT? ze mag stoppen met proberen. zegt lauren lachend. Ik begin ook te lachen en lachend lopen we naar ons lokaal. We nemen een plekje achterin en praten nog wat totdat de les begint. Okee Dames en heren dit is onze laatste week en we hoeven eigenlijk niet veel meer te leren want de toetsweek was vorige week. Ik zag wel dat jullie moeite hadden met onderdeel 2 van de toets dus die lesstof gaan we nog een beetje oefenen en daarna gaan we een film kijken.zegt de docent. Als de les is afgelopen lopen we naar het muziek lokaal en gaan we zitten. Goeiemorgen allemaal, Vandaag gaan we in tweetallen een duet doen voor de klas. Jullie hebben 5 minuten om dit voor te bereiden en dan gaan we het voor de klas doen.Naomi komt op ons af lopen. Hee Shawnieboo. Ik hoor Lauren in lachen uit barsten en zelf probeer ik mijn lach in te houden maar het lukt niet helemaal. Wat lach je nou stom , dikvarken. zegt Naomi tegen Lauren. Noem haar geen varken Naomi. zeg ik. Ze kijkt arrogant naar Lauren en gaat dan verder met praten. Anyways Shawn, zou je met mij een duet willen doen? want ik kan veel beter zingen dan dat daar. zegt ze wijzend naar Lauren. Naomi voor de tweede keer, dat daat heeft een naam en ze heet Lauren. Lauren kan veel beter zingen want jij klinkt als een oud zwijn dat aan het bevallen is. Dusss excuseer me want ik wil graag even naar de piano. zeg ik en ik loop langs haar heen naar de piano. Lauren komt lachend naar me toe lopen. HAHAHAHAHAHAHA EEN OUD ZWIJN DAT AAN HET BEVALLEN IS. HOE DAFUQ KOM JE DAAR NOU WEER BIJ. Als we allebei zijn uitgelachen kiezen we het nummer uit. We gaan voor Next to you van Justin Bieber. Na het voorbereiden gaan wij als eerste. We wouden het filmen dus hebben we mijn iphone neergezet om te filmen. Ik speel de intro en we beginnen te zingen. (Beeld je even in dat het filmpje bovenaan, het duet van shawn en lauren is.) Na het duet begint iedereen te klappen behalve Naomi en haar vriendinnen eva en alana. Ze kijken arrogant naar Lauren maar ze negeert het. Als iedereen is geweest gaat de bel. We lopen naar ons klusje en gaan dan samen naar onze vrienden bij onze pauzeplek. Als we bij onze vrienden zijn gaan we eten en we kletsen nog wat tot de bel gaat. We lopen allemaal weer weg naar ons eigen lokaal. Amy komt naast mij en lauren lopen. Hee, jullie waren goed gister bij het concert. Ik wist helemaal niet dat je kon zingen lau. zegt Amy tegen Ons. Dankje zeggen we in koor. Heb je een filmpje gezien? Nee ik was bij het concert zelf. Huh maar dat is 2,5 uur hier vandaan. zeg ik. Ja weet ik maar ik was bij mijn familie en de vriendin van mijn nichtje kon op het laatste moment niet dus vroeg ze mij mee. Amy, had het even gezegd dan kon ik regelen dat jullie backstage konden zeg ik. Ze lacht, ik zal het onthouden voor de volgende keer zegt ze lachend en dan lopen we verder naar ons volgende lesuur. We hebben vandaag nog Biologie, Engels en twee uur gym en dan zijn we uit.
Als school is afgelopen, Laurens pov
De bel gaat en ik loop samen met Shawn het lokaal uit. We gaan naar ons kluisje om onze spullen te pakken en dan lopen we naar shawn zijn fiets. Ik spring achterop en dan fietsen we naar huis. Shawn kom je chillen zo? vraag ik. Ja is goed maar dan breng ik eerst even mijn spullen thuis. Als we thuis zijn aanekomen loop ik naar mijn kamer en ga ik naar mijn inloopkast. Ik trek een comfy outfit aan en wacht tot shawn komt.
Dit is Laurens inloopkast
En dit is haar kamer
Ik lig op mijn bed als er op mijn deur word geklopt. Shawn komt mijn kamer binnen lopen. Hoe kom jij binnen? Vraag ik. Ehm we hebben elkaars huissleutel wist je nog? Ohja, omg ik vergeet echt te veel zeg ik lachend. Zullen we een filmpje kijken? Vraag ik. Ja is goed zegt Shawn en hij pakt mijn laptop. Hij start Netflix op en vraagt welke film we gaan kijken. Zullen we "Big daddy" kijken? vraag Shawn. Ik knik instemmend en we starten de film op. Als de film is afgelopen zit ik met tranen in mijn ogen. Omg het was zo zielig, alleen ik wou dat hij bij hem bleef. Shawn kijkt me lachend aan. Moet je Sirieus huilen? Watje zegt hij lachend. Ik sla hem op zijn borst en dan moeten we allebei lachen. Nou ik denk dat ik maar eens naar huis ga want ik moet zo eten. Zegt Shawn
We staan allebei op en ik loop met hem mee naar de voordeur. We geven elkaar een knuffel en dan loopt Shawn de deur uit. Smakelijk eten en alvast Goodnight kleine! Roept hij als hij bij zijn deur staat. Jij ook lange zeg ik lachend en dan sluit ik de deur.Yooo, dit was een iets saaier hoofdstuk volges mij. Ik hoop wel dat jullie het leuk vonden byeex
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...