Tijdsprong naar dag vd date, Laurens pov
Ik word wakker van een FaceTime oproep van Shawn.
S: Goodmorning beautiful, heb ik je wakker gebeld?
L: Ugghhh Jaa, Goodmorning handsome.
S: Sorry baeee! Ga je wat leuks doen vandaag?
L: Jaa ik ga vanavond op date met Cameron!
Ik die pijn in shawns ogen en ook jaloezie. Shit! Vond hij me dan toch leuk? Nee vast niet. En anders spijt het me erg voor hem maar hij noemde best Friend dus hij heeft het voor zichzelf verpest.S: Oh eh... Wat leuk! Ik eh ben blij voor je.
L: Ehh... Dankje Shawn! Ga jij nog wat doen?
S: Ehm Jaa stad verkennen en concert!
Ik ben echt dood op van de Tour. Pfff
L: Naahw! Tja je moet het er wel voor over hebben.
S: Dat klopt en dat heb ik ook zeker er voor over!
L: Dat weet ik mendes! hoelaat is het eigenlijk?
S: 12:09
L: WAT? HEB IK ZOLANG GESLAPEN AHAHHA
S: HAHAHA JAA!
L: Ik ga dan maar eens douchen.
S: Jaa is goed, hoelaat heb je de date?
L: Ehm rond 18:00 komt hij me ophalen.
S: Ooh okay wat gaan jullie doen?
L: Volgens mij eerst uiteten en dan naar de film.
S: Oh oke leuk. Vind je hem leuk?
L: Ehh Jaa best wel...
S: Ohw ehm okee. Ik moet gaan doei.
L: Okay dan? Doei?
...
Snel hing Shawn op. Hij leek gebroken, jaloers en zo verdrietig. Ik voel me schuldig maar ik moet ook verder gaan en me niet tegen laten houden door hem. Oke ja ik vind Shawn nog een beetje leuk maar ik vind cam veel leuker. Shawn heeft zijn kans voor nu verspild. Misschien word het wel niks met cam maar ik vind hem gewoon leuker. Zuchtend sta ik op, kleed ik me uit en stap onder de douche. Als ik klaar ben stap ik onder de douche vandaan. Ik droog me af en trek ondergoed en Shawns trui aan. Ik doe mijn haar in een knot en kijk hoe laat het is. 13:00 precies. Ik besluit weer een cover op te nemen. Ik zet alles buiten klaar. Camera, Microfoon, softboxen en Laptop voor YouTube. Ik zoek de karaoke versie op voor into you van Ariana grande. (De cover bovenaan is zogenaamd Lauren)Als ik klaar ben zet ik de video op YouTube. Ik post ook een foto dat ik een nieuwe foto heb video heb geüpload. Ik wil gitaar leren! Denk ik opeens. Fuck it! Ik ga het gewoon proberen. Anders leert Shawn het me wel. Ik sta op en loop naar de keuken waar me moeder zit. Mam? Vraag ik. Ja lieverd? Antwoord ze. Mag ik een gitaar kopen? Vraag ik. Waar komt dat opeens vandaan? Vraagt mijn moeder. Ja ik wil meer met muziek bezig zijn. Zeg ik. Wat een leuk idee! Zegt mijn moeder blij. Ik glimlach. Ik ga naar boven en trek mijn Adidas legging aan. Ik zoek mijn portemonnee maar kan hem nergens vinden. Ik loop naar beneden. MAAAMMM? HEB JE MIJN PORTEMONNEE GEZIEN? Roep ik terwijl ik mijn schoenen aantrek. Nee lieverd! Ik loop de keuken in en daar staat mijn moeder met haar pinpas. Lieverd, ik vind het gewoon zo leuk dat je met muziek bezig bent en het maakt me blij. Het doet me denken aan vroeger met papa. Ik betaal je gitaar wel, hier heb je m'n pinpas. Zegt ze met tranen in haar ogen. Ach mam, dat hoeft echt niet. Zeg ik. Jawel lieffie dat wil ik. Zegt ze door haar tranen heen. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. Na de knuffel neem ik haar pinpas aan en loop ik de deur uit. Ik neem een taxi naar de muziek winkel.
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...