Hoofdstuk 59

219 4 0
                                    

Pov Lauren
Lau wakker worden, Lucas komt zometeen. Fluistert Shawn. Langzaam open ik mijn ogen en ik kijk recht in die van Shawn. Hij geeft me een kusje en loopt dan naar de badkamer. Ik zet de douche alvast voor je aan. Zegt hij. Bedankt bae! Zeg ik. Ik sta op en loop naar de badkamer. Shawn staat z'n haar te doen. Ik ga achter hem staan en geef hem een knuffel van achter. Als hij klaar is met z'n haar draait hij zich om en geeft hij me een kus. Ik laat jou je ding wel even doen. Zegt hij en hij loopt de badkamer uit. Ik sluit de deur en kleed me uit. Ik stap onder de douche en was mezelf. Als ik klaar ben trek ik m'n bikini aan. Ik loop de badkamer uit naar m'n kast. Ik pak een kort broekje en trek hem aan. Dan loop ik naar Shawn z'n gedeelte en pak ik een shirt van hem die ik ook aantrek. Ik loop naar beneden. Hmm het ruikt hier heerlijk naar broodjes! Zeg ik. Leuk shirt heb je aan! zegt hij grijnzend. Ik grijns terug en ga achter hem staan. Ik knuffel hem weer. Waar zijn Emma dn Aaliyah? Vraag ik. Die zijn shoppen samen met ester. Zegt Shawn. Ik knik. Als de timer afgaat laat ik Shawn los en haal ik de broodjes uit de oven. Shawn is klaar met fruit snijden en neemt het fruit mee naar de veranda waar ik al zit met de broodjes. Dankje voor dit heerlijke ontbijt. Zeg ik als we klaar zijn. WoW wacht waar zijn onze moeders? Vraag ik. Oh die zijn al op het strand. Zegt Shawn. Ik knik. Ik zie ze niet. Zeg ik kijkend naar het strand. Nee ze zitten dicht bij een restaurantje ofs. Zegt Shawn. Ik knik. Ik sta op van m'n stoel en ga bij Shawn op schoot zitten. Shawn slaat z'n armen om me heen. Ik sluit m'n ogen eventjes.

Hallo tortelduifjes! Hoor ik een bekende stem roepen. Ik open mijn ogen. Lucasss! Ik sta op en loop naar hem toe. Ik geef hem een knuffel. Dan geeft hij Shawn een bro hug. Zullen we gewoon beetje op het strand chillen? Stel ik voor. Ze knikken allebei. Ze hebben gelukkig al hun zwemspullen aan dus we kunnen gelijk naar het strand. Ik haal onze handdoeken van de rand af en met z'n drieën lopen we het strand op. We leggen onze handdoeken neer en trekken onze kleding uit. Ik ga liggen en sluit mijn ogen. Ik voel dat ik word opgetilt. Ik open mijn ogen. Zeg dametje, jij gaat gewoon lekker mee de zee in! Roept Shawn lachen. Ik sla op z'n borst. Shaaawnnnn! Roep ik lachend. Maar dan laat hij me los en val ik in het lauwe zee water. Ik ren naar hem toe en spring op z'n rug. Ik beweeg zoveel dat ook Shawn het water invalt. Lucas moet lachen en als wij boven water zijn ook. Dan loop ik naar Lucas en duw hem ook onder water. Opeens komen twee jongens onze kant op lopen. Het zijn brandon en jake. Hee boys! Roep ik en ik geef ze een knuffel. Hee! Roepen ze. Lucas? Zeggen ze tegelijk. Jake en brandon? Zegt Lucas. Alledrie knikken ze en ze geven elkaar een bro hug. Dat is lang geleden. Zegt jake dan. Lucas knikt. Duss brandon... Jij en Aaliyah? Vraagt Lucas geheimzinnig. Brandon begint te blozen. Zenuwachtig kijkt brandon naar Shawn. Het is goed bro. Zegt Shawn geruststellend en hij slaat een arm om brandon heen. Brandon glimlacht blij. Waar zijn ze eigenlijk? Vraagt brandon. Ze zijn shoppen met ester. Ester ken je ook nog wel toch? Zeg ik. Als je het zusje van Lucas bedoelt, dan wel. Zegt hij. Ja die ester. Zegt Lucas. Luuc blijf je slapen? Vraag ik. Jaa is goed maar dan moet ik even spullen thuis halen. Zegt hij. Je kan wel van mij lenen. Zegt Shawn. Dat is erg aardig maar hoeft niet hoor. Ester blijft waarschijnlijk ook en ze kan wel spullen lenen maar ik haal het wel gewoon thuis even. Dan kan ik ook nog even aan m'n ouders vragen en m'n oplader en tandenborstel enzo halen. Zegt Lucas. Ooh ja is goed. Zegt Shawn.
Aye jake en bran, blijven jullie anders ook slapen? Dan houden we een mega sleepover op het dak! Roep ik blij. Ehm Aii is goed! Zegt brandon. Nice! Zegt jake. Ik ga wel eerst met Aaliyah naar de kermis vanavond. Zegt brandon. Oeehh! Zeg ik.
Aye zullen we naar die rotsen gaan waar we vroeger altijd gingen? Vraagt jake. Jaa goed idee! Zeg ik. Iedereen stemt in en met z'n allen lopen we naar de rotsen.
Na 10 minuutjes lopen zijn we er. We zwemmen er een beetje en zitten op de rotsen.
Shawn gaat op de rotsen onder water zitten. Ik zwem naar hem toe en geef hem een kus. Cutee! Roept Lucas. *klik* . Ik kijk om en daar staat Lucas grijnzend met z'n telefoon. Kill straks word je telefoon nog nat. Zeg ik. Dont worry, het is een waterdicht hoesje. Ik kan er mee onder water en shit! Zegt hij trots. Ik lach en zwem naar hem toe. Laat de foto is zien. Zeg ik. Hij knikt en laat de foto zien. Leuke foto! Zeg ik. Ik zwem naar Shawn en laat hem aan Shawn zien. Hij krijgt een big smile op z'n gezicht. (Kijk de foto bovenaan)
Ik geef hem een kus en geef Lucas z'n telefoon weer.

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu