Hoofdstuk 53

211 6 0
                                    

Tijdskip naar zomervakantie
Pov Shawn

Vandaag is Lauren jarig. Ik sta nu een ontbijtje voor haar te maken en straks heb ik een verrassing Voor d'r. Met het dienblad loop ik weer naar haar kamer. Als ik daar aankom slaapt ze nog. Ik zet het dienblad neer en ga weer naast haar liggen. Goodmorning. Kreunt ze zachtjes. Goodmorning and happy birthday babe. Zeg ik en ik kus haar op haar mond. Dankjewel. Zegt ze. We gaan rechtop zitten en ik zet het dienblad op haar schoot. Ik heb twee croissantjes voor haar en twee voor mij. Ook heb ik allerlei fruit staan en gesmolten chocolade om te dippen. We pakken allebei een croissantje.

Na het ontbijt lopen we naar beneden. We gaan voor de tv zitten en kijken tv. 10 minuutjes later komen Emma en Inge naar beneden.

Pov Lauren
HAPPY BIRTHDAY LAULAU! Roept Emma terwijl ze op me af rent. Iedereen moet lachen en dan komt m'n moeder naar me toe. Gefeliciteerd lieverd. Zegt ze en ze plant een kus op mijn voorhoofd. Dankjulliewel. Zeg ik met een glimlach. Zullen we de cadeautjes doen? Zegt mijn moeder. Iedereen knikt. Mijn cadeautjes liggen nog thuis. Ik ga ze even halen. Zegt Shawn. Ik knik. Emma en mama lopen naar boven om de cadeautjes te pakken. Na een minuutje zijn ze terug. 3 minuutjes later komt Shawn terug met Aaliyah en Karen.
Gefeliciteerd meis. Zegt Karen en ze geeft me een kus op wang. Happy birthday girl! Zegt Emma. Dankjullie wel. Zeg ik glimlachend. Ze glimlachen en gaan ook zitten. Eerst geeft Emma een cadeautje. Ze geeft een klein vierkant doosje. Ik pak hem uit en maak het doosje open. Er zitten twee enkelbandjes in. Aan beide enkelbandjes hangt een hartje. In het hartje staat een infinity teken gegrafeerd en de eerste letter van onze naam. OMG EMM dat is echt heel lief!Zeg ik en ik omhels haar. Ze glimlacht. Ik geef haar een bandje en we doen hem allebei om. Dan geeft mijn moeder me een cadeau. Het is een klein cubusje met zijden van ongeveer 10 cm. Er zit een strikje omhels die ik los maak. Er zit een capo in met mijn naam er in gegrafeerd, plectrums met mijn naam er op en een sleutelhanger met een gitaartje en een sleutelhanger met een piano. Dan geeft ze me nog een cadeau.
Het is een zwart kenzo shirt met roze tijger. Dankjewel mam. I really like it. Zeg ik en ik geef haar een knuffel. Dan geeft Shawn z'n cadeau. Ik maak het open en er zitten 6 Blauwe kaarsen met verschillende kleuren blauw en verschillende patronen in het tasje. Ook zit er een doosje met een nieuwe rol voor mijn polaroid in. Dan geeft hij een doosje. Het is een kettinkje met een klein hartvormig medaillon eraan. Op het hartje aan de buitenkant staat "L&S"
In sierlijke letters. Ik open het medaillon en er staat een foto van mij en Shawn in. Ik glimlach er naar. Bedankt Shawn, het is echt heel mooi. Zeg ik. Geen dank, zal ik hem bij je om doen? Vraagt hij. Ik knik en haal mijn haar weg. Hij doet het kettinkje om en ik geef hem een kusje. Dan geeft Aaliyah haar cadeau. Ik open het doosje. Er zit een heel mooi oogschaduw palet in en een Mac lipstick. Dan geeft ze me nog een cadeau. Deze is van mij en Emma samen. Ik knik en maak hem open. Het is een make-up kwasten set met marmeren patroon. Ik geef ze allebei een knuffel. Super mooi bedankt! Zeg ik. Als laatste is Karen. Ze geeft me een ronde doos. Ik haal de deksel eraf. Er zit lichtblauw versnippert papier in. Er op liggen allemaal bad spulletjes in dezelfde kleur. Een bathbomb, douchegel, scrub, shampoo, conditioner, gezichtsmasker,handcreme, nagellak noem maar op. Nog veel meer. Ik omhels haar. Ziet er super leuk uit, dankjewel. Zeg ik. Geen probleem meisje. Zegt ze. Nou bedankt allemaal voor de ontzettend leuke cadeautjes. Zeg ik. Het is inmiddels al 12:00. Vanavond gaan we toch barbecueën? Vraag ik. M'n moeder knikt. Hoelaat zullen we hier zijn straks? Vraagt Karen. Uhm 17:00? Zegt m'n moeder vragend. Karen knikt. Ik moet vandaag ook nog een aantal dingen doen dus ik moet nu gaan maar ik zie jullie straks. Zegt Karen. We knikken. Ik blijf hier oke? Zegt Aaliyah. Karen knikt en loopt dan de deur uit. Okay ehm om 15:00 heb ik een interview en dat is hier 10 minuutjes vandaan dus. Zullen we anders gaan zwemmen? Stel ik voor. Iedereen knik. Ik ga voorbereiden voor je verjaardag. Nog wat inkopen doen enzo. Zegt mijn moeder. Ik knik.

Als we onze zwemspullen hebben aangetrokken springen we het zwembad in.

Het is 13:45 en ik sta nu onder de douche. Ik was mijn haar en mijn lichaam. Na het douchen kleed ik me aan en doe ik mijn make-up. Mijn haar doe ik ook zoals op de foto. (Foto bovenaan is de totale look)

You look beautiful! Zegt Shawn als ik de trap af kom lopen. Ik bloos en geef hem een knuffel. Ik breng je wel. Zegt hij. Ik knik. Dankje lieffie. Zeg ik. We lopen naar de auto. Het is nu 14:30.
Als we er zijn is het 14:40

Ik word naar de kleedkamer geleid. Hier kan ik wachten tot het interview. Lauren wood. Zegt een vrouw die m'n kamer binnen komt. Ik en Shawn lopen met haar mee. Ik ga zitten op de bank naast de stoel van de interviewer voor de camera. 3..2..1 start! Roept de man achter de camera.
interviewer
Lauren
Shawn

Goedemiddag! Vandaag ben ik met de enige echte jarige Lauren Wood. Welkom Lauren. Zegt de man. Hoii. Zeg ik
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag je bent nu 18.
Ja dankjewel! 18 jaar alweer!
Duss, je hebt een nieuw nummer geschreven in je kliniek. Het is al een tijdje terug dat je die schreef maar hij is erg populair op dit moment. Dat klopt! Vertel eens wat meer erover.
Nou in de kliniek had ik het erg moeilijk. Toen ik weer terug kwam na het ziekenhuis heb ik een paar doelen opgeschreven. Een daarvan was om een nummer over deze tijd te schrijven. Dus dat is ook gelukt. Ik had vrienden en familie als inspiratie. De moeilijke tijd, de mensen daar en natuurlijk m'n lieve vriendje Shawn. Hij hij heeft me zo erg gesteund. Dus Shawn bedankt. Zeg ik kijkend Naar hem. Wauw, wat lief en prachtig. Shawn is met je meegekomen zie ik. Shawn kom er anders even bij zitten. *Shawn gaat zitten en pakt de hand van Lauren*
Shawn, hoe vind jij het?  Ben je trots?
Ik ben zeker trots, het is een mooi nummer en ik ben echt ontzetten trots op haar. Ik hou van haar en ik zie gewoon dat ze geniet met wat ze doet dus daar ben ik blij om. *slaat een arm om Lauren heen en kust haar wang*

Pov Lauren
Zo gaat het nog een halfuurtje door en dan gaan we weer terug.
Waar ga je heen? Vraag ik als Shawn de verkeerde afslag neemt. Een plek die ik je wil laten zien.
Even later komen we aan bij een stuk met bomen en struiken. Ik loop achter Shawn aan door de bomen. Uiteindelijk komen we aan bij een klein privé strandje. Er ligt een kleedje met een mand. In de man liggen allemaal lekkere dingen. Ahw Shawn dit is zo lief! Zeg en ik vlieg om z'n hals. We gaan zitten.

Zullen we terug gaan? Het is 16:45

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Zullen we terug gaan? Het is 16:45. Shawn knikt. We ruimen het kleedje en de mand op en lopen terug.
Als we thuis zijn, zit iedereen in m'n tuin. Het is een suprise party. Lucas, ester, tante mo, oom jan, Amy, jasmin, David, Emma, Aaliyah, Karen, mama, school vrienden, vakantie vrienden van vorig jaar. Dus , Hugo, davey, Lena, Sam en nikki. OMG! Roep ik. Ik ren de Tuin in en ik spring op Lucas. We vallen lachend op de grond en blijven daar even liggen. Als ik hem los laat omhels ik de rest. Ze geven me allemaal cadeautjes. We gaan met z'n allen aan tafel zitten en beginnen te praten. Als de zon ondergaat zie ik davey en Emma naar achterin de tuin lopen. Hugo zit naast me. Ik tik hem aan. Huug, wedden dat word nog wat. Zeg ik. Inderdaad zegt hij grijnzend. We blijven kijken en opgegeven moment staan ze achter een Boom te zoenen maar ik zit precies zo dat ik het kan zien. Ik grijns. Hugo en ik rennen naar ze toe. IK WIST HET! Roep ik. Ze kijken ons blozend aan en Hugo en ik geven elkaar een high five. We lopen met z'n allen terug en schuiven weer aan tafel.
De rest van de dag is geweldig en we houden een mega sleepover.

Ik begin het weer hartstikke druk te krijgen dus het kan zijn dat k minder upload sorry dat het zo laat is xx

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu