Ik word wakker, eindelijk weer in de armen van Shawn. Hij slaapt nog. Hij is zo schattig als hij slaapt. Ik heb dit zo erg gemist. Ik wil uit bed stappen maar Shawn verstevigd zijn grip. Ik ga weer terug liggen en geeft hem een kusje op zn wang. Hij kreunt zachtjes. Goodmorning babe. Zegt hij met z'n sexy ochtend stem. Goodmorming bae. Zeg ik terug. Hij trekt me bovenop zich. Ik geef hem steeds kleine kusjes op z'n mond. My god i missed this so much. Zegt Shawn. Me too. Zeg ik en ik plaats een kusje op z'n kaak. Ik leg mijn hoofd op z'n borst. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel ik van je hou en hoe trots ik op je ben. Zegt Shawn opeens. Dat is erg lief van je, ik hou ook van jou. Zeg ik. Hij geeft me een kusje op m'n voorhoofd.
Ontbijt is klaar! Hoor ik tante mo roepen. Kom! Zeg ik tegen Shawn. We stappen uit bed. Shawnieee mag ik op je rug? Vraag ik lief met een pruillipje. Voorruit omdat je zo cute bent. Zegt hij schattig. Hij gaat voor me staan en ik spring op z'n rug. Hij draait rondjes en rent door m'n kamer. Mendeessssss, ik word misselijk! Roep ik lachend. Sorry My sweet wood! Roept hij terug. Hij stopt met rennen en loopt naar het trappengat. Hij loopt te trap af en dan de gang in naar de woonkamers. Goeie morgen tortelduifjes. Zegt tante mo. Goeienmorgen. Zeggen Shawn en ik. Waar is de rest? Vraagt Shawn terwijl hij naast me aan tafel komt zitten. Je moeder is even de post halen buiten en de rest nog boven maar niemand komt. Zegt m'n tante. Ik ga ze wel even wakker maken. Zeg ik. Ik loop naar de keuken en pak twee deksels. Ik loop naar boven en loop eerst de kamer van Emma Aaliyah en Ester in. Ik sla de deksels tegen elkaar en schreeuw: WAKKER WORDEN. Ze kreunen en ik loop door naar de kamer waar oom jan met tante mo en Lucas slaapt. Daar doen ik precies hetzelfde. Dan Loop ik lachend naar beneden met iedereen mokkend achter me aan. Ik ga weer zitten en met z'n allen beginnen we aan het kerstontbijt. Ik neem een broodje, 5 stukjes appel en een glas water. Eet nou nog wat. Zeurt mijn moeder. Nee Dankje. Neem anders een banaan. Zegt ze weer. Nee mam! Lau, ze bedoeld het goed neem anders nog een hapje van mijn broodje. Zegt Shawn. Shaawnnn! Zeg ik geïrriteerd. Lau ik wil niet irritant zijn maar neem gewoon een hapje of pak een aardbeitje. Zegt Lucas. Luuc ik wil niks meer! Zeg ik zuchtend. Lau, je neemt nu twee happen van mijn broodje. Als jij volgende maand thuis wil zijn moet je wel meer eten! Zegt Shawn streng. Jezus waarom zeuren jullie allemaal zo? Zeg ik boos. Omdat we willen dat het goed komt met je. Zegt mijn moeder. Omdat we willen dat je weer normaal gaat eten. Zegt Lucas. Omdat ik je volgende maand weer in mijn armen wil hebben. Zegt Shawn. En omdat ik mijn blije zus terug wil. Zegt Aaliyah. Het is even stil aan tafel. Ik kijk ze stuk voor stuk aan. Ze zien er verdrietig uit. Best. Zeg ik boos. Ik nee twee happen van shawns broodje en loop dan naar boven. Wat ga je doen? Vraagt mijn moeder. Naar boven dat zie je toch, ik wil even alleen zijn! Zeg ik boos. Ik loop naar boven en loop mijn kamer in. Ik ga naar mijn badkamer en kniel op de grond voor m'n toilet. Ik steek mijn wijsvinger in mijn keel en kots mijn eten eruit. Ik voel even later dat iemand mijn haren uit mijn gezicht haalt en vasthoud. Oh lau toch. Hoor ik Shawn zeggen en hij wrijft over mijn rug. Als alles eruit is maakt hij een staart in mijn haar en pakt een glas met water. Ik tuf het laatste beetje spuug uit m'n mond en Shawn geen me het glas aan. Dankje. Zeg ik en ik spoel mijn mond. Ik loop de badkamer uit en ga op mijn bed zitten. Shawn gaat naast me zitten. Sorry. Zeg ik. Het is niet jou schuld. Je kunt er niks aan doen. Zegt hij lief. Ik begin te huilen. Hee wat is er kleine? Zegt Shawn en hij geeft me een kus op m'n wang. Ik begin nog meer te huilen. Tranen stromen als regen. Ik ga liggen en leg mijn hoofd op zijn schoot. Shh het komt goed liefje. Zegt Shawn terwijl hij over mijn haar aait. Nee Shawn het komt niet goed! Ik zie er niet uit, iedereen vind me lelijk en dik en een huilebalk! Roep ik huilend. Nee dat is niet zo lau, iedereen houd van je. Je vrienden, je familie en je fans. Je kunt dit en ik geloof in je. Zegt Shawn. Ik huil steeds meer en meer. Shawn het gaat niet meer, ik kan niet meer. Ik ben op Shawn, ik kan niet meer. Zeg ik. Het laatste is nog maar net te verstaan want ik begin weer heel hard te huilen. Zeg dat nou niet. Zegt Shawn snikkend. Er rollen ook tranen over zijn wangen. Shawn waarom hou je nog van me? Je verdiend iemand die jou vrolijk maakt. Zeg ik snikkend. Lauren, No matter what. Ik zal altijd van je houden. En hoe verdrietig je ook bent, jij maakt me altijd vrolijk. Het kwetst me om je zo te zien maar ik word er blij van om bij jou in de buurt te zijn. Zegt hij snikkend.
Shawn ik ben op, ik wil niet meer. Roep ik huilend. En laat me nu alsjeblieft alleen Shawn, sorry! Huil ik alweer. Hij is stil. Ik ga recht op zitten zodat hij kan opstaan. Hij geeft me een kus op m'n wang en loopt dan stil weg. Ik kijk hem na totdat hij m'n luikdeur sluit. Ik ga liggen en val huilend in slaap.Shawns pov
Ik sluit haar Luik en loop naar beneden. Als ik aankom in de woonkamer zit iedereen stil op de bank. We hoorden jullie gesprek. Zegt Lucas stilletjes. Ik ben even stil. Ze wilt niet meer. Zeg ik dan stil en barst in tranen uit. Meteen staat mijn moeder op en omhelst me. Het komt goed lieverd. Zegt ze en ze wrijft over m'n rug. Na een tijdje zo gestaan te hebben ga ik zitten op de bank. Iedereen moet huilen of heeft een paar tranen. Om te tijd te doden en om afgeleid te raken kijken we met z'n allen een paar kerstfilms tot het etens tijd is. Ik ga Lauren wel halen. Zeg ik en ik loop naar haar kamer. Ik zie haar niet dus loop naar haar badkamer. Wat ik daar zie is schokkend en m'n wereld lijkt te vergaan. LAUREN OMG LAUREN! WAAROM LAUREN?! Roep ikPov Lauren
Ik word wakker. Ik sta op uit mijn bed. Ik wil niet meer. Fluister ik in mezelf. Ik pak pen en papier en schrijf een brief.
Lieve mensen,
Het spijt me voor alles.
Voor de ruzies, voor mijn gedrag de laatste tijd en voor de foute die ik gemaakt heb. Ik wil jullie niet nog meer teleurstellen... Ik ben op, het spijt me. Bedankt! Want jullie waren er altijd voor me, hoe gemeen ik ook deed.
Ik hou van jullie
X LaurenIk leg het op mijn bureau en loop naar de badkamer. Ik pak een potje pillen en open het potje. 3..2..1. Ik gooi ze naar achter en slik ze door. Even later voel ik me steeds duizeliger. Opeens val ik neer en word alles zwart.
Pov Shawn
BEL EEN AMBULANCE! Roep ik.
Huilend laat ik me neerzakken en rust mijn hoofd in haar nek. Waarom nou? Huil ik. Ik hoor iedereen schreeuwen en even later hoor ik een ambulance. Ik til haar op in bruidstyle en ren naar beneden. Een brancard staat voor het huis en ik leg haar neer. Ze word weggereden in de wagen. Haar moeder gaat mee en met z'n allen rijden we Naar het ziekenhuis.De rest komt in het volgende hoofdstuk xx vote zou lief zijn💜
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...